Assortiment
Winkel-uitstraling
Website
Prijs / kwaliteit verhouding

de Vries

Wij werden vriendelijk en niet opdringerig geholpen tijdens het bekijken van verschillende keukens . Ook toen wij een afspraak hadden gemaakt werden wij netjes en duidelijk geholpen. Geen extra... Wij werden vriendelijk en niet opdringerig geholpen tijdens het bekijken van verschillende keukens . Ook toen wij een afspraak hadden gemaakt werden wij netjes en duidelijk geholpen. Geen extra prijzen achteraf , en een goede service bij het plaatsen van de keuken.

Wij vonden de showroom erg prettig kijken omdat er genoeg voorbeelden stonden . Ook de communicatie en afspraken waren helder zonder verassingen achteraf.

Nee

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Natuurlijk zijn we blij met weer zo'n mooie review. Ook bedankt voor de foto van uw keuken. Hij is inderdaad mooi geworden. Veel plezier er van!

Prima ervaring bij het kopen van de keuken, overal goede uitleg en advies erbij!

De vriendelijkheid en rust die er heerst in de zaak!

Zeker niet!

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Vriendelijk dank voor uw review!

Rob en Brigitta Zwart

Sombroek keukens, bedankt voor het leveren van een prachtige keuken met mooie apparatuur.
Wij hebben de keuken zelf geplaatst en werden daarvoor eerst bij Sombroek uitgenodigd voor een begeleidend gesprek. Alles werd met ons keurig doorgenomem met alle zaken betreffende het zelf plaatsen en installeren van een nieuwe keuken. Bij het plaatsen geen bijzonder vreemde zaken meegemaakt. Alles was keurig op papier maar ook in de praktijk aanwezig. Ik ben wel niet ontechnisch maar een keuken plaats ik normaal niet. Als je de tijd er voor neemt en kan nemen is het goed te doen. Handig als je handig bent natuurlijk.

Keuken van prima materiaal. Achterwanden van de kasten van stevig 5 mm. dik materiaal wat alles erg solide maakt. Alles was aanwezig zoals besteld. Duidelijke tekeningen vanuit Sombroek. Ik heb... Keuken van prima materiaal. Achterwanden van de kasten van stevig 5 mm. dik materiaal wat alles erg solide maakt. Alles was aanwezig zoals besteld. Duidelijke tekeningen vanuit Sombroek. Ik heb verder geen enkele keer hoeven bellen omdat het niet duidelijk zou zijn. Prima levering.

Voor ons was het prima zo. Gewoon doorgaan zou ik zeggen. Zeurpieten zul je altijd houden. 😅

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor deze mooie review en de foto's.

José Langras

Veel keuken specialisten bezocht om een keuken naar onze smaak te vinden. Via de schoonouders van onze dochter zijn we bij Sombroekkeukens terecht gekomen. Hele duidelijke informatie ontvangen... Veel keuken specialisten bezocht om een keuken naar onze smaak te vinden. Via de schoonouders van onze dochter zijn we bij Sombroekkeukens terecht gekomen. Hele duidelijke informatie ontvangen waarbij onze wensen voorop stonden. De adviezen hebben wij aangenomen en laten uitvoeren de ervaring van de medewerkers en de vooruitziende blik heeft ervoor gezorgd dat onze keuken super functioneel en overzichtelijk is.

Men weet waar men over spreekt de ruime ervaring heeft van de medewerkers heeft ervoor gezorgd dat wij voor ons de juiste apparaten hebben laten installeren. Doordat er duidelijke informatie is... Men weet waar men over spreekt de ruime ervaring heeft van de medewerkers heeft ervoor gezorgd dat wij voor ons de juiste apparaten hebben laten installeren. Doordat er duidelijke informatie is verstrekt tijdens het zeer aangename gesprek gingen wij naar huis zonder vragen.

Geen verbeterpunten wij zijn zeer goed geholpen en geïnformeerd, blijf deze kwaliteit leveren. Tijdens de installatie zijn er enkele bouwkundige zaken aan het licht gekomen. Men denkt niet vanuit... Geen verbeterpunten wij zijn zeer goed geholpen en geïnformeerd, blijf deze kwaliteit leveren. Tijdens de installatie zijn er enkele bouwkundige zaken aan het licht gekomen. Men denkt niet vanuit een probleem maar vanuit een oplossing. De installateur is een echte vakman, de keuken is vakkundig geïnstalleerd en hij heeft nog wat bouwkundige aanpassingen uitgevoerd. Nu de keuken staat en echt een pronkstuk is begrijp ik pas de opmerking dat een keuken moet passen als een warme jas.

