Jan Vloemans

Onlangs een zonneluifel gekocht en laten plaatsen. een mooi product werkt perfect en ziet er leuk uit, ik raad iedereen dit bedrijf aan , we hebben op verschillende plaatsen prijs gevraagd , en... Onlangs een zonneluifel gekocht en laten plaatsen. een mooi product werkt perfect en ziet er leuk uit, ik raad iedereen dit bedrijf aan , we hebben op verschillende plaatsen prijs gevraagd , en zijn blij dat wij voor Luxaflex gekozen hebben

Hazenberg

Wij hebben drie duettes aangekocht en zijn tot n u erg tevreden.
één van de schermen was beschadigd tijdens transport ,dit vlot opgelost. Verder is het een mooi product werkt soepel

René Kleijne

Kwalitatief goed materiaal. Beter dan al die namaakproducten.
Bij melding van een scheurtje in het knopje aan het smartcord, hadden we de volgende dag al 4 nieuwe knopjes op de mat liggen. Kwalitatief goed materiaal. Beter dan al die namaakproducten.
Prima service dus.

B van den Akker

Het is ons goed bevallen goed gemonteerd

Silvia Vazquez

Treveden over zonnescherm

Esther

Ik schrijf niet snel een recensie maar dit kan ik niet voorbij laten gaan. Vreselijk arrogant bedrijf, ze hebben hun naam aan een Produkt hangen maar zodra je contact zoekt ivm slechte ervaringen... Ik schrijf niet snel een recensie maar dit kan ik niet voorbij laten gaan. Vreselijk arrogant bedrijf, ze hebben hun naam aan een Produkt hangen maar zodra je contact zoekt ivm slechte ervaringen met hun vertegenwoordigers door het land, wimpelen ze ALLES af. Er wordt überhaupt geen informatie verschaft over de producten die notabene van hunzelf zijn. Slechte / foute voorlichting over product door hun vertegenwoordigers in het land interesseert ze niet. NOOIT meer luxaflex voor ons!

Reactie Luxaflex Nederland:

dag Esther. Ik weet niet precies wat er fout is gegaan, maar ik denk dat er sprake is van een misverstand. Voor consumenten staan we klaar via onze dealers, voor onze relaties via onze... dag Esther. Ik weet niet precies wat er fout is gegaan, maar ik denk dat er sprake is van een misverstand. Voor consumenten staan we klaar via onze dealers, voor onze relaties via onze vertegenwoordigers. De hier omschreven situatie begrijp ik niet dus deel vooral je ervaring met ons via socialmedia@luxaflex-nederland.nl, want we willen hier van leren. ^TV

Mariette Koopmans

Vandaag hebben ze een prachtig luxaflex product in mijn huis opgehangen

Dries van der Steen

Een drama. Na 7 jaar scheurden de 4 Duettezonweringen in diverse stukken. Hoezo A merk? Een kleine EUR 2000 naar de knoppen. Luxaflex reageert totaal niet op onze klacht, laat staan een passende... Een drama. Na 7 jaar scheurden de 4 Duettezonweringen in diverse stukken. Hoezo A merk? Een kleine EUR 2000 naar de knoppen. Luxaflex reageert totaal niet op onze klacht, laat staan een passende tegemoetkoming op een alternatief. Alle lof voor leverancier Westend die ons wel tegemoet is gekomen. Denk er nog steeds over om consumentenprogramma Radar te informeren.

Reactie Luxaflex Nederland:

Goedendag. Heel vervelend dat dit zo gelopen is. Volgens mijn gegevens is er inmiddels vervangende zonwering geleverd, met korting en in samenspraak met uw leverancier. ^TV

Gerard van Laar

Via Sun Format te Amstelveen een zonnescherm Fiora Grande laten installeren. De heren hebben prima werk geleverd. Laat de zon maar schijnen, wij drukken wel op de knop. Wij hadden altijd een oranje... Via Sun Format te Amstelveen een zonnescherm Fiora Grande laten installeren. De heren hebben prima werk geleverd. Laat de zon maar schijnen, wij drukken wel op de knop. Wij hadden altijd een oranje kleur, nu groen / wit. De inval is wat lichter, prima.

L.V Ho-Pian

Ik heb 1 smart Choice en 2 Beaufort solar
Laat de zone maar schijnen