Luxaflex

Waardeloos product Niet kopen Een hoop geld voor een bak ellende Duette aangeschaft zwart Is dus licht grijs Luxaflex wilde hem terug hebben om naar de kleur te kijken Bevinding luxaflex kleur is... Waardeloos product Niet kopen Een hoop geld voor een bak ellende Duette aangeschaft zwart Is dus licht grijs Luxaflex wilde hem terug hebben om naar de kleur te kijken Bevinding luxaflex kleur is goed Duette kwam beschadigd terug Is een nieuwe geleverd Nu deugd de bediening weer niet Ik ben er wel klaar mee De zaak waar het gekocht is geef wel een prima service In Huis Barendecht

Reactie Luxaflex Nederland:

Wat jammer dat de kleur op het staal voor u anders is overgekomen op het product en dat het product beschadigd is over gekomen. Uiteraard zullen we de bediening oplossen, zoals we dat ook met de... Wat jammer dat de kleur op het staal voor u anders is overgekomen op het product en dat het product beschadigd is over gekomen. Uiteraard zullen we de bediening oplossen, zoals we dat ook met de beschadiging hebben gedaan. ^TV

ram

Nooit meer kopen dit merk , na 2,5 jaar touwtje kapot.
geen garantie meer , nieuwe touwtje 170 euro.
koop er maar een bij de gamma voor de helft van het geld.

Reactie Luxaflex Nederland:

Dat is inderdaad een fors bedrag. Wellicht is meer vervangen dan ‘een touwtje’ , maar vraag je leverancier vooral hoe dit bedrag is opgebouwd. ^TV

Remko Verspaget

Wij hebben als een van de eerste een zonwering Beaufort solar met grafiet frame werk besteld en laten plaatsen de afwerking is zeer netjes en ziet er stijlvol uit, de werking is perfect, het motor... Wij hebben als een van de eerste een zonwering Beaufort solar met grafiet frame werk besteld en laten plaatsen de afwerking is zeer netjes en ziet er stijlvol uit, de werking is perfect, het motor geluid is iets harder dan een gewone 220v aansturing maar het is niet storend.
Wij zijn zeer te spreken over de uitstraling en werking

nvt

In Mei Jaloezieën besteld voor ruim €3300,= . De 1e keer waren 2 stuks te kort. Nieuwe besteld 2e keer kregen we witte ipv grijs en verkeerd soort. Hopelijk is het de 3e keer beter in oktober en dan... In Mei Jaloezieën besteld voor ruim €3300,= . De 1e keer waren 2 stuks te kort. Nieuwe besteld 2e keer kregen we witte ipv grijs en verkeerd soort. Hopelijk is het de 3e keer beter in oktober en dan zijn we 7 maanden verder . De winkel kan er niets aan doen maar Luxaflex wel . Geen excuus, korting enz en dan denk je een top product te hebben besteld , heel teleurstellend voor zo'n duur product. Misschien de volgende keer maar ander soort bestellen.

Reactie Luxaflex Nederland:

Dank voor uw reactie. Weet u zeker dat het Luxaflex jaloezieën betreft? In onze administratie is een en ander niet direct terug te vinden en ook het kleurnummer dat u opgeeft is niet van ons maar... Dank voor uw reactie. Weet u zeker dat het Luxaflex jaloezieën betreft? In onze administratie is een en ander niet direct terug te vinden en ook het kleurnummer dat u opgeeft is niet van ons maar van een andere leverancier. Ik verzoek u even contact op te nemen met uw leverancier. Ik help u graag verder maar ik denk dat hier sprake is ban een misverstand. ^TV

Rita van Rossum-Roskamp

Wij hebben Luxaflex Duette Shades gekocht Top Down/Bottum Up met een PowerView om ze te bedienen via de app. Dit gaf voor ons wat problemen, maar met een telefoontje van de winkel naar Luxaflex werd... Wij hebben Luxaflex Duette Shades gekocht Top Down/Bottum Up met een PowerView om ze te bedienen via de app. Dit gaf voor ons wat problemen, maar met een telefoontje van de winkel naar Luxaflex werd dit heel spoedig opgelost. Binnen een week kwam er een monteur van Luxaflex om het op te lossen en ook is er direct een uitleg gegeven voor het gebruik van de Hub. Wij zijn heel erg tevreden met onze Luxaflex en de geboden service.

