van houtven jozef

Zeer klantvriendelijk zeer behulpzaam als er een mankement is een telefoontje en ze staan zeer snel klaar

Marcel Leermakers

Super mooie en fijne producten

op het veld

Heb de 4 horizontale metalen jaloezieen nu 10 jaar, vanaf 2013; na 3 jaar,net na afloop van garantie, begon met gezeur met kapotte, rafelende touwtjes..ben denk ik tot nu toe wel 10 x met ze... Heb de 4 horizontale metalen jaloezieen nu 10 jaar, vanaf 2013; na 3 jaar,net na afloop van garantie, begon met gezeur met kapotte, rafelende touwtjes..ben denk ik tot nu toe wel 10 x met ze ter reparatie geweest... nee, ligt niet aan mij( zoals bedrijf aangaf) maar aan slechte kwaliteit touw, of schurend mechanisme..vóór deze set heb ik nl. precies dezelfde in vorige woning gehad en daar waren nooit problemen mee ( daarom wilde ik dezelfde weer hebben🙂)
Is denk, ik gewoon slechtere kwaliteit, jammer.....

Reactie Luxaflex Nederland:

Jammer dat u dit zo ervaren heeft. Indien we u verder van dienst kunnen zijn horen we dat graag. ^TV

Fons Cornelissen

Slecht, kennen geen telefonische ondersteuning

Reactie Luxaflex Nederland:

Dag Fons. Verkoop, distributie en montage verlopen via onze dealers. Zij zullen je graag (persoonlijk en/of telefonisch) van dienst zijn. ^TV

Robert Bruggeman

Totally disappointed in the automation operation of the product. The motors lose contact with the app and remote. One cannot load the app on a phone that has a different location to the Netherlands.... Totally disappointed in the automation operation of the product. The motors lose contact with the app and remote. One cannot load the app on a phone that has a different location to the Netherlands. The app cannot be used abroad. The app and automation system is clumsy and not user friendly

Reactie Luxaflex Nederland:

Please contact our colleagues in South-Africa if you need assistance, this is the Dutch Luxaflex site (in case you are in Holland please give us your contact details). ^TV

I.

Blij plaatsing van horizontale jaloezieën blijkt de bovenbak open te zijn. Dit is een vergaarbak van stof en gaat de door mij verwachtte en mogen verwachten levensduur van het product danig... Blij plaatsing van horizontale jaloezieën blijkt de bovenbak open te zijn. Dit is een vergaarbak van stof en gaat de door mij verwachtte en mogen verwachten levensduur van het product danig verkorten, daar kun je donder op zeggen. Het is alsof ik een auto geleverd heb gekregen zonder benzinedop en de fabrikant dat heel normaal vindt. De consumentenservice verwijst mij naar een technische tekening in de boeken. Als ze het hierbij laten, dan ben ik zeer zeer ontevreden.

Reactie Luxaflex Nederland:

Goedendag. Open bovenbak is inderdaad de standaard uitvoering in de markt en staat afgebeeld in de stalenboeken. Dat is niet iets waar we ons achter verschuilen overigens, maar iets dat in het... Goedendag. Open bovenbak is inderdaad de standaard uitvoering in de markt en staat afgebeeld in de stalenboeken. Dat is niet iets waar we ons achter verschuilen overigens, maar iets dat in het verkoopgesprek aan de orde had kunnen/moeten komen. Wat daar gewisseld is is mij niet bekend.Ik verzoek u dan ook om contact op te nemen met de partij waarbij u de jaloezie heeft gekocht zodat we met deze samen een oplossing kunnen zoeken.^TV

M van Rijn

Wat een slecht bedrijf!
Wat een slecht bedrijf!
Product al tweemaal niet goed en monteur komt niet langs omdat childsave niet is gemonteerd. De ketting hangt op het laagste punt op 1,6 meter! Ik wil geen gaten in mijn nieuwe kunststof kozijnen.
Luxaflex is scheef en werkt slecht. De endless chain is een dure optie die niet werkt. En Luxaflex neemt geen verantwoordelijkheid door zich achter een regeltje te verschuilen die nooit is gecommuniceerd en niet op hun website staat.
NOOIT MEER LUXAFLEX VOOR MIJ

