Oomens

Ik heb de Duette Shades voor 22 ramen in mijn huis hangen. En er is geen periode bij dat er niet één kapot is. Iedere keer weer de leverancier inschakelen en maar weer voor de reparatie betalen. De... Ik heb de Duette Shades voor 22 ramen in mijn huis hangen. En er is geen periode bij dat er niet één kapot is. Iedere keer weer de leverancier inschakelen en maar weer voor de reparatie betalen. De touwtjes breken iedere keer af. Wat een slecht product! Nu zijn er weer 4 kapot. Ik dacht kwaliteit in huis te halen maar ik spijt van mijn aankoop. Wat een ellende!

Gorissen Gronsveld

Kuiler

Zit op de site van luxaflex . Hadden gedacht om van dit merk alles te kopen voor ons huis in aanbouw . Heel bang geworden van de vele klachten !

Reactie Luxaflex Nederland:

Beste, wat jammer dat u een review plaatst zonder een product gekocht te hebben. We leveren al ruim 70 jaar raamdecoratie via een gespecialiseerd dealernetwerk, en service en kwaliteit staat bij ons... Beste, wat jammer dat u een review plaatst zonder een product gekocht te hebben. We leveren al ruim 70 jaar raamdecoratie via een gespecialiseerd dealernetwerk, en service en kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel. Hiermee maken wij samen met onze dealers elke dag vele klanten blij. Helaas is het zo dat tevreden klanten minder snel een review schrijven. Voor alsnog wensen we u een fijne dag! ^PD

Jan

LUXAFLEX: Bovenbak te klein, slecht en lelijk ontwerp.

De bovenbak van de horizontale (elektrische) jaloezie sluit niet aan op de bovenkant van het kozijn.
Er blijft een grote spleet...
LUXAFLEX: Bovenbak te klein, slecht en lelijk ontwerp.

Er blijft een grote spleet zichtbaar.
De motor van de jaloezie en de beide katrollen zijn groter dan de bak. Naar mijn mening een slecht ontwerp.
Foto's zijn voor 'liefhebbers' beschikbaar.
Als ik dit geweten had had ik uitgekeken naar andere leveranciers.
Als dit geen installateurs fout is, raad ik potentiële kopers aan dit product NIET aan te schaffen.
---
Inmiddels reactie gekregen dat mijn bevinding juist is.
De bovenbak is af te dekken met een lamel, maar dat had bij meten/monteren besteld moeten worden. Ben nu benieuwd of het wordt opgelost. Blijft slecht ontwerp als correctieve actie nodig is.

Vesta Groningen

Daa

Slecht bereikbaar, weinig informatie

Interieur specialist

Reactie Luxaflex Nederland:

Dag Danielle. Omdat onze verkoop via de detailhandel loopt zijn we inderdaad niet (direct) bereikbaar voor eindgebruikers. In een adviesgesprek vertellen ze je alles wat je wilt weten.
Dat...
Dat gezegd hebbende... waarover zoek je informatie? Stuur je verzoek naar onlinemarketing(a)luxaflex-nederland.nl, dan kijken we even mee. ^TV

Huub Klinkenberg

Ik heb een 6-tal NANO rolgordijnen van Luxaflex waarvan er nu helaas eentje defect is. Luxaflex heeft dit product uit de handel genomen en weigert alle service. Ze 'doen er niks meer aan'. Dat is... Ik heb een 6-tal NANO rolgordijnen van Luxaflex waarvan er nu helaas eentje defect is. Luxaflex heeft dit product uit de handel genomen en weigert alle service. Ze 'doen er niks meer aan'. Dat is lekker makkelijk. Het was sowieso al een lastig product want de standaard geleverde klittenband was een drama. De rolgordijnen vielen van het raam af. Ik heb ze alle 6 voorzien van echt klittenband, dat ook aan Luxaflex doorgegeven en voor de tip zelfs nog een kleine bonus ontvangen. Maar uiteindelijk heeft men ze toch uit productie genomen en doen ze er niks meer aan. Zelfs geen after sales service. Heel slecht. Waardeloos.

de Zon in Geleen

Reactie Luxaflex Nederland:

Dag Huub. Zoals eerder door ons is opgemerkt hebben we je meedenken zeer gewaardeerd en zeer serieus naar een oplossing gezocht. Dat is om meerdere redenen helaas niet gelukt. Jammer dat je het als... Dag Huub. Zoals eerder door ons is opgemerkt hebben we je meedenken zeer gewaardeerd en zeer serieus naar een oplossing gezocht. Dat is om meerdere redenen helaas niet gelukt. Jammer dat je het als "waardeloos" benoemd, er is door ons wel degelijk tijd en moeite in gestoken, helaas niet met de uitkomst die je wenst. Uiteraard ga je over je eigen kwalificatie en ga ik er maar van uit dat het de teleurstelling is. ^TV

Wim Postma

Tru fit lamellen in gesloten stand zeer lelijk.

