Reviews

8.3 / 10
198 beoordelingen
Schrijf beoordeling

85% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

198 Reviews

Margreet

9/10

Een uitgave, maar erg mooi! Nooit geweten dat duettes een behoorlijk prijskaartje hebben. We hebben dan ook wel even nagedacht of we ze echt wilden aanschaffen, maar uiteindelijk toch de Luxaflex... Een uitgave, maar erg mooi! Nooit geweten dat duettes een behoorlijk prijskaartje hebben. We hebben dan ook wel even nagedacht of we ze echt wilden aanschaffen, maar uiteindelijk toch de Luxaflex duettes gekocht. Nu ze hangen, zijn we er erg blij mee. De stof is mooi stevig, de kleur (7678) is prachtig en ze hangen strak in het kozijn. Het top down/botten up systeem moet je in de vingers krijgen. Dus even oefenen en dan kun je de duettes prima bedienen! Het systeem voelt ook erg degelijk aan. Door de duettes is de akoestiek in de kamer ook beter geworden en voelt het huiselijker aan. Uiteindelijk, dus erg blij dat we ze hebben hangen.


Adam

1/10

Geen fatsoenlijke service / onderhoud

Reactie Luxaflex Nederland:

We hebben gereageerd op uw eerdere review. Zoals we daar aangeven, we zoeken graag mee naar een oplossing. ^TV


Claudia Mulder

2/10

Mijn ervaringen met de elektrisch bedienbare rolgordijnen ( 8 stuks) van Luxaflex zijn ZEER SLECHT. Na twee jaar werkt het systeem nog steeds niet goed. Inmiddels al een keer of 17 een monteur over... Mijn ervaringen met de elektrisch bedienbare rolgordijnen ( 8 stuks) van Luxaflex zijn ZEER SLECHT. Na twee jaar werkt het systeem nog steeds niet goed. Inmiddels al een keer of 17 een monteur over de vloer gehad en het systeem werkt nog steeds NIET . Vandaag een mooie dag maar helaas is het gordijn hier weer naar beneden omdat het luxaflex systeem het weer laat afweten .

Reactie Luxaflex Nederland:

Dit klinkt inderdaad niet goed. Ik heb uw reactie intern doorgezet en de collega's verzocht de zaak verder op te nemen. ^TV


De Laat

1/10

Zojuist contact gehad met de dealer en kreeg te horen dat de levering na 7 december , althans dat hopen ze , plaats gaat vinden .
Nou afwachten dan maar.
10 tot 15 werkdagen wordt...
Zojuist contact gehad met de dealer en kreeg te horen dat de levering na 7 december , althans dat hopen ze , plaats gaat vinden .
Nou afwachten dan maar.
10 tot 15 werkdagen wordt waarschijnlijk 10 tot 15 weken

Reactie Luxaflex Nederland:

We hebben inmiddels contact gehad met u. Helaas is de levertijd langer dan normaal, door logistieke verstoringen in de keten als gevolg van de huidige maatregelen mbt Corona. We hebben dit ook aan... We hebben inmiddels contact gehad met u. Helaas is de levertijd langer dan normaal, door logistieke verstoringen in de keten als gevolg van de huidige maatregelen mbt Corona. We hebben dit ook aan onze partners gecommuniceerd, maar dat heeft u helaas niet bereikt. Excuses daarvoor. De genoemde 15 weken zijn gelukkig niet waar. Nogmaals excuses voor de miscommunicatie en hopelijk (straks) veel plezier met uw aankoop. ^TV


Mw. van Drimmelen

10/10
(Bewerkt)

