Gekocht bij van de Oever uit Gameren

Jaren hebben wij plissee horren gehad in de schuifpuien.
Maar toen deze kapot gingen konden wij niet alleen nieuwe cassettes kopen, maar we moesten geheel nieuwe horten kopen.
Ik ben her...
Jaren hebben wij plissee horren gehad in de schuifpuien.
Ik ben her en der gaan vragen en bij Van Wijk uit Gameren die konden wel nieuwe cassettes plaatsen van weliswaar ander merk maar wel voor 40% lagere prijs.
Vind dit van Luxaflex slechte reclame.
Met vriendelijke groet mevr van Osch

Van Dam Middenbeemster

Van Dam Middenbeemster

Mariette Rood

We zijn zeer tevreden over de aanschaf van de Luxaflex Duette bij Ed Dam interieur. Is een fijn bedrijf dat ons een goed advies heeft gegeven. We wilden raambekleding die zorgt voor een warme... We zijn zeer tevreden over de aanschaf van de Luxaflex Duette bij Ed Dam interieur. Is een fijn bedrijf dat ons een goed advies heeft gegeven. We wilden raambekleding die zorgt voor een warme uitstraling aan de binnenkant maar ook die de warmte enigszins buitenhoudt vanwege de zon die de hele dag naar binnen komt op de ramen. En daarin slaagt deze Duette heel goed. Dus we hebben er dubbel plezier van!

Schakel-Mijnster

Fantastische raambekleding!

Ell van de Laar

Onze keuze voor Luxaflex Duette Shades is de beste keuze ooit, wij zijn zeer tevreden, een dubbele aanrader !

R. Goutier

Zonweringshop.nl

B.M. de Vries

Wij zijn zeer tevreden over Joost Wonen in Den Hoorn waar we luxaflex voor de ramen hebben aangeschaft. Bezoek aan huis gehad met stalen en perfecte levering en montage door vakkundige monteur. Zeer... Wij zijn zeer tevreden over Joost Wonen in Den Hoorn waar we luxaflex voor de ramen hebben aangeschaft. Bezoek aan huis gehad met stalen en perfecte levering en montage door vakkundige monteur. Zeer tevreden!!!

Roselie Heuvelman

Wij zijn zeer tevrede(n) en delen u dit mede.
Prachtige decoratie voor de ramen, brengt ons vele avonden samen.
De service en kwaliteit waren erg goed. Voor een volgende aanschaf geeft...
Wij zijn zeer tevrede(n) en delen u dit mede.
Prachtige decoratie voor de ramen, brengt ons vele avonden samen.
De service en kwaliteit waren erg goed. Voor een volgende aanschaf geeft dit ons veel moed!

Vanessa

Luxaflex voor het keukenraam aangeschaft. De monteur kwam het ophangen en hing de trekkoorden 10-30 cm van bovenkant raam - wegens voorschriften wet zodat kinderen er niet bij konden. Koorden hingen... Luxaflex voor het keukenraam aangeschaft. De monteur kwam het ophangen en hing de trekkoorden 10-30 cm van bovenkant raam - wegens voorschriften wet zodat kinderen er niet bij konden. Koorden hingen veel hoger dan wettelijk voorschrift. Bij protest omdat zelfs mijn partner er niet meer bij kon, dreigde hij alles mee terug te nemen. Geen overleg, niks. Klacht e-mail gestuurd maar nooit reactie gehad van Luxaflex. Zeer klantonvriendelijke en onprofessionele organisatie. Voor de overige benodigde zonweringen ander merk aangeschaft waar ik zeer blij mee ben. Voor mij nooit meer Luxaflex.

Karin Grobben

Onze Luxaflex heeft onze toch wel hooggespannen verwachtingen helemaal overtroffen. Prachtig!