Reactie Luxaflex Nederland:

Goedendag. Wat vervelend om te lezen dat u niet gekregen heeft wat u verwacht. De info mbt de de bedieningen staat overigens wel degelijk op onze website, in de stalenboeken en de technische... Goedendag. Wat vervelend om te lezen dat u niet gekregen heeft wat u verwacht. De info mbt de de bedieningen staat overigens wel degelijk op onze website, in de stalenboeken en de technische informatie. Helaas weet ik niet wat aan u tijdens het verkoopgesprek is verteld. We zijn uiteraard zeer genegen mee te denken over een oplossing, binnen de regels en de mogelijkheden. ^TV

Pen

Wij hadden problemen met het ophangen van ons zonnescherm door de lokale partij van Luxaflex. Door tussenkomst van Luxaflex Nederland alles opgelost. Wij zijn erg tevreden over het product van... Wij hadden problemen met het ophangen van ons zonnescherm door de lokale partij van Luxaflex. Door tussenkomst van Luxaflex Nederland alles opgelost. Wij zijn erg tevreden over het product van Luxaflex en de klantenservice van Luxaflex Nederland.

E. Deijkers

Vandaag diep teleurgesteld in de service van Luxaflex. We hebben dure raambekleding gekocht die volgens Luxaflex uitdrukkelijk geschikt is voor badkamer en nu nog geen 4 jaar later roest de bovenbak... Vandaag diep teleurgesteld in de service van Luxaflex. We hebben dure raambekleding gekocht die volgens Luxaflex uitdrukkelijk geschikt is voor badkamer en nu nog geen 4 jaar later roest de bovenbak van de Luxaflex. Er zit 5 jaar garantie op de onderdelen volgens de garantievoorwaarden. Luxaflex vraagt echter € 175 om de Luxaflex te laten repareren excl. de ophaalkosten van nog eens € 75! Volgens hen is de bovenbak geen onderdeel van de Luxaflex, snapt iemand het nog? Want volgens mij bestaat elk product uit losse onderdelen. Luxaflex laat hier wat ons betreft een grote steek vallen. We kochten bij deze firma omdat je kwaliteit en service verwacht, maar niets is minder waar. Wij gaan op zoek naar een betrouwbaardere leverancier.

Reactie Luxaflex Nederland:

Goedendag, Dat de bovenbak geen onderdeel is van de jaloezie is uiteraard niet waar. Miscommunicatie vrees ik. We kijken graag even mee. kunt u de ordergegevens en contactgegevens mailen naar... Goedendag, Dat de bovenbak geen onderdeel is van de jaloezie is uiteraard niet waar. Miscommunicatie vrees ik. We kijken graag even mee. kunt u de ordergegevens en contactgegevens mailen naar onlinemarketing@luxaflex-nederland.nl ^TV
Update: we hebben de serviceopdracht gevonden. We hebben de reparatie ten onrechte berekend. Excuses. Inderdaad een misverstand. We zullen u via uw leverancier (Roobol) opnieuw benaderen. ^TV

Erik

Onlangs een offerte laten maken voor voor duete shades met powerview. Helaas bleek powerview niet geschikt voor grote raampartijen en is beperkt tot een paar m2 raambedekking. De kleine ramen kan je... Onlangs een offerte laten maken voor voor duete shades met powerview. Helaas bleek powerview niet geschikt voor grote raampartijen en is beperkt tot een paar m2 raambedekking. De kleine ramen kan je dus elektrisch bedienen maar grote ramen waar elektrische bediening juist heel handig zou zijn kunnen niet elektrisch worden bediend en moet je aan touwtjes trekken om ze te openen en sluiten. Zeer jammer en de offerte is hierop afgeketst.