Op 27 juni is er bij ons voor ruim €4000 aan luxaflex jaloezieën en 1 hordeur geleverd en door de dealer geïnstalleerd. Gezien de grootte van 1 van de ramen, op aanraden van dealer, een jaloezie met... Op 27 juni is er bij ons voor ruim €4000 aan luxaflex jaloezieën en 1 hordeur geleverd en door de dealer geïnstalleerd. Gezien de grootte van 1 van de ramen, op aanraden van dealer, een jaloezie met motor gekozen. Prima, zou je denken. De grote jaloezie met motor deed het helaas niet dus monteur met luxaflex gebeld. Een klein uurtje zitten stoeien en toen werd besloten dat het aan de motor lag. Een afspraak met luxaflex zelf zou volgen. Week later wordt ik door ze gebeld na 17 uur voor een afspraak, helaas mis ik deze dus de volgende dag terug gebeld. Eerst mogelijke afspraak is op 25 november, dus vier weken (!!) nadat mijn spiksplinternieuwe, nooit gebruikte jaloezie is geplaatst. Ik begrijp dat het druk is maar dat ik eerst bijna een week moet wachten op een telefoontje en daarna nog ruim 3 weken moet wachten op een bezoek, is toch te gek. Die aardige dames op de klantenservice kunnen er niets aan doen dat ze teveel werk hebben om bol te kunnen werken en daardoor over moeten werken. De monteurs kunnen hier ook niets aan doen maar kom op, als het zo druk is dat mensen 4 weken moeten wachten op een beetje service, is het handig om wat meer mensen aan te nemen, toch?
Hoop dat de monteur die bij mij komt in elk geval een motor bij zich heeft, wie weet hoe lang het anders nog gaat duren.
Bedrijf aanbevelen? Voor het vriendelijke personeel wel maar voor de wachttijden, nee. Ik wacht even af hoe deze klacht opgepakt wordt.

Toevoeging van 11-11-2020 Inmiddels heeft luxaflex contact opgenomen en is de datum van bezoek naar een eerdere datum, 20 november, verschoven. Erg aardige man aan de lijn, prima geholpen. Nu nog afwachten of het defect verholpen wordt maar ik mag aannemen van wel. In elk geval werd mijn klacht serieus genomen, wat ik erg fijn vind. Prima personeel overigens! Tot 20 november!


Malik

1/10

Zeer slechte klantenservice.Kunnen geen simple onderdelen leveren omdat zogenaamd overgestapt naar nieuwe systeem. 7 jaar geleden verticale lamellen gekocht (verticale lengte lamel 2.60) breedte... Zeer slechte klantenservice.Kunnen geen simple onderdelen leveren omdat zogenaamd overgestapt naar nieuwe systeem. 7 jaar geleden verticale lamellen gekocht (verticale lengte lamel 2.60) breedte van de rails rond 5.5 m waarop hangen rond 60 st lamellen.
Nu schijnt dat een reserve stuk verticale lamel 2.60 lang, kost €44

Reactie Luxaflex Nederland:

We begrijpen uw teleurstelling, maar ook wij zijn afhankelijk van de beschikbaarheid van materiaal. Als u contact opneemt met uw leverancier dan zoeken we samen naar een voor iedereen werkbare... We begrijpen uw teleurstelling, maar ook wij zijn afhankelijk van de beschikbaarheid van materiaal. Als u contact opneemt met uw leverancier dan zoeken we samen naar een voor iedereen werkbare oplossing. ^TV


Kemmeren

10/10

Luxaflex is ons aangeraden door Batjes Wonen te Emmeloord. Vandaag is alle raambekleding in onze verbouwde woning opgehangen. Omdat het al zolang geleden was dat we besteld hadden (onze verbouwing... Luxaflex is ons aangeraden door Batjes Wonen te Emmeloord. Vandaag is alle raambekleding in onze verbouwde woning opgehangen. Omdat het al zolang geleden was dat we besteld hadden (onze verbouwing zat op alle fronten tegen) wisten we niet helemaal meer wat we konden verwachten. Het klopt helemaal...wat een geluk!


