Bianca Broekmans

Ik heb nu sinds een kleine drie jaar een nieuw plissé gordijn van luxaflex hangen. Daarvoor had ik er ook eentje waar ik veel plezier van heb gehad. Nu is er bij de nieuwe iets gewijzigd door... Ik heb nu sinds een kleine drie jaar een nieuw plissé gordijn van luxaflex hangen. Daarvoor had ik er ook eentje waar ik veel plezier van heb gehad. Nu is er bij de nieuwe iets gewijzigd door luxaflex. Namelijk de doorvoer van de koortjes is nu van plastic en dit was voorheen van metaal. Ik moet zeggen het is nu een drama met het omlaag en omhoog trekken van het gordijn. Door het plastic loopt het namelijk niet waardoor dus elke keer het hele gordijn naar beneden komt. Je moet behoorlijk kracht zetten en mee sturen want de koortjes lopen gewoon niet door het plastic oog. Dus als ik een advies mag geven maak er weer een metaal oogje van waar de koortjes doorheen lopen. Zonde van een mooi product dat ik me daar zo aan erger.

Reactie Luxaflex Nederland:

Dag Bianca. Door gewijzigde wetgeving hebben we eea aangepast. Ik geef je feedback door aan onze afdeling productonwtikkeling. ^TV

A. de Rave

Plissé hordeur in juni (2020) besteld. Het is nu (8) september en nog steeds niet geleverd, terwijl de toegezegde levertijd tussen de 4 en 6 weken lag. De winkel waar ik ‘m kocht kan ook geen enkele... Plissé hordeur in juni (2020) besteld. Het is nu (8) september en nog steeds niet geleverd, terwijl de toegezegde levertijd tussen de 4 en 6 weken lag. De winkel waar ik ‘m kocht kan ook geen enkele duidelijkheid krijgen over moment van aflevering, staat al een tijdje in hun systeem als ‘gereed voor productie’, meer communiceert Luxaflex niet. De zomer is al bijna voorbij... Erg teleurstellend!

Reactie Luxaflex Nederland:

Goedemiddag, wat vervelend dat u zo'n ervaring heeft gehad. Ik ga u een mail sturen, zodat ik kan kijken wat ik voor u kan doen! ^CO

A.Moerkerken

Helaas slechte ervaring had dit niet verwacht gezien de prijsstelling
Houten jalouzie geleverd met gebreken
Na terugsturen naar fabriek via Roobol (3 weken geduurd midden in de hete...
Helaas slechte ervaring had dit niet verwacht gezien de prijsstelling
Houten jalouzie geleverd met gebreken
Na terugsturen naar fabriek via Roobol (3 weken geduurd midden in de hete zomerperiode)teruggekregen met dezelfde gebreken
Lamellen zijn niet kantelbaar
Dit wederom gemeld bij Roobol

Reactie Luxaflex Nederland:

Goedemorgen, wat vervelend dat je deze ervaring hebt. Ik ga contact met je opnemen om te kijken wat we voor je kunnen doen! ^CO

Marjolein

Plissé hor geeft al vanaf plaatsing problemen. Ik ben erg ontevreden over het product en de service van Luxaflex

Beste Marjolein,
Wat vervelend dat je deze ervaring hebt gehad. Ik ga contact met je opnemen via de mail om te kijken wat we voor je kunnen doen. ^CO

Hennie Eggert

2x verkeerde maat aangeleverd aan lokaal verkoper doorlooptijd 10e week geen zicht op levering

Dag Hennie,
Dag Hennie,
Dat klinkt niet okay, maar zondere verdere gegevens kan ik weinig. Zou je je contactgegevens, de naam van je leverancier en een beknopte omschrijving kunnen mailen naar socialmedia (a) luxaflex.nl dan kijk ik graag wat we kunnen doen. ^TV

Van Dijk

Ik heb inzethorren en een dubbele schuifhor gekocht. Nu zit er in 1 inzethoor een ladder binnen 3 weken , we hebben geen kinderen en ook geen katten . We zouden 5 jaar garantie hebben. Mooi niet ze... Ik heb inzethorren en een dubbele schuifhor gekocht. Nu zit er in 1 inzethoor een ladder binnen 3 weken , we hebben geen kinderen en ook geen katten . We zouden 5 jaar garantie hebben. Mooi niet ze vervangen of repareren de hor niet. Zeer slechte firma. Garantie is garantie.

Reactie Luxaflex Nederland:

Goedemiddag, wat vervelend om te horen. We gaan contact met u opnemen. ^CO

J.v.d.Veeken

Schippers. veldhoven

Remco Crama

Schokkend product

Remco Crama

Schokkend.
Schokkend.
Wij hebben 4 silhouetten gekocht via Decorette Hoorn. Om een lang verhaal kort te houden. In totaal hebben ze 10 Silhouetten geleverd omdat ze steeds niet goed waren. In totaal 6 bezoeken gehad en nu hangt alles redelijk naar wens.
Ons advies, koop dit product absoluut NIET. Het is gewoon nog niet goed uitbedacht. Montage moet door een professional gedaan worden en alles moet goed waterpas gehangen worden. Omdat geen kozijn of plafond waterpas is is dit een heel precies klusje. Ook na mijn beklag gedaan te hebben over de gang van zaken is de enige reactie, het is uiteindelijk toch opgelost! Als je €135 montage kosten rekent en ik moet 5 maal extra thuis blijven dan lijkt het me niet meer dan normaal dat ik NIET de volle prijs ga betalen. Ook van Luxaflex totaal geen schriftelijke reactie, alleen van Decorette Hoorn die vinden dat Luxaflex het heeft opgelost. Nou, na 6 bezoeken en een half jaar later (excuus uiteraard corona) vind ik niet dat je het netjes hebt opgelost.

Dus pas op.

Reactie Luxaflex Nederland:

Hallo Remco, bedankt voor je review. We zullen contact met u opnemen om u proberen te helpen. ^CO

Dirk Groen

Als je kwaliteit wilt kopen ,ga je gewoon op de website van Luxaflex kijken ,en bewonderen!!. wij hebben voor kwaliteit gekozen, en dat is ons puur bevallen, kwaliteit gaat boven alles, het is top... Als je kwaliteit wilt kopen ,ga je gewoon op de website van Luxaflex kijken ,en bewonderen!!. wij hebben voor kwaliteit gekozen, en dat is ons puur bevallen, kwaliteit gaat boven alles, het is top en wij hebben al 6 jaar ervaring met onze plissé roldeuren ,gewoonweg een top product!. ik beveel dit merk aan alle consumenten toe , met vertrouwen.gr dirk groen wormeveer