L. van Hooren

Mooie duetten aangeschaft doch na bijna 5 jaar kwam er een scheur in. De duetten zijn zonder problemen en kosteloos vervangen.
Zeer goede service en goed product.

Ton van Bijnen

Prachtig product (duette shades) mooi afgewerkt en een schitterende uitstraling.

voorwegschool

Goed werkende bedrijf hij staat voor de naam wat ze leveren komt ze afspraak na snel en nauwkeurig vriendelijk goede kwaliteit en goede service

Luxaflex/De Jongens Doornbos-Groningen

In juni Luxaflex Duettes besteld bij De Jongens Doornbos besteld en begin oktober geplaatst. Dus lang gewacht door een gebrek aan containers/corona. Ze zijn snel en correct geplaatst en hangen... In juni Luxaflex Duettes besteld bij De Jongens Doornbos besteld en begin oktober geplaatst. Dus lang gewacht door een gebrek aan containers/corona. Ze zijn snel en correct geplaatst en hangen prachtig! Ze zijn makkelijk naar boven of beneden te verplaatsen. Dus helemaal tevreden!

C.G.M. Klerks

Geweldig

Reactie Luxaflex Nederland:

Goedemorgen, kunt u ons vertellen waarom u een slechte beoordeling aan ons geeft via socialmedia@luxaflex.nl? Dan ga ik kijken of ik u hiermee kan helpen. ^CO

J.W.J. Hamburg/vdMark

Eerder dan verwacht werd het product geleverd. Het plaatsen van de Duette-zonwering ging ook probleemloos en werkt fantastisch. Wij hadden al 25 jaar rolgordijnen van dit merk en de verkoopster zei:... Eerder dan verwacht werd het product geleverd. Het plaatsen van de Duette-zonwering ging ook probleemloos en werkt fantastisch. Wij hadden al 25 jaar rolgordijnen van dit merk en de verkoopster zei: "u kunt er weer de volgende 25 jaar mee toe".

H. Brinkman

Westend bv Watergang

R.V. Tap

Weliswaar hebben wij erg lang op onze Duettes moeten wachten (Corona?); nu ze vanochtend zijn opgehangen bleek het wachten absoluut de moeite waard. De Duettes voldoen meer dan aan onze... Weliswaar hebben wij erg lang op onze Duettes moeten wachten (Corona?); nu ze vanochtend zijn opgehangen bleek het wachten absoluut de moeite waard. De Duettes voldoen meer dan aan onze verwachtingen. Een verrijking voor de woonkamer! Leverancier: Hazelbag Binnenspecialist, Hellevoetsluis

B.Nugteren

Ik heb onze Luxaflex Silhouette gekocht bij Zonweringshop in Rotterdam. Ik heb met behulp van hun meetinstructies de Silhouette online besteld. Na ongeveer 2 weken geleverd en geheel volgens wens.... Ik heb onze Luxaflex Silhouette gekocht bij Zonweringshop in Rotterdam. Ik heb met behulp van hun meetinstructies de Silhouette online besteld. Na ongeveer 2 weken geleverd en geheel volgens wens. Bij de bevestingsmail kreeg ik netjes een handleiding voor het ophangen van de silhouette. Super tevreden met deze mooie Luxaflex Silhouette!!!!

B. Nugteren

Luxaflex Silhouette bij Zonweringshop