Linda

Na een goede ervaring, wederom een gordijn van luxaflex besteld.

P.K. Hoekstra

Mooi product die Luxaflex shade.

Mooi product die Luxaflex shade.

Veel keuze in kleuren en een eenvoudige bediening zonder lange koorden. Vele malen beter en veel meer keuze dan die goedkope shit die we eerder geprobeerd hebben.

P.K. Hoekstra

Mooi product, die duettes

Steggink

Goede service. Na een klein fabrieksfoutje te hebben geconstateerd aan onze nieuwe Luxaflex Duette werd er door Luxaflex niet moeilijk gedaan en gelijk een nieuwe geregeld. Kijk dat is service!

Fam den Boer

Positief! Snel gehandeld en goed geadviseerd. Erg blij met het hele traject en het product.

M van Dijk

KUT kwalitatief uiters teleurstellend
Zware doek is niet zwart
Terug naar luxaflex doek voldeed luxaflex komt terug vol met schade

Reactie Luxaflex Nederland:

We willen je graag van dienst zijn, net als onze dealers, maar kun je ons meer specifieke informatie geven? Dat kan het beste via socialmedia (a) luxaflex.nl, graag met je contactgegevens en je... We willen je graag van dienst zijn, net als onze dealers, maar kun je ons meer specifieke informatie geven? Dat kan het beste via socialmedia (a) luxaflex.nl, graag met je contactgegevens en je leverancier, zodat we kunnen schakelen ^TV

T T Dao

Het nieuwe product electrische duette bevalt ons goed

Martin van Dijk

Luxaflex product is beter dan de service

Reactie Luxaflex Nederland:

Dag Martin. We willen je graag van dienst zijn, net als onze dealers, maar kun je ons laten weten over welk aspect je niet positief bent? Dat kan het beste via socialmedia (a) luxaflex.nl, graag met... Dag Martin. We willen je graag van dienst zijn, net als onze dealers, maar kun je ons laten weten over welk aspect je niet positief bent? Dat kan het beste via socialmedia (a) luxaflex.nl, graag met je contactgegevens en je leverancier, zodat we kunnen schakelen ^TV

Sharon Glorie - de Klerk

Zonnescherm nova shade geplaatst gekregen via Parre Wonen. Erg blij mee!

Tempelman

Na meer dan 25 jaar luxaflex jaloezieën wilden we wat anders. Bij meerdere winkels gekeken naar duettes en ja, dan kom je toch weer uit bij Luxaflex. Veel mogelijkheden en kleuren en we zijn dan nu... Na meer dan 25 jaar luxaflex jaloezieën wilden we wat anders. Bij meerdere winkels gekeken naar duettes en ja, dan kom je toch weer uit bij Luxaflex. Veel mogelijkheden en kleuren en we zijn dan nu ook erg blij met de nieuwe duettes shade. Wat een mogelijkheden en wat een mooi systeem die smartcords.
We zijn er heel tevreden over. En de service van Huitema ui Drachten was top.