Roy

Buitenzonwering niet kopen vam luxaflex gewicht zit los in screen en rammelt hevig bij windkracht 4of hoger. Waardeloos systeem goedkopere systemen hebben dit niet van andere merken

Reactie Luxaflex Nederland:

Dag Roy. Dat klinkt niet goed, maar eerder als een defect of een niet geheel correcte montage. Heeft je leverancier er al naar gekeken? Stuur ons anders even de gegevens van je aankoop en je... Dag Roy. Dat klinkt niet goed, maar eerder als een defect of een niet geheel correcte montage. Heeft je leverancier er al naar gekeken? Stuur ons anders even de gegevens van je aankoop en je contactgegevens via onlinemarketing (a) luxaflex-nederland.nl kijken we even mee ^Tim

Boelens

Slechte kwaliteit
Slechte kwaliteit
2020 hebben we 5 zonneschermen gekocht. Nu al zit er het weer in. Terwijl ik en voor zorg dat ze niet nat worden. En mocht dit wel gebeuren ze laat drogen alvorens ze omhoog te doen
Hiervoor 30 jaar andere gehad die er nog prima uit zagen
Dus dat is vreemd
Ze zijn nu 3 jaar oud. Trek de lijn door dan gaan ze nog geen 6 jaar mee
Erg teleurgesteld

Reactie Luxaflex Nederland:

Dag Els. Dank voor je reactie. Ik verzoek je de klacht via je leverancier te melden zodat we kunnen kijken wat de oorzaak is, want dit heeft vast een reden. Dank ^TV

J Beekers

Geloof nooit de waardeloze beloftes van Luxaflex.Horizontale jaloeziën gekocht specifiek geschikt voor de badkamer. Na één jaar corrosieplekjes op de lamellen. Vervolgens opgestuurd maar nul op... Geloof nooit de waardeloze beloftes van Luxaflex.Horizontale jaloeziën gekocht specifiek geschikt voor de badkamer. Na één jaar corrosieplekjes op de lamellen. Vervolgens opgestuurd maar nul op rekest door Luxaflex. Smoesje is dat de badkamer vochtig is. Niet geschikt voor een badkamer dus en dus want daar is het over het algemeen vochtig. Nooit meer de troep van Luxaflex.

Reactie Luxaflex Nederland:

Goedendag. Ik begrijp dat u baalt en kan dat van hieraf niet wegnemen, maar objectief gezien ligt het iets genuanceerder. Deze jaloezieën zijn geschikt voor ruimtes waar de luchtvochtigheid... Goedendag. Ik begrijp dat u baalt en kan dat van hieraf niet wegnemen, maar objectief gezien ligt het iets genuanceerder. Deze jaloezieën zijn geschikt voor ruimtes waar de luchtvochtigheid incidenteel hoger is en die goed geventileerd worden. Zo staat het ook in de documentatie. Omdat ik en niet bij het verkoopgesprek ben geweest en de situatie niet ken kan ik inhoudelijk helaas weinig over de klacht zeggen. Ik raad u aan om et uw leverancier in gesprek te gaan over een oplossing. ^TV

A van der Meer

Ik heb pas 1 maand Duettes en al een maand problemen. Gister stortte de grootste met een klap naar beneden, ik schrok me kapot. Oorzaak is dat 1 van de 3 koorden los in het buisje zit en daardoor... Ik heb pas 1 maand Duettes en al een maand problemen. Gister stortte de grootste met een klap naar beneden, ik schrok me kapot. Oorzaak is dat 1 van de 3 koorden los in het buisje zit en daardoor steeds uit de buis schiet. Dit lijkt mij een productiefout. Ook moet ik iedere week alle koorden ontwarren. Dan zijn ze in elkaar gedraaid zijn en kan ik de Duette niet goed neerlaten. Ze zien er prachtig uit, maar de constructie is zwak.voor zoveel geld hoort de kwaliteit goed te zijn.

Reactie Luxaflex Nederland:

Dag Arie, Kun je de gegevens van je aankoop, je contactgegevens en je leverancier mailen naar onlinemarketing (a) luxaflex-nederland.nl. Kijken we even mee en lossen we dat samen op. ^TV

Tutelaers

Lodewijks zonweringen is een bedrijf dat staat voor wat het beloofd/afspreekt

Petra van Oeffelen

In de reclame wordt gepretendeerd dat de producten duurzaam zijn dit is echter niet altijd het geval. Op klacht dat na 7 jaar bij duettes de lijmlagen loslaten er er dus openingen ontstaan wordt... In de reclame wordt gepretendeerd dat de producten duurzaam zijn dit is echter niet altijd het geval. Op klacht dat na 7 jaar bij duettes de lijmlagen loslaten er er dus openingen ontstaan wordt gezegd dat ze “al” meer dan 7 jaar oud oud zijn en dat er niets aan te doen is. Dit is in mijn beleving niet duurzaam. Al eerder hier gereageerd maar is verwijderd.

Reactie Luxaflex Nederland:

Dag Petra. Je reactie staat al sinds 15 juli online, evenals ons advies je leverancier even contact met ons op te laten nemen. Vervelend dat je dat niet eerder hebt gezien. We denken graag even mee... Dag Petra. Je reactie staat al sinds 15 juli online, evenals ons advies je leverancier even contact met ons op te laten nemen. Vervelend dat je dat niet eerder hebt gezien. We denken graag even mee wat mogelijk is. ^TV

L. Knappe

Keurige mensen werkten voor Vonk, beleefd en snel

rj groenhof

Luxaflex duet de draden los
Zonwering nu bij luxaflex voor reparatie alleen wanneer het gerepareed is kost wel heel veekll tijd nu al 6 weken weg en dat in de zomer.
€2700 uitgegeven voor...
Luxaflex duet de draden los
€2700 uitgegeven voor een fragiel en slecht produkt en service
Bij deze kies geen produkt van luxaflex want gevoel voor de klant is er niet helaas

R groenhof

Niet goed. Binnen een jaar draad kapot. Al meer dan 6 weken bij de fabrikant. Super slecht.