Fam. Boon

Super tevreden met onze nieuwe raamdecoratie. Precies wat we zochten!

De jong

Wij zijn keurig geïnformeerd over de mogelijkheden bij het bevestigen van de knikarmscherm met speciale hoekijzers gespoten in kleur. Thuis bezoek gehad iemand met veel kennis. Helaas was het doek... Wij zijn keurig geïnformeerd over de mogelijkheden bij het bevestigen van de knikarmscherm met speciale hoekijzers gespoten in kleur. Thuis bezoek gehad iemand met veel kennis. Helaas was het doek er niet meer wat we hadden gekozen maar keurig teruggebeld en konden stalen halen om een ander doek te kiezen geen probleem.En binnen 10 week gemonteerd en wel 2 monteurs die alles netjes achtergelaten hebben

R. van den Hoogen

Vlotte levering. Vakkundige montage. Een verrijking van mijn huis

Jan Willem Warnier

Luxaflex

Reactie Luxaflex Nederland:

Dag Jan Wilem, zou je deze score toe willen lichten? We kijken graag of we kunnen verbeteren. reactie mag naar socialmedia (a) luxaflex-nederland.nl ^TV

A.Kuiper

Prima levertijd en goede en snelle service

Arpi woontrend

Goed vakkundig personeel wat meedenkt.

M. Hoefnagels

Veertig jaar had ik Luxaflex jalouzien tot volle tevredenheid. Nu is er door Nouwens Wonen uit Veghel een Duette Shade gehangen. Niet alleen meer licht in de kamer, maar ook kunnen regelen tot... Veertig jaar had ik Luxaflex jalouzien tot volle tevredenheid. Nu is er door Nouwens Wonen uit Veghel een Duette Shade gehangen. Niet alleen meer licht in de kamer, maar ook kunnen regelen tot welke hoogte je de zon wilt binnenlaten is geweldig

Hans van Rijn / Wilma Vink

Mijn vrouw en ik zijn heel blij met het uitstekende product dat we hebben gekocht, n.l. een groot plissé-gordijn. De vakkundige bevestiging ervan en het gebruiksgemak is ongeevenaard ! Echt een... Mijn vrouw en ik zijn heel blij met het uitstekende product dat we hebben gekocht, n.l. een groot plissé-gordijn. De vakkundige bevestiging ervan en het gebruiksgemak is ongeevenaard ! Echt een modern TOP-product in een prachtige kleurstelling !

Maria Anna

Pelgrim
Westervoort

H. Revier

Vandaag is een nieuw knikarmscherm opgehangen. Mooi scherm, de Nova Shade. Alleen jammer dat we de Fiora Grande hadden besteld. Had natuurlijk kunnen worden teruggegeven en vervangen door het juiste... Vandaag is een nieuw knikarmscherm opgehangen. Mooi scherm, de Nova Shade. Alleen jammer dat we de Fiora Grande hadden besteld. Had natuurlijk kunnen worden teruggegeven en vervangen door het juiste scherm, maar dan wel weer een levertijd van opnieuw 12, of nee 14 weken. Dan is de zomer dus voorbij. Wel kon Luxaflex ons als tegemoetkoming €200 korting geven. Dat is een schamele 5%.

Reactie Luxaflex Nederland:

Heel vervelend dat er door een menselijke fout een verkeerd scherm is besteld. We zullen er samen met uw leverancier alles aan doen om dit zo snel en goed als mogelijk op te lossen. Daar kunt u op... Heel vervelend dat er door een menselijke fout een verkeerd scherm is besteld. We zullen er samen met uw leverancier alles aan doen om dit zo snel en goed als mogelijk op te lossen. Daar kunt u op rekenen.
Voor de verdere afhandeling verwijs ik u naar uw leverancier. Deze ligt bij hen. ^TV