Reviews

8.4 / 10
189 beoordelingen
Schrijf beoordeling

87% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

189 Reviews

Hennie Eggert

1/10

2x verkeerde maat aangeleverd aan lokaal verkoper doorlooptijd 10e week geen zicht op levering

Reactie Luxaflex Nederland:

Dag Hennie,
Dat klinkt niet okay, maar zondere verdere gegevens kan ik weinig. Zou je je contactgegevens, de naam van je leverancier en een beknopte omschrijving kunnen mailen naar socialmedia...
Dag Hennie,
Dat klinkt niet okay, maar zondere verdere gegevens kan ik weinig. Zou je je contactgegevens, de naam van je leverancier en een beknopte omschrijving kunnen mailen naar socialmedia (a) luxaflex.nl dan kijk ik graag wat we kunnen doen. ^TV


Van Dijk

2/10

Ik heb inzethorren en een dubbele schuifhor gekocht. Nu zit er in 1 inzethoor een ladder binnen 3 weken , we hebben geen kinderen en ook geen katten . We zouden 5 jaar garantie hebben. Mooi niet ze... Ik heb inzethorren en een dubbele schuifhor gekocht. Nu zit er in 1 inzethoor een ladder binnen 3 weken , we hebben geen kinderen en ook geen katten . We zouden 5 jaar garantie hebben. Mooi niet ze vervangen of repareren de hor niet. Zeer slechte firma. Garantie is garantie.

Reactie Luxaflex Nederland:

Goedemiddag, wat vervelend om te horen. We gaan contact met u opnemen. ^CO


J.v.d.Veeken

2/10

Schippers. veldhoven


Remco Crama

1/10

Schokkend product


Remco Crama

1/10

Schokkend.
Wij hebben 4 silhouetten gekocht via Decorette Hoorn. Om een lang verhaal kort te houden. In totaal hebben ze 10 Silhouetten geleverd omdat ze steeds niet goed waren. In totaal 6...
Schokkend.
Wij hebben 4 silhouetten gekocht via Decorette Hoorn. Om een lang verhaal kort te houden. In totaal hebben ze 10 Silhouetten geleverd omdat ze steeds niet goed waren. In totaal 6 bezoeken gehad en nu hangt alles redelijk naar wens.
Ons advies, koop dit product absoluut NIET. Het is gewoon nog niet goed uitbedacht. Montage moet door een professional gedaan worden en alles moet goed waterpas gehangen worden. Omdat geen kozijn of plafond waterpas is is dit een heel precies klusje. Ook na mijn beklag gedaan te hebben over de gang van zaken is de enige reactie, het is uiteindelijk toch opgelost! Als je €135 montage kosten rekent en ik moet 5 maal extra thuis blijven dan lijkt het me niet meer dan normaal dat ik NIET de volle prijs ga betalen. Ook van Luxaflex totaal geen schriftelijke reactie, alleen van Decorette Hoorn die vinden dat Luxaflex het heeft opgelost. Nou, na 6 bezoeken en een half jaar later (excuus uiteraard corona) vind ik niet dat je het netjes hebt opgelost.

Dus pas op.

Reactie Luxaflex Nederland:

Hallo Remco, bedankt voor je review. We zullen contact met u opnemen om u proberen te helpen. ^CO


Dirk Groen

10/10

Als je kwaliteit wilt kopen ,ga je gewoon op de website van Luxaflex kijken ,en bewonderen!!. wij hebben voor kwaliteit gekozen, en dat is ons puur bevallen, kwaliteit gaat boven alles, het is top... Als je kwaliteit wilt kopen ,ga je gewoon op de website van Luxaflex kijken ,en bewonderen!!. wij hebben voor kwaliteit gekozen, en dat is ons puur bevallen, kwaliteit gaat boven alles, het is top en wij hebben al 6 jaar ervaring met onze plissé roldeuren ,gewoonweg een top product!. ik beveel dit merk aan alle consumenten toe , met vertrouwen.gr dirk groen wormeveer


Gekocht bij van de Oever uit Gameren

3/10

Jaren hebben wij plissee horren gehad in de schuifpuien.
Maar toen deze kapot gingen konden wij niet alleen nieuwe cassettes kopen, maar we moesten geheel nieuwe horten kopen.
Ik ben her...
Jaren hebben wij plissee horren gehad in de schuifpuien.
Maar toen deze kapot gingen konden wij niet alleen nieuwe cassettes kopen, maar we moesten geheel nieuwe horten kopen.
Ik ben her en der gaan vragen en bij Van Wijk uit Gameren die konden wel nieuwe cassettes plaatsen van weliswaar ander merk maar wel voor 40% lagere prijs.
Vind dit van Luxaflex slechte reclame.
Met vriendelijke groet mevr van Osch


Van Dam Middenbeemster

7/10

Van Dam Middenbeemster


Mariette Rood

10/10

We zijn zeer tevreden over de aanschaf van de Luxaflex Duette bij Ed Dam interieur. Is een fijn bedrijf dat ons een goed advies heeft gegeven. We wilden raambekleding die zorgt voor een warme... We zijn zeer tevreden over de aanschaf van de Luxaflex Duette bij Ed Dam interieur. Is een fijn bedrijf dat ons een goed advies heeft gegeven. We wilden raambekleding die zorgt voor een warme uitstraling aan de binnenkant maar ook die de warmte enigszins buitenhoudt vanwege de zon die de hele dag naar binnen komt op de ramen. En daarin slaagt deze Duette heel goed. Dus we hebben er dubbel plezier van!


Schakel-Mijnster

10/10

Fantastische raambekleding!