Tempelman

Na meer dan 25 jaar luxaflex jaloezieën wilden we wat anders. Bij meerdere winkels gekeken naar duettes en ja, dan kom je toch weer uit bij Luxaflex. Veel mogelijkheden en kleuren en we zijn dan nu... Na meer dan 25 jaar luxaflex jaloezieën wilden we wat anders. Bij meerdere winkels gekeken naar duettes en ja, dan kom je toch weer uit bij Luxaflex. Veel mogelijkheden en kleuren en we zijn dan nu ook erg blij met de nieuwe duettes shade. Wat een mogelijkheden en wat een mooi systeem die smartcords.
We zijn er heel tevreden over. En de service van Huitema ui Drachten was top.

Hans van Ham

Na 25 jaar waren de zonweringen( ook luxaflex)in de slaapkamer aan vervanging toe. Natuurlijk dachten wij gelijk weer aan onze Oostzaanse leverancier die ook dit keer de nieuwe zonwering heeft... Na 25 jaar waren de zonweringen( ook luxaflex)in de slaapkamer aan vervanging toe. Natuurlijk dachten wij gelijk weer aan onze Oostzaanse leverancier die ook dit keer de nieuwe zonwering heeft opgehangen. Verduisterend en warmteïsolerend. We zijn er weer dik tevreden over.

HD

Na 3 dagen sluiten sommige shutters al niet meer. Onze buren hebben goedkope shit voor de helft van de prijs en daar werken ze al jaren naar behoren. We zijn er doodziek van..

Reactie Luxaflex Nederland:

Dat klinkt inderdaad niet plezierig. Heb je de klacht gemeld bij je leverancier, degene die het meet- en montageproces heeft gedaan? Samen met die partij en jou zoeken we graag naar een passende... Dat klinkt inderdaad niet plezierig. Heb je de klacht gemeld bij je leverancier, degene die het meet- en montageproces heeft gedaan? Samen met die partij en jou zoeken we graag naar een passende oplossing. ^TV

Lathouwers

Helemaal prima

Tim

Duette Shades en Beafort zonwering gekocht via Woonmode Rijswijk. Top service en Luxaflex producten van top kwaliteit.

WE

De gekochte duette is van mooie kwaliteit, wat ik van luxaflex gewent ben. Nu met afstandsbediening, wat een luxe!

Jolieke

Topkwaliteit en snelle service

Rob Stuit

Nova Shade en Outdoor Clip buitenzonwering gekocht via Voorberg Maassluis. Prima service en zeer mooie en uitstekende kwaliteit zonwering. Alles boven verwachting.

Steven Duintjer Tebbens

Omdat wij al járen uitstekende ervaringen hadden met Luxaflex, besloten we onlangs in ons nieuwe huis ook weer een Luxaflex zonnescherm aan te laten brengen. En het resultaat mag er zijn: strak, een... Omdat wij al járen uitstekende ervaringen hadden met Luxaflex, besloten we onlangs in ons nieuwe huis ook weer een Luxaflex zonnescherm aan te laten brengen. En het resultaat mag er zijn: strak, een lust voor het oog, en vooral: houdt het binnen koel!

Liesbeth Sluiter

Heeeeel blij met duette raamdecoratie. Erg mooi en goed geplaatst!