S. van Tartwijk

Voelde als een warm bad. Werden goed geholpen en zij kwamen met goede ideeen. Onze wensen zijn goed afgestemd en uitte zich tot een prachtig resultaat.

De werknemers die daar werken zijn vriendelijk en nemen de tijd voor je. Voelde als een warm bad.

Diegene die de keuken heeft geinstalleerd , was wel vriendelijk, maar heeft bij sommige dingen de kantjes er vanaf gelopen en niet afgemaakt, hij kwam niet met oplossingen. Dat viel ons een beetje... Diegene die de keuken heeft geinstalleerd , was wel vriendelijk, maar heeft bij sommige dingen de kantjes er vanaf gelopen en niet afgemaakt, hij kwam niet met oplossingen. Dat viel ons een beetje tegen.

irene de vries

Na diverse ervaringen bij zeer veel keukenbedrijven was Sombroek een verademing. Rustige benadering, goed luisteren en goede adviezen. Er werd een creatief ontwerp gemaakt wat op maat was met onze... Na diverse ervaringen bij zeer veel keukenbedrijven was Sombroek een verademing. Rustige benadering, goed luisteren en goede adviezen. Er werd een creatief ontwerp gemaakt wat op maat was met onze wensen en verschillende slimme oplossingen. De keuken staat en voldoet aan alle wensen. De installatiemonteur werkte ook zeer netjes en accuraat, de keuken zit perfect op z’n plek. Ik beveel dit bedrijf aan voor iedereen die een praktische keuken wil en gewoon nuchter een gesprek wil hebben met iemand die er verstand van heeft. Ook qua prijs is dit bedrijf zeer goed en zeker niet duurder dan allerlei bedrijven die stunten met “ keukens tegen scherpe prijzen” en veel goedkoper dan bedrijven die zogenaamde kwaliteitskeukens verkopen. Wij hebben een praktische kwaliteitskeuken met een luxe uitstraling voor een goede prijs. Kortom, zeer tevreden!

Luisteren en echt meedenken

Ga zo door!

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Hartelijk dank voor uw review en bedankt voor de mooie foto's.

Egbert Klaassen

Het proces van de aanschaf van een keuken kent vele stadia. Na een algemene oriëntatie, waarbij het van belang is om te voorkomen dat je 'appels met peren vergelijkt'. Het aanbod in deze branche is... Het proces van de aanschaf van een keuken kent vele stadia. Na een algemene oriëntatie, waarbij het van belang is om te voorkomen dat je 'appels met peren vergelijkt'. Het aanbod in deze branche is enorm. Uiteindelijk hebben wij gekozen voor Sombroek Keukens. Onderscheidend is de visualisatie van het concept. Geen tot drie decimale achter de komma gedetailleerde maattekening, maar een kleurrijke en originele 3D-weergave van de mogelijke uitkomst. Dit alles gebaseerd op en aangevuld met creatieve suggesties.

De presentatie (visualisatie) van het concept.
Creatieve suggesties waardoor kan worden afgeweken van een standaarduitvoering.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Dankuwel voor uw review. We wensen u veel plezier in uw nieuwe appartement en (uiteraard) met de nieuwe keuken!

Ankie en Roelf Oosting

Keukenspeciaalzaak Sombroek is een geweldige zaak. 1985 kochten we onze 1e keuken bij hun. Het was de enige keukenzaak die met onze ideen meeging. Deen is zelfs mee verhuist naar ons huis die we in... Keukenspeciaalzaak Sombroek is een geweldige zaak. 1985 kochten we onze 1e keuken bij hun. Het was de enige keukenzaak die met onze ideen meeging. Deen is zelfs mee verhuist naar ons huis die we in 1995 betrokken. Nu was de keuken aan vervanging toe dus weer naar Sombroek . De aandacht en service is nog steeds top. Dankzij het meedenken en advies hebben we weer een geweldige keuken. Dus als jullie een nieuwe keuken nodig hebben ga naar Sombroek keukens dan wordt je vanzelf zoals mij een keukenprinses.

Steken heel veel tijd en energie in het begeleiden naar de keuken die bij je past.
Proberen ook niet boven je budget uit te komen.
Aftersale is ook top.

Zou het niet weten bij ons is alles perfect gegaan.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Hartelijk dank voor uw review en de appeltaart. Hij was erg lekker!

Sombroek

Veel tijd genomen voor afspraken

Zeer star in hun kunnen/willen.
Niet aan afspraken houden.
Verkeerd ingemeten.
Niet klantvriendelijk na tekenen contract.
Slechts communicatie.
Mondelinge afspraken...
Zeer star in hun kunnen/willen.
Niet aan afspraken houden.
Verkeerd ingemeten.
Niet klantvriendelijk na tekenen contract.
Slechts communicatie.
Mondelinge afspraken niet nagekomen.