Bij een "dealer" woninginrichter

ja

Reactie Luxaflex Nederland:

Dag Wim. Jammer om te lezen dat je teleurgesteld bent, maar deze lamel is inderdaad product inherent. Dat kan (o.a. door montage en lamelmaat) inderdaad de ene keer wat strakker ogen dan de andere... Dag Wim. Jammer om te lezen dat je teleurgesteld bent, maar deze lamel is inderdaad product inherent. Dat kan (o.a. door montage en lamelmaat) inderdaad de ene keer wat strakker ogen dan de andere keer. ^TV

Bas de Jong

Superfijne screens van Luxaflex zijn gemonteerd voor onze ramen! Zorgen voor doeltreffende zonwering, hebben een luxe uitstraling en zijn heel handig te bedienen met een afstandsbediening die op de... Superfijne screens van Luxaflex zijn gemonteerd voor onze ramen! Zorgen voor doeltreffende zonwering, hebben een luxe uitstraling en zijn heel handig te bedienen met een afstandsbediening die op de gewenste plek aan de wand bevestigd kan worden. De finishing touch van ons nieuwe huis!

Weerschild B.V. te Lexmond

Heeft u een (online) verkoop- en adviesgesprek gevoerd met uw leverancier?

Dat is gebeurd via de aannemer die ons huis bouwde.

Peter

Heb een rolgordijn met accu. Batterijstatus is altijd goed. Totdat ie ineens leeg is en moet opladen. Je kunt dus geen batterij status zien. Dat is een beetje jammer.

Zwaanshoek

Peter

Duettes GEEN aanrader !
Bij ons is van de Duette nu voor de 2e maal een draad gebroken binnen 4 jaar.
Duettes GEEN aanrader !
Bij ons is van de Duette nu voor de 2e maal een draad gebroken binnen 4 jaar.
De eerste maal in 2022 naar de fabriek opgestuurd, hersteld onder garantie. Herstel tijd ca. 8 weken. Nu zelf draad maar hersteld. Geen zin om weer met Luxaflex te touwtrekken over garantie.
Volgende zonwering GEEN Luxaflex.

Slechte service, arrogant want je mag met hun niet communiceren en dat mag alleen via een dealer. Voorrijkosten ca. € 135,00 . Eerder deze kosten gehad. Nu aangemeld en men reageerde 2x... Slechte service, arrogant want je mag met hun niet communiceren en dat mag alleen via een dealer. Voorrijkosten ca. € 135,00 . Eerder deze kosten gehad. Nu aangemeld en men reageerde 2x voorrijkosten dus € 290,00 en daarbij nog de reparatie kosten.
Het product reageert niet meer via pebble en ook niet via mobiel. ook niet handmatig. De hub en de de remote ontvanger werken wel normaal. Deze producten kopen wij nooit meer. Ik overweeg een rechtszaak tegen deze onderneming te starten. Ben zelf ICT er en heb ontdekt dat het euvel in de bedieningsknop zit.

Reactie Luxaflex Nederland:

Goedendag. Heel vervelend dat u ontevreden bent en natuurlijk kijken we graag met onze dealers en u mee naar uw klacht, maar omdat onze dealer u heeft geadviseerd en uw directe leverancier is heeft... Goedendag. Heel vervelend dat u ontevreden bent en natuurlijk kijken we graag met onze dealers en u mee naar uw klacht, maar omdat onze dealer u heeft geadviseerd en uw directe leverancier is heeft deze de relavante order- en bestelgegevens. Vandaar deze keuze. Als u desondanks er de voorkeur aan geeft dat we meekijken kunt u mailen naar socialmedia(A)luxaflex.nl. ^TV