Mary Mulder

Voor ons nieuwe appartement hebben wij gekozen voor duettes, silhouettes, raam- en deurhorren van Luxaflex. Alles was tot in de puntjes geregeld: goed advies, nauwkeurig opgemeten en netjes geleverd... Voor ons nieuwe appartement hebben wij gekozen voor duettes, silhouettes, raam- en deurhorren van Luxaflex. Alles was tot in de puntjes geregeld: goed advies, nauwkeurig opgemeten en netjes geleverd en opgehangen.
De bovenste handvatten van de duettes bleken voor mij te hoog te eindigen. Deze werden kosteloos vervangen compleet met bedieningsstok.

Leendert Haasbroek

Nog onbekende leverdatum 11 weken na besteldatum

Reactie Luxaflex Nederland:

Dag Leendert, Inderdaad heel vervelend, maar door de enorme vraag en de krapte op de markt van ruwmaterialen lopen wij en andere aanbieders inderdaad soms tegen (heel) lange leverijden op. Dus alle... Dag Leendert, Inderdaad heel vervelend, maar door de enorme vraag en de krapte op de markt van ruwmaterialen lopen wij en andere aanbieders inderdaad soms tegen (heel) lange leverijden op. Dus alle begrip voor je frustratie, ook wij hadden het graag anders gezien ^TV

Willy Leyssens

Na 22 jaar hebben we onze luxaflex silhouette, die nog steeds in prima staat waren, vervangen door , gedeeltelijk Luxafle Silhouette en LuxaflexDuette shades. Wat een verandering. Mooie combinatie... Na 22 jaar hebben we onze luxaflex silhouette, die nog steeds in prima staat waren, vervangen door , gedeeltelijk Luxafle Silhouette en LuxaflexDuette shades. Wat een verandering. Mooie combinatie van de 2 systemen. En dit in 2 delen van onze woning.
Het mechnisme is er ook veel op vooruit gegaan wat veiligheid en gebruiksvriendelijkheid betreft. Toont echt luxueus .

Prijsverschillen! Niet een paar tientjes maar een paar honderd euro. Het is maar net wie je treft als verkopende partij. En Luxaflex doet of het stom is. Er blijkt verschil in prijzen wanneer je met... Prijsverschillen! Niet een paar tientjes maar een paar honderd euro. Het is maar net wie je treft als verkopende partij. En Luxaflex doet of het stom is. Er blijkt verschil in prijzen wanneer je met een dealer of franchisenemer te maken hebt. Met genoemd prijsverschil als gevolg.

Liesbeth van der End

Er wordt kwaliteit geleverd zonder concessies op het design.

Karin Senden

Alles netjes gemonteerd door Swentibold wonen - Kupers in Buchten. Bediening van de Duette is even wennen, maar ziet er mooi uit. En handig zelf in te stellen op je privacywensen. Tevreden dus.

A. van Zonderen

Zwaar teleurstellend

Reactie Luxaflex Nederland:

Dag Alex. We leren graag van je feedback, dus wil je zo vriendelijk zijn even te mailen naar socialmedia (a) luxaflex.nl, dan kijken we of we je ervaring kunnen verbeteren ^TV

Herman

Absurde prijsverhoging Luxaflex!!

Absurde prijsverhoging Luxaflex!!

September ‘20 aanvraag offerte Luxaflex aantal ramen bij dealer. Juni ‘21 deel van offerte besteld, 3 ramen waarvan 2 ramen met TruFit systeem. Luxaflex is in prijs verhoogd. Het ‘normale’ systeem plus ca € 20,- Begrip, 7 maanden na offerte en een nieuw jaar. TruFit echter is NEGENTIG TOT HONDERD EURO PER RAAM DUURDER geworden! Dus voor 2 ramen is dat € 200,- Het liefst cancel ik de GEHELE order maar heb voor 2 ramen al volledig betaald, 1x ‘normaal’ en 1x TruFit. 1 bestelling inmiddels cancelled. De dealer vertelde mij dat Luxaflex de prijzen per 1 juli 2021, opnieuw gaat verhogen. Luxaflex, Hunter Douglas, zijn doorgeslagen! De dealer heeft een buurman die ook een merk voert, BECE. Daar ga ik volgende week mee praten! Als ik de hele order zou kunnen cancelen of kan cancelen, graag! Behalve deze absurde prijsverhoging is ook de partij waar wordt besteld bepalend voor de prijs of deze hoger of lager is. Dealer of franchiser. Dit kan zomaar tientallen Euro’s schelen. Lekkere club dat Luxaflex! Laatste keer ook bij luxaflex!

Reactie Luxaflex Nederland:

Dag Herman. Je hebt helemaal gelijk dat de prijzen die je noemt t.o.v. 2 jaar terug best fors zijn verhoogd.
De slag om grondstoffen op de wereldmarkt noodzaakt daar toe en ook andere...
De slag om grondstoffen op de wereldmarkt noodzaakt daar toe en ook andere aanbieders en sectoren hebben daar last van. Overigens is het aan jou en de verkoper om de definitieve prijs te maken, we hanteren verkoop richtprijzen. Ondanks je teleurstelling hoop ik dat je veel plezier van je aankoop hebt. ^TV

fwg de ruiter

Bij Colors At Home in Naaldwijk prima advies en goede service gekregen over de Luxaflex Duette 32 mm. Alles is volgens de specificaties geleverd.

M. Woerde

Personeel is ontzettend klantvriendelijk en bekwaam. Service is goed. Komen hun afspraken na. Fijn bedrijf om zaken mee te doen.