E. Deijkers

Vandaag diep teleurgesteld in de service van Luxaflex. We hebben dure raambekleding gekocht die volgens Luxaflex uitdrukkelijk geschikt is voor badkamer en nu nog geen 4 jaar later roest de bovenbak... Vandaag diep teleurgesteld in de service van Luxaflex. We hebben dure raambekleding gekocht die volgens Luxaflex uitdrukkelijk geschikt is voor badkamer en nu nog geen 4 jaar later roest de bovenbak van de Luxaflex. Er zit 5 jaar garantie op de onderdelen volgens de garantievoorwaarden. Luxaflex vraagt echter € 175 om de Luxaflex te laten repareren excl. de ophaalkosten van nog eens € 75! Volgens hen is de bovenbak geen onderdeel van de Luxaflex, snapt iemand het nog? Want volgens mij bestaat elk product uit losse onderdelen. Luxaflex laat hier wat ons betreft een grote steek vallen. We kochten bij deze firma omdat je kwaliteit en service verwacht, maar niets is minder waar. Wij gaan op zoek naar een betrouwbaardere leverancier.

Reactie Luxaflex Nederland:

Goedendag, Dat de bovenbak geen onderdeel is van de jaloezie is uiteraard niet waar. Miscommunicatie vrees ik. We kijken graag even mee. kunt u de ordergegevens en contactgegevens mailen naar... Goedendag, Dat de bovenbak geen onderdeel is van de jaloezie is uiteraard niet waar. Miscommunicatie vrees ik. We kijken graag even mee. kunt u de ordergegevens en contactgegevens mailen naar onlinemarketing@luxaflex-nederland.nl ^TV
Update: we hebben de serviceopdracht gevonden. We hebben de reparatie ten onrechte berekend. Excuses. Inderdaad een misverstand. We zullen u via uw leverancier (Roobol) opnieuw benaderen. ^TV

Erik

Onlangs een offerte laten maken voor voor duete shades met powerview. Helaas bleek powerview niet geschikt voor grote raampartijen en is beperkt tot een paar m2 raambedekking. De kleine ramen kan je... Onlangs een offerte laten maken voor voor duete shades met powerview. Helaas bleek powerview niet geschikt voor grote raampartijen en is beperkt tot een paar m2 raambedekking. De kleine ramen kan je dus elektrisch bedienen maar grote ramen waar elektrische bediening juist heel handig zou zijn kunnen niet elektrisch worden bediend en moet je aan touwtjes trekken om ze te openen en sluiten. Zeer jammer en de offerte is hierop afgeketst.

Bedrijfacconuntgevens Steve frank Jankie

Ja bestelling helpen bezorgen voor huis Te Noordwijk ZH?

Meter lang of hoog? Verf huis ?

Website 5505590330
Onderwerp 3320636888
Bedrijfacconuntgevens Steve frank...
Ja bestelling helpen bezorgen voor huis Te Noordwijk ZH?

Meter lang of hoog? Verf huis ?

Website 5505590330
Onderwerp 3320636888
Bedrijfacconuntgevens Steve frank Jankie Amerika of Hollands oke

Stefanie

Niet geheel tevreden. Contact gehad met leverancier, zijn netjes geweest. Monteur van luxaflex ook maar systeem blijft in gebreken. Elke dag met een trapje alle ramen met luxaflex weer in het... Niet geheel tevreden. Contact gehad met leverancier, zijn netjes geweest. Monteur van luxaflex ook maar systeem blijft in gebreken. Elke dag met een trapje alle ramen met luxaflex weer in het mechanisme duwen anders zakt het naar beneden. Systeem lijkt mooi maar functioneerd totaal niet.

Chabert-Tondeur

Wij zijn heel tevreden met de qualiteit van jullie produkt en het plaatsen door Meneer Deceuleneer uit Halle (België). Wij vullen dit tevredenheidsonderzoek in om kans te maken op het terugkrijgen... Wij zijn heel tevreden met de qualiteit van jullie produkt en het plaatsen door Meneer Deceuleneer uit Halle (België). Wij vullen dit tevredenheidsonderzoek in om kans te maken op het terugkrijgen van ons aankoopbedrag zoals op het kaartje staaat geschreven. Alvast bedankt voor dit mooi produkt.

Dekazon Apeldoorn

Honderd punten (van de honderd)

Alfapug

Tuimelaar breekt af en nu komt er geen licht binnen. Het mechanisme van plastic is gammel

Reactie Luxaflex Nederland:

Goedendag, vervelend dat dit gebeurd is, maar het is goed te verhelpen. Heeft u contact opgenomen met uw leverancier? Deze kan het waarschijnlijk verhelpen en anders ons in schakelen. ^TV

Twan Kolen

Goede service en net product afgeleverd.

Kortrijk, Groningen geweldige service.

Ik vind de kwaliteit voortreffelijk, gebruik het al 54 jaar.

Wenting

Postief, goede kwaliteit