Beste familie,
Beste familie,
Wij betreuren uw zeer slechte beoordeling. Na montage van de keuken hebben wij een ondertekende opleverbon ontvangen. Daarop staat dat alles naar tevredenheid is, behalve dat er twee plankjes opnieuw geleverd moeten worden. Dit omdat deze iets afwijken van kleur (beits) t.o.v. de naastliggende schouw. Helaas zijn de nieuwe plankjes tijdens transport beschadigd, wat wij natuurlijk ook heel vervelend vinden. Ze zijn inmiddels opnieuw in bestelling en worden z.s.m. nageleverd.
Ten tijde van uw aankoop was er een consumentenactie vanuit Siemens. U heeft nagelaten uw aankoop bij Siemens aan te melden en verwacht nu dat wij u compenseren. Wij hebben nog geprobeerd te bemiddelen bij Siemens, maar zij geven aan dat de actie inmiddels verlopen is en daarin niets kunnen betekenen. U kunt dus geen aanspraak meer maken op de foodprocessor. Dat vinden wij vervelend voor u, maar het betreft een actie vanuit Siemens. Wij hebben daar geen aandeel in.
U heeft een prachtige keuken waar alleen nog twee plankjes ontbreken. Deze worden nog nageleverd, zoals beloofd. Door uw eigen nalatigheid heeft u een Siemens consumentenactie misgelopen. Omdat wij u hiervoor niet compenseren schrijft u dan anoniem(!?) een zeer slechte review over ons. Spijtig dat u zich zo opstelt.

Harry Spek

De ontwikkeling van deze keuken is een mooi proces geweest. Wij kwamen bij Sombroek met een redelijk helder idee voor opstelling en aanzicht. In een goed gesprek met een geduldige medewerker is dat... De ontwikkeling van deze keuken is een mooi proces geweest. Wij kwamen bij Sombroek met een redelijk helder idee voor opstelling en aanzicht. In een goed gesprek met een geduldige medewerker is dat idee uitgewerkt. Onze wensen werden goed opgepakt, aangevuld met belangrijke mogelijkheden, en na ruim 2 uur was letterlijk en figuurlijk een mooi plaatje ontstaan.
In een tweede gesprek is het ontwerp nog enigszins aangepast, na enkele opmerkingen van ons.
Bij de definitieve meting bleken wij niet tevreden te zijn over het door ons gekozen materiaal en hebben ander materiaal gekozen, zowel voor de kastjes als voor het aanrechtblad. Daarna is het definitieve ontwerp samengesteld.
Begin augustus is de keuken op vakkundige wijze geplaatst en afgemonteerd.
De uiteindelijke keuken heeft onze verwachtingen overtroffen. Prima materiaal, goede apparatuur in functionele opstelling, en onze wensen zijn uitstekend gerealiseerd.

Het is een prachtig geheel geworden. Het spel van horizontale en verticale lijnen, en de mooie verhoudingen in een speciaal gemaakte hogere kast, zijn zaken die wij die wij wel globaal hebben... Het is een prachtig geheel geworden. Het spel van horizontale en verticale lijnen, en de mooie verhoudingen in een speciaal gemaakte hogere kast, zijn zaken die wij die wij wel globaal hebben bedacht maar die echt door Sombroek zijn gerealiseerd.
In de speciale kast staan twee witte ovens zoals wij zelf wensten, en er is (ook naar onze eigen wens) een uittrekbare plank voor onze koffiemachine. In combinatie met het gekozen hout is dat een prachtige aanblik. Het is ook mooi dat de horizontale lijnen over de hele lengte worden gehandhaafd. Dat gebeurt waar lades zitten, maar ook op bv de vaatwasser waar het deurtje uit twee delen bestaat en waar dus ook halverwege een lijn loopt.

Wij kunnen iedere klant aanbevelen om ook zelf met ideeën te komen. Het is voor ons erg essentieel geweest om bij enkele andere zaken hebben rondgekeken. Daar hebben we goede ideeën opgedaan. Witte... Wij kunnen iedere klant aanbevelen om ook zelf met ideeën te komen. Het is voor ons erg essentieel geweest om bij enkele andere zaken hebben rondgekeken. Daar hebben we goede ideeën opgedaan. Witte oven, uittrekbare plank voor koffie-apparaat, geen kastje maar lades, horizontale lijnen. Alles is vervolgens wel uitstekend vormgegeven door Sombroek.
De materiaalkeuze is wel erg moeilijk geweest. Over de