M

2/10

Goedemiddag Luxaflex,

Het product Luxaflex (duette shades) is een topproduct, helaas heeft t zo moeten zijn dat wij er ongeveer 1,5 jaar er over gedaan hebben om de juiste spullen in huis...
Goedemiddag Luxaflex,

Het product Luxaflex (duette shades) is een topproduct, helaas heeft t zo moeten zijn dat wij er ongeveer 1,5 jaar er over gedaan hebben om de juiste spullen in huis te krijgen.

Allereerst kregen wij de verkeerde kleur qua bakken (hadden zwart besteld, kregen zilver), na ongeveer 4 maanden kregen wij weer 4 duette shades met weer de verkeerde kleur bakken(zwart besteld en weer zilver gekregen)
Weer een aantal maanden later (nu al 8 duette shades thuis hebben liggen) kregen wij de juiste shades binnen, dat dachten wij!
Wederom helaas, wel de juiste kleur maar niet de juiste bakken met aan de juiste kant de stroomtoevoer.?
Hierdoor waren wij genoodzaakt om alle stroompunten te verleggen.

Je begrijpt wel dat dit een ontzettende vervelende strijd is geweest met luxaflex.

Na ongeveer 1,5 jaar eindelijk alles te hebben hangen naar onze wens.

Reactie Luxaflex Nederland:

Goedemiddag, wat vervelend dat je zo'n ervaring hebt gehad. We zouden graag te willen komen bij wie je de Duette hebt gekocht. Zou je via socialmedia@luxaflex-nederland.nl aan ons kunnen laten weten... Goedemiddag, wat vervelend dat je zo'n ervaring hebt gehad. We zouden graag te willen komen bij wie je de Duette hebt gekocht. Zou je via socialmedia@luxaflex-nederland.nl aan ons kunnen laten weten wie je geholpen heeft? We wensen je alsnog heel veel plezier met je aankoop. ^CO


Marcel van Willigen

1/10

Conclusie: Houten jaloezieën inclusief Powerview waardeloos.

Vorig jaar in oktober 2019 gekocht bij Berg & Berg Gorinchem.

Geleverd in november 2019 en geïnstalleerd, echter...
Conclusie: Houten jaloezieën inclusief Powerview waardeloos.

Vorig jaar in oktober 2019 gekocht bij Berg & Berg Gorinchem.

Geleverd in november 2019 en geïnstalleerd, echter werkt niet. Alles weer retour genomen.

Vervolgens ruim een maand later weer geïnstalleerd, en direct moeten betalen.

Doordat ze bij installatie een kabel los bovenop draaiende onderdelen hebben gelegd, is de boel een week later vastgelopen en de gehele jaloezieën ruim twee meter naar beneden komen "vallen", dus behoorlijk beschadigd. Dus weer retour gegaan.

Na enkele maanden opnieuw installatie, hebben ze niet eens bij val beschadigde onderdelen gerepareerd. Ook nog tijdens gebruik latten beschadigd, koord slijtage enorm. Powerview werkt totaal niet naar behoren.

Melding "Over een paar maanden pas tijd om alles te herstellen". Berg en Berg Gorinchem laat niets meer van zich horen, geld is binnen, dus zal ze blijkbaar zorg zijn.

Na inschakeling Geschillencommisie Wonen met pijn en moeite alles retour na zo'n 9 maanden lang met defecte en beschadigde houten jaloezieën te hebben gezeten en eindelijk pas geld terug, en moeilijk doen over enige schadevergoeding dan ook, zelfs de kosten Geschillencommisie Wonen willen ze in eerste instantie eerst niet eens vergoeden.

Conclusie: Product en service waardeloos, zeker voor het geld

Reactie Luxaflex Nederland:

Dag Marcel,
ja dit verdient geen schoonheidsprijs. We lezen dat je teleurgesteld bent in je dealer en de monteur en daardoor door ons. We zullen de zaak intern en met de dealer (nogmaals)...
Dag Marcel,
ja dit verdient geen schoonheidsprijs. We lezen dat je teleurgesteld bent in je dealer en de monteur en daardoor door ons. We zullen de zaak intern en met de dealer (nogmaals) opnemen ^TV