Truus Hermans

Luxafex duette gekocht met motor en app via de telefoon. Het instellen van de app is nog niet gelukt, omdat bleek dat we een poort te weinig op de router hadden. Van tevoren zijn de vereisten voor... Luxafex duette gekocht met motor en app via de telefoon. Het instellen van de app is nog niet gelukt, omdat bleek dat we een poort te weinig op de router hadden. Van tevoren zijn de vereisten voor het installeren niet gemeld.

Reactie Luxaflex Nederland:

Goedendag, bedankt voor je review! We zullen contact met je opnemen. ^CO

Drie en half jaar geleden hebben wij al onze raamdecoratie waaronder onze Luxaflex Duettes Shades bij Parre wonen in Heemskerk besteld. Doordat wij bij onze uitbouw een extra raam kregen hebben wij... Drie en half jaar geleden hebben wij al onze raamdecoratie waaronder onze Luxaflex Duettes Shades bij Parre wonen in Heemskerk besteld. Doordat wij bij onze uitbouw een extra raam kregen hebben wij gevraagd of deze Duette nog bij te bestellen was. De medewerkster heeft dit voor ons uitgezocht en 3 weken later konden wij onze Duette ophangen. Wat is dit nu een prachtig gezicht en wat zijn wij er blij mee.

Postma

Brok interieur Hengelo heeft bij ons zes powerview duettes (met reflecterende buitenkant) opgehangen. Top service! Ondanks moeilijke hoekjes paste alles perfect. Super prettige service, vriendelijke... Brok interieur Hengelo heeft bij ons zes powerview duettes (met reflecterende buitenkant) opgehangen. Top service! Ondanks moeilijke hoekjes paste alles perfect. Super prettige service, vriendelijke mannen. Alle dozen en troep gingen weer mee terug. Ze gingen pas weg toen alles keurig was ingeregeld en zelfs de "scenes" waren geprogrammeerd.

Wennekers Wonen heeft onze duetten opgehangen. Fijn personeel. Men denkt mee, heeft alle tijd en werkt keurig netjes. De semi-transparante duettes brengen veel sfeer en gezelligheid in huis. Erg... Wennekers Wonen heeft onze duetten opgehangen. Fijn personeel. Men denkt mee, heeft alle tijd en werkt keurig netjes. De semi-transparante duettes brengen veel sfeer en gezelligheid in huis. Erg blij mee.

Mooie Duettes geleverd en mooi opgehangen. Fijn dat ook alle dozen weer werden meegenomen

Marian

Noordman uit Hattem. Topbedrijf die mijn 4 duettes en 1 plisse heeft opgehangen. Het staat top. Superblij mee. William bedankt.

Sfeer en luxe op maat

Vandaag voor 5 grote ramen Duette opgehangen wat oogt het chic echt een en al lof

B Hillecamp

Vandaag 4 x prachtige Duettes Shades (Maatwerk voor schuine ramen) ontvangen en super snel geinstalleerd door de leverancier
"Woninginrichting aan huis" uit Volendam. Maatwerk ziet er...
"Woninginrichting aan huis" uit Volendam. Maatwerk ziet er superstrak uit en is perfect afgemonteerd op de schuine ramen. Onze nieuwe verbouwde zolder ziet er weer een stuk mooier uit door de Luxaflex raamdecoratie. Zeer goede kwaliteit van Luxaflex!
" Eindelijk slapen in het donker, ik ben superblij" zei mijn zoon toen hij zijn slaapkamer binnenkwam op zolder. Dat zijn de leuke dingen om te horen. Bedankt voor de goede service "Woninginrichting aan huis" en "Luxaflex"!

Hugo

Vorig jaar 4 halen, 3 betalen voor de slaapkamer en nu 2de halve prijs voor de keuken bij Vesta in Groningen. Zo zijn deze mooie powerview duettes top down - bottom up redelijk betaalbaar.