Leontine

Peperduur en mooi maar blijkt een “insektenvanger “waar volgens luxaflex niets aan te doen is. Dagelijkse ergernis

Dag Leontine,
Dag Leontine,
Ik kan niet uit je review opmaken over welk product je hebt hebt, maar tips voor onderhoud en reiniging lees je in deze blog https://www.luxaflex.nl/blog/tips-voor-de-schoonmaak-van-je-raambekleding/ ^TV

Ambiance Zonweringen in Heerhugowaard

De levering en montage van het screen is volledig volgens plan en tot volle tevredenheid uitgevoerd door het bedrijf Ambiance van Visser in Heerhugowaard.

Lodewijks Zonwering

Netjes gewerkt, volgens afspraak

ET

Definitely not happy with the Luxaflex automated curtains. I will never buy it again or recommend to anyone. Extremely difficult to install or adjust. There is always one problem or another. The... Definitely not happy with the Luxaflex automated curtains. I will never buy it again or recommend to anyone. Extremely difficult to install or adjust. There is always one problem or another. The brand-new hub I bought doesn't even recognise the Luxaflex curtains. I have spent a lot of time and money on this and I still couldn't get support from anybody. They charge you a lot of money to come and check the brand-new hub you bought. Customer service do not respond either. You pay so much to get some comfort with automated blinds but you end up with spending a fortune with blinds that you can not even control. Just go for manual curtains instead or choose another company.

Hi,
We are sorry to hear this. If we can be of any assistance please contact us at online marketing(a) luxaflex.nl with your contact and order details. ^TV

Elewaut

Ik ben zeer ontevreden over luxaflex duette. Ik heb er 8 hangen en er is altijd wel iets mee aan de hand: trektouwtjes breken af, touwtjes die op en neer laten breken af, kinderbeveiliging breekt... Ik ben zeer ontevreden over luxaflex duette. Ik heb er 8 hangen en er is altijd wel iets mee aan de hand: trektouwtjes breken af, touwtjes die op en neer laten breken af, kinderbeveiliging breekt kapot. Telkens 230 EUR reparatie kosten. Die dingen zijn ontzettend duur in de aankoop en kosten mij ook nog een kapitalen aan reparaties. Telkens 6 tot 8 weken de duette kwijt voor reparatie. Niet leuk.
Prachtig product, maar te fragiel gemaakt.

Reactie Luxaflex Nederland:

Dag Hr Elewaut, dank voor je feedback. Als er iets is waar we je mee kunnen helpen dan kan je mailen naar onlinemarketing (a) luxaflex.nl ^TV

Kees

Accu achter een kap verstopt waar niet bij komt ! Advies van Luxaflex Nederland naar de dealer .. kost wel 1 x per jaar geld voorrij en arbeidskosten ! Wordt verteld bij aankoop en is ook geen... Accu achter een kap verstopt waar niet bij komt ! Advies van Luxaflex Nederland naar de dealer .. kost wel 1 x per jaar geld voorrij en arbeidskosten ! Wordt verteld bij aankoop en is ook geen boekje bij !

Reactie Luxaflex Nederland:

Dag Kees. Omdat verkoop en advies via de dealer gaat hebben we je naar deze verwezen. Wij weten niet wat er wel of niet in het verkoopproces is gedeeld, maar deze info /uitvoering is bekend, en er... Dag Kees. Omdat verkoop en advies via de dealer gaat hebben we je naar deze verwezen. Wij weten niet wat er wel of niet in het verkoopproces is gedeeld, maar deze info /uitvoering is bekend, en er is documentatie, zowel online als fysiek. Dit had dus bekend kunnen zijn. Via je dealer kun je altujd contact opemen zodat we samen een oplossing kunnen zoeken. ^TV

Gieta Jankie Frank

Bedrojfaccounungevens Steve Frank Jankie , verhuis naar 2022HL , 2 .
17 Augustus 2023
Ik ben doof vriend Steve hoor oke

Reactie Luxaflex Nederland:

Goedendag, Uw vraag is me niet duidelijk. Verkoop en levering gaat via dealers. U kunt een dealer in de buurt van uw nieuwe woonplaats vinden op https://www.luxaflex.nl/vind-een-showroom/ ^TV

Wuyts Vera

Zeer tevreden mooie afwerking van het materiaal

van houtven jozef

Zeer klantvriendelijk zeer behulpzaam als er een mankement is een telefoontje en ze staan zeer snel klaar