Of mijn klacht te wijten aan luxaflex kan ik op dit moment nog niet zeggen.
Ik zou graag willen hebben dat luxaflex contact met mij op neemt???
Plissé raamdecoratie vallen van de ramen,...
Of mijn klacht te wijten aan luxaflex kan ik op dit moment nog niet zeggen.
Ik zou graag willen hebben dat luxaflex contact met mij op neemt???
Plissé raamdecoratie vallen van de ramen, zijn door Hameetman wonen geplaatst, had een meetpunt gemaakt ( zijden zij ) er zijn toen nieuwe gemaakt, ik heb nu twee dagen nieuwe en deze vallen er ook weer af, het vervelende is dat dit altijd in de nacht gebeurd en dat ze tegen de meubels aan vallen, met gevolg dat deze beschadigen.

Luxaflex help!!!!!!!

Reactie Luxaflex Nederland:

Hallo Ruud, wat vervelend dat dit gebeurd is. Kun je een mail sturen naar onlinemarketing@luxaflex-nederland.nl? Dan kunnen we jou verder helpen. ^CO

Vandaag zijn in mijn slaapkamer de Duettes Shades opgehangen . Mooi in het raamkozijn.
Nu lijkt het alsof ze er altijd al hingen, zo vanzelfsprekend staat het!

Prachtige duettes voor een sfeervol, strak uiterlijk. Makkelijk te bedienen en veel privacy in één simpele handeling.

Leendert Meijers

Het maakt mijn huis sfeervoller en mooier

Carolien Zwinkels - SBO de Diamant

Geachte l.s.,

Geachte l.s.,

We hebben de ramen van ons kantoor op school laten bekleden met luxaflex Duette. Wat een prachtig materiaal: stevig, netjes en aan beide zijden dezelfde kleur. Praktisch in de bediening en voor elk gebruik kun je de juiste sfeer creëren. Een prachtig middel om privacy te creëren tijdens gesprekken met ouders. Top!

Mariana de Niet

Meer dan tevreden over kwaliteit en producten. Vandaag heeft mijn keuken een geweldige uitstraling hierdoor gekregen, me happy :). En wat zou het beeld helemaal compleet maken als ik mijn aankoop... Meer dan tevreden over kwaliteit en producten. Vandaag heeft mijn keuken een geweldige uitstraling hierdoor gekregen, me happy :). En wat zou het beeld helemaal compleet maken als ik mijn aankoop bedrag terug zou winnen dan hoef ik niet 1 heel jaar te sparen om mijn slaapkamer ook een luxe uitstraling te kunnen geven. keep my fingers crossed, dat ik de lucky one ben.

Fam Mennen

Al 40 jaar klant van Luxaflex, diverse producten gehad, nu voor 2 slaapkamers verduisterende duettes geplaatst. Schitterend resultaat, zeer mooie uitstraling. Uitermate simpel te bedienen door... Al 40 jaar klant van Luxaflex, diverse producten gehad, nu voor 2 slaapkamers verduisterende duettes geplaatst. Schitterend resultaat, zeer mooie uitstraling. Uitermate simpel te bedienen door middel van Smart cord . Hier echt tevreden mee.

Kim Vegt

Vandaag nieuwe Luxaflex plisse's gekregen via Profita Eindhoven. Met bottom-up top-down systeem... erg fijn!

Nathalie Rozema

Overigens zijn onze witte plisse's (Luxaflex) nog steeds in orde, maar soms is verandering ook leuk:) Voor de metamorfose van ons huis hebben gekozen voor Antraciet plisse's van Luxaflex.
Mooi en chique is hoe ik ze het beste kan omschrijven.
Ook het nieuwe top down/bottum up systeem is erg fijn;)

Jeroen Schuurkamp

Niet alleen stijlvol en goede kwaliteit, maar ook het installeren en gebruik van de powerview werkt perfect en makkelijk.