E. Deijkers

Vandaag diep teleurgesteld in de service van Luxaflex. We hebben dure raambekleding gekocht die volgens Luxaflex uitdrukkelijk geschikt is voor badkamer en nu nog geen 4 jaar later roest de bovenbak van de Luxaflex. Er zit 5 jaar garantie op de onderdelen volgens de garantievoorwaarden. Luxaflex vraagt echter € 175 om de Luxaflex te laten repareren excl. de ophaalkosten van nog eens € 75! Volgens hen is de bovenbak geen onderdeel van de Luxaflex, snapt iemand het nog? Want volgens mij bestaat elk product uit losse onderdelen. Luxaflex laat hier wat ons betreft een grote steek vallen. We kochten bij deze firma omdat je kwaliteit en service verwacht, maar niets is minder waar. Wij gaan op zoek naar een betrouwbaardere leverancier.

Reactie Luxaflex Nederland:

Goedendag, Dat de bovenbak geen onderdeel is van de jaloezie is uiteraard niet waar. Miscommunicatie vrees ik. We kijken graag even mee. kunt u de ordergegevens en contactgegevens mailen naar onlinemarketing@luxaflex-nederland.nl ^TV
Update: we hebben de serviceopdracht gevonden. We hebben de reparatie ten onrechte berekend. Excuses. Inderdaad een misverstand. We zullen u via uw leverancier (Roobol) opnieuw benaderen. ^TV

Score voor Luxaflex Nederland: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Luxaflex