Hans van Ham

Na 25 jaar waren de zonweringen( ook luxaflex)in de slaapkamer aan vervanging toe. Natuurlijk dachten wij gelijk weer aan onze Oostzaanse leverancier die ook dit keer de nieuwe zonwering heeft... Na 25 jaar waren de zonweringen( ook luxaflex)in de slaapkamer aan vervanging toe. Natuurlijk dachten wij gelijk weer aan onze Oostzaanse leverancier die ook dit keer de nieuwe zonwering heeft opgehangen. Verduisterend en warmteïsolerend. We zijn er weer dik tevreden over.

HD

Na 3 dagen sluiten sommige shutters al niet meer. Onze buren hebben goedkope shit voor de helft van de prijs en daar werken ze al jaren naar behoren. We zijn er doodziek van..

Reactie Luxaflex Nederland:

Dat klinkt inderdaad niet plezierig. Heb je de klacht gemeld bij je leverancier, degene die het meet- en montageproces heeft gedaan? Samen met die partij en jou zoeken we graag naar een passende... Dat klinkt inderdaad niet plezierig. Heb je de klacht gemeld bij je leverancier, degene die het meet- en montageproces heeft gedaan? Samen met die partij en jou zoeken we graag naar een passende oplossing. ^TV

Lathouwers

Helemaal prima

Tim

Duette Shades en Beafort zonwering gekocht via Woonmode Rijswijk. Top service en Luxaflex producten van top kwaliteit.

WE

De gekochte duette is van mooie kwaliteit, wat ik van luxaflex gewent ben. Nu met afstandsbediening, wat een luxe!

Jolieke

Topkwaliteit en snelle service

Rob Stuit

Nova Shade en Outdoor Clip buitenzonwering gekocht via Voorberg Maassluis. Prima service en zeer mooie en uitstekende kwaliteit zonwering. Alles boven verwachting.

Steven Duintjer Tebbens

Omdat wij al járen uitstekende ervaringen hadden met Luxaflex, besloten we onlangs in ons nieuwe huis ook weer een Luxaflex zonnescherm aan te laten brengen. En het resultaat mag er zijn: strak, een... Omdat wij al járen uitstekende ervaringen hadden met Luxaflex, besloten we onlangs in ons nieuwe huis ook weer een Luxaflex zonnescherm aan te laten brengen. En het resultaat mag er zijn: strak, een lust voor het oog, en vooral: houdt het binnen koel!

Liesbeth Sluiter

Heeeeel blij met duette raamdecoratie. Erg mooi en goed geplaatst!

S. Schouten

Nu 3 jaar PowerView maar iedere keer problemen. Luxaflex diverse keren geweest en dan werkt t weer even. Service meldingen nemen ze niet zelf aan want moet via dealer. 5 weken terug zijn ze nog... Nu 3 jaar PowerView maar iedere keer problemen. Luxaflex diverse keren geweest en dan werkt t weer even. Service meldingen nemen ze niet zelf aan want moet via dealer. 5 weken terug zijn ze nog geweest maar nu weer defect. Niet aan beginnen!!!

Reactie Luxaflex Nederland:

Wat vervelend om te lezen dat ons vorige bezoek niet tot een oplossing geleid heeft. Als u de klacht meldt bij uw leverancier pakken we deze weer samen met hem op ^TV