fam. van Meel, Wouw

"Karien" is een lokaal bedrijf in Wouw. Zij verlenen een goede, vlotte en correcte service. Komt de afspraken prima na, inmeten, offerte, monteren. in de winkel een duidelijke uitleg over het... "Karien" is een lokaal bedrijf in Wouw. Zij verlenen een goede, vlotte en correcte service. Komt de afspraken prima na, inmeten, offerte, monteren. in de winkel een duidelijke uitleg over het product raamdecoratie.

Olga

WoW!!! Had ik dit maar veel eerder laten doen, want het ziet er prachtig uit en nu is mijn keuken weer helemaal van deze tijd. Echt super tevreden met mijn luxaflex plissé top doe bottom-up !

Teleurgesteld. Duettes Top-down gekocht met accu’s voor bijna €4000,00. Ten eerste zijn de duettes verkeerd opgehangen en er is er 1 volledig scheef. Installatie op de app nog niet gedaan door de... Teleurgesteld. Duettes Top-down gekocht met accu’s voor bijna €4000,00. Ten eerste zijn de duettes verkeerd opgehangen en er is er 1 volledig scheef. Installatie op de app nog niet gedaan door de dealer. Maar het ergste..... er is geen oplader bij voor de accu’s en voorlopig ook niet leverbaar. Kan dus totaal niets! De duettes zijn niet te gebruiken tot.......? De dealer komt niet in actie en Luxaflex ook niet. Luxaflex ik alleen te bereiken via messenger en niet telefonisch. Het bekende verhaal van ‘ het kastje naar de muur’ !

Reactie Luxaflex Nederland:

Goedemorgen, wat vervelend dat u zo'n ervaring heeft gehad. We nemen contact met u op. Mocht u in de tussentijd zelf contact op willen nemen kunt u ons bellen en mailen via deze link:... Goedemorgen, wat vervelend dat u zo'n ervaring heeft gehad. We nemen contact met u op. Mocht u in de tussentijd zelf contact op willen nemen kunt u ons bellen en mailen via deze link: https://www.luxaflex.nl/over-ons/contact/ ^CO

A. Vecht

Van der Werff

Truus Hermans

Luxafex duette gekocht met motor en app via de telefoon. Het instellen van de app is nog niet gelukt, omdat bleek dat we een poort te weinig op de router hadden. Van tevoren zijn de vereisten voor... Luxafex duette gekocht met motor en app via de telefoon. Het instellen van de app is nog niet gelukt, omdat bleek dat we een poort te weinig op de router hadden. Van tevoren zijn de vereisten voor het installeren niet gemeld.

Reactie Luxaflex Nederland:

Goedendag, bedankt voor je review! We zullen contact met je opnemen. ^CO

Drie en half jaar geleden hebben wij al onze raamdecoratie waaronder onze Luxaflex Duettes Shades bij Parre wonen in Heemskerk besteld. Doordat wij bij onze uitbouw een extra raam kregen hebben wij... Drie en half jaar geleden hebben wij al onze raamdecoratie waaronder onze Luxaflex Duettes Shades bij Parre wonen in Heemskerk besteld. Doordat wij bij onze uitbouw een extra raam kregen hebben wij gevraagd of deze Duette nog bij te bestellen was. De medewerkster heeft dit voor ons uitgezocht en 3 weken later konden wij onze Duette ophangen. Wat is dit nu een prachtig gezicht en wat zijn wij er blij mee.

Postma

Brok interieur Hengelo heeft bij ons zes powerview duettes (met reflecterende buitenkant) opgehangen. Top service! Ondanks moeilijke hoekjes paste alles perfect. Super prettige service, vriendelijke... Brok interieur Hengelo heeft bij ons zes powerview duettes (met reflecterende buitenkant) opgehangen. Top service! Ondanks moeilijke hoekjes paste alles perfect. Super prettige service, vriendelijke mannen. Alle dozen en troep gingen weer mee terug. Ze gingen pas weg toen alles keurig was ingeregeld en zelfs de "scenes" waren geprogrammeerd.

Wennekers Wonen heeft onze duetten opgehangen. Fijn personeel. Men denkt mee, heeft alle tijd en werkt keurig netjes. De semi-transparante duettes brengen veel sfeer en gezelligheid in huis. Erg... Wennekers Wonen heeft onze duetten opgehangen. Fijn personeel. Men denkt mee, heeft alle tijd en werkt keurig netjes. De semi-transparante duettes brengen veel sfeer en gezelligheid in huis. Erg blij mee.

Mooie Duettes geleverd en mooi opgehangen. Fijn dat ook alle dozen weer werden meegenomen

Marian

Noordman uit Hattem. Topbedrijf die mijn 4 duettes en 1 plisse heeft opgehangen. Het staat top. Superblij mee. William bedankt.