S.M. Wichers

Bij mij moest een lichtstraat, waaronder de slaapkamer, voorzien worden van raambekleding. De dealer heeft voor inmeten en aanbrengen Luxaflex ingeschakeld, omdat dit toch een bijzondere situatie... Bij mij moest een lichtstraat, waaronder de slaapkamer, voorzien worden van raambekleding. De dealer heeft voor inmeten en aanbrengen Luxaflex ingeschakeld, omdat dit toch een bijzondere situatie is. Ik ben erg tevreden over de monteur van Luxaflex, die gaf goede tips, dacht mee en heeft alles keurig bevestigd. De Duette Shades zijn voorzien van Powerview. Daar ben ik erg blij mee, want handmatig is dit niet te doen (2,60 meter hoogte). De Powerview werkt tot nu toe (na drie dagen) tot volledige tevredenheid. Klein stukje openzetten, zodat niet de volle bak licht binnenkomt in de ochtend en daarna helemaal openen. Heel makkelijk met de app.
Minpuntje is de levertijd. Die was 11 weken. Dat heeft onder meer te maken met de vakantietijd, maar is echt te lang.

Ingrid Govers

Ik zit al vanaf 7 juni te wachten op luxaflex houten jaloezieën voor in mijn nieuwe keuken. De levertijd is inmiddels voor de tweede keer uitgesteld en nu vastgezet op week 45!!! Ik ben echt woest... Ik zit al vanaf 7 juni te wachten op luxaflex houten jaloezieën voor in mijn nieuwe keuken. De levertijd is inmiddels voor de tweede keer uitgesteld en nu vastgezet op week 45!!! Ik ben echt woest en zou het bijzonder op prijs stellen als iemand binnen jullie bedrijf mij kan vertellen waarom dit allemaal zo lang moet duren. Ik overweg stappen te nemen om een officiële klacht in te dienen. Dit kan echt niet!

Reactie Luxaflex Nederland:

Dag Ingrid, we hebben je ordergegevens inmiddels gevonden gaan kijken of er een alternatief mogelijk is. We zullen je dit (via je leverancier) laten weten. ^TV

G.H. Breukelaar

Sinds kort zijn twee luxaflex Silhouette Shades geplaatst. Werkt heel eenvoudig en geeft een luxe aanblik. Goed uitzicht en weinig inkijk. In tegenstelling tot de "in betweens" , die we hiervoor... Sinds kort zijn twee luxaflex Silhouette Shades geplaatst. Werkt heel eenvoudig en geeft een luxe aanblik. Goed uitzicht en weinig inkijk. In tegenstelling tot de "in betweens" , die we hiervoor hadden, kun je de Silhouette shades ook geheel sluiten. Geen inkijk en een redelijke bescherming tegen de inschijnende zon. Heel tevreden.

BRONA Decokay Apeldoorn

Tevreden over de duette met top/down bottum/up lite rise systeem. Werkt heel eenvoudig! De duette t/d b/u met handgreep valt een beetje tegen. Werkt niet zo makkelijk als met de lite rise systeem.... Tevreden over de duette met top/down bottum/up lite rise systeem. Werkt heel eenvoudig! De duette t/d b/u met handgreep valt een beetje tegen. Werkt niet zo makkelijk als met de lite rise systeem. Werkt wat stugger en niet zo strak tegen het raam ondanks dat die ingespannen is vanwege draaikiep raam. Daarnaast inzet rol hor bij het raam werkt uitstekend alleen is het pollengaas doek niet heel erg strak gespannen ziet wat golvingen. En als laatste een rolhor voor onze grote schuifpui naar het dakterras die werkt uitstekend en zit er strak in.

DH ista

Mooie houten luxaflex ,maar om de bak vanboven zit met magneetjes een houten afwerking met zijkanten die open staan slechte afwerking en Dat voor zoveel geld .jammer!!!!!!.