Rolf

Mooie kwaliteitsproducten

Wilma Deurloo

Na ruim 30 jaar wonen op een bovenhuis in Amsterdam, waar we nooit gordijnen hadden gehad omdat we geen last hadden van inkijk, vonden we drie jaar geleden een vrijstaande woning middenin een dorp... Na ruim 30 jaar wonen op een bovenhuis in Amsterdam, waar we nooit gordijnen hadden gehad omdat we geen last hadden van inkijk, vonden we drie jaar geleden een vrijstaande woning middenin een dorp in Friesland. De gordijnen die de eigenaren achterlieten waren niet onze smaak, maar het was wel handig om ze te laten hangen tot we wisten wat voor gordijnen wij mooi zouden vinden. Omdat wij nog wel enige aanpassingen wilden in ons huis, leek het ons handig de aanschaf van gordijnen uit te stellen tot na een verbouwing. Toen die achter de rug was, konden we eindelijk op zoek naar raambedekking die bij ons en ons huis zou passen. Wij hebben gekozen voor plissé luxaflex 20 mm met topdown - bottom up in een kleur die past bij de Italiaanse vloertegels en bij de inrichting van ons huis. Vanaf het moment dat de raambedekking is bevestigd, voelt het huis helemaal áf. Wij zijn heel blij dat we hebben gewacht met het kiezen van gordijnen, gordijnen maken het geheel áf. Wij hebben hiermee ons droomhuis gerealiseerd, wij gaan hier nooit meer weg!

Mark R

Door onze leverancier BEKU Krommenie zijn afgelopen week diverse producten van Luxaflex geïnstalleerd en het resultaat is GE-WEL-DIG! De rolgordijnen (met elektrische Powerview bediening - "toys for... Door onze leverancier BEKU Krommenie zijn afgelopen week diverse producten van Luxaflex geïnstalleerd en het resultaat is GE-WEL-DIG! De rolgordijnen (met elektrische Powerview bediening - "toys for boys" =D), de brede houten jaloezieën, de plissé Shades, de 25mm jaloezieën, het een is nog mooier dan het ander. Vakkundig ingemeten door BEKU, dus alles past perfect. Al met al dus een geweldige investering in het verhogen van de sfeer en privacy in onze woning. Dikke pluim voor Luxaflex en BEKU!

Sander vd Venn

Ondanks deze moeilijke tijd heeft Siebert wonen ons toch een lichtpuntje gegeven door 3 nieuwe plisse trufit te installeren in onze slaapkamer. Super mee.

Iris

Heel blij met onze Duette Shades. Perfect dat ze van boven naar onder, maar ook half ingesteld kunnen worden. Zo komt er meer licht in huis, maar hebben wij toch privacy!

Patricia Vermetten

Heel mooie duettes in onze woonkamer. We zijn er heel blij mee.

Stefanie

Onwijs nette afwerking en het is nu echt de eyecatcher in huis. Het maakt het compleet en helemaal af!

Jeannet

Luxaflex heeft een perfecte oplossing om je huis gezellig en comfort te geven. Luxaflex Duette is een zonwering met een huiselijke sfeer.

marcel

Wij hebben van alles van luxaflex wat allemaal erg mooi is en wat goed is geinstalleerd Er is echter 1 duette wat continue problemen
veroorzaakt. Verkeerde kleur, verkeerde kleur frame, schoot...
veroorzaakt. Verkeerde kleur, verkeerde kleur frame, schoot na installatie los, koortjes verkeerd, beschadigd na retour luxaflex etc etc. wij zijn nu in afwachting van monteur luxaflex zelf om t op te lossen. nu slechts 3 sterren door dit probleem. topproduct onwaardig

Korste

Luxaflex duettes, 7 stuks laten ophangen door onze installateur.
Luxaflex duettes, 7 stuks laten ophangen door onze installateur.
Perfect werk en goede uitleg over de bediening. Geheel staat goed bij ons interieur. Uit ervaring weten wij dat we een goede kwaliteit raambekleding hebben laten ophangen. Hier gaan we jaren plezier van beleven.