Ruud

Duette Trufit perfecte oplossing

Schilleman

Prachtig en functioneel plissé gordijn, werkt zeer soepel en voldoet volledig aan onze verwachting.

Henriette Donath

Snelle levering maar nog niet alles oké. Grotere lengtes kregen we geen goed advies over het mechanisme. Meer dan 3 meter is endless cord bediening te zwaar. Smart cord werkt goed. Hoop op coulance... Snelle levering maar nog niet alles oké. Grotere lengtes kregen we geen goed advies over het mechanisme. Meer dan 3 meter is endless cord bediening te zwaar. Smart cord werkt goed. Hoop op coulance regeling en aanpassing van de grote duette.

Reactie Luxaflex Nederland:

Goedemorgen, bedankt voor je review. Wij zullen contact met u opnemen om te kijken hoe we u kunnen helpen. ^CO

hartogsveld

Decokay van Slooten woonwinkel in Leusden

Tanja

Eindelijk hebben we onze raambekleding vervangen voor Luxaflex Duette. We waren er al een tijdje aan toe, maar konden geen keuze maken. Nu dus toch gedaan en dit smaakt naar meer! We gaan nu ook de... Eindelijk hebben we onze raambekleding vervangen voor Luxaflex Duette. We waren er al een tijdje aan toe, maar konden geen keuze maken. Nu dus toch gedaan en dit smaakt naar meer! We gaan nu ook de andere ramen aanpakken :-)

Interwabo Voorburg

fam. van Meel, Wouw

"Karien" is een lokaal bedrijf in Wouw. Zij verlenen een goede, vlotte en correcte service. Komt de afspraken prima na, inmeten, offerte, monteren. in de winkel een duidelijke uitleg over het... "Karien" is een lokaal bedrijf in Wouw. Zij verlenen een goede, vlotte en correcte service. Komt de afspraken prima na, inmeten, offerte, monteren. in de winkel een duidelijke uitleg over het product raamdecoratie.

Olga

WoW!!! Had ik dit maar veel eerder laten doen, want het ziet er prachtig uit en nu is mijn keuken weer helemaal van deze tijd. Echt super tevreden met mijn luxaflex plissé top doe bottom-up !

Teleurgesteld. Duettes Top-down gekocht met accu’s voor bijna €4000,00. Ten eerste zijn de duettes verkeerd opgehangen en er is er 1 volledig scheef. Installatie op de app nog niet gedaan door de... Teleurgesteld. Duettes Top-down gekocht met accu’s voor bijna €4000,00. Ten eerste zijn de duettes verkeerd opgehangen en er is er 1 volledig scheef. Installatie op de app nog niet gedaan door de dealer. Maar het ergste..... er is geen oplader bij voor de accu’s en voorlopig ook niet leverbaar. Kan dus totaal niets! De duettes zijn niet te gebruiken tot.......? De dealer komt niet in actie en Luxaflex ook niet. Luxaflex ik alleen te bereiken via messenger en niet telefonisch. Het bekende verhaal van ‘ het kastje naar de muur’ !

Reactie Luxaflex Nederland:

Goedemorgen, wat vervelend dat u zo'n ervaring heeft gehad. We nemen contact met u op. Mocht u in de tussentijd zelf contact op willen nemen kunt u ons bellen en mailen via deze link:... Goedemorgen, wat vervelend dat u zo'n ervaring heeft gehad. We nemen contact met u op. Mocht u in de tussentijd zelf contact op willen nemen kunt u ons bellen en mailen via deze link: https://www.luxaflex.nl/over-ons/contact/ ^CO

A. Vecht

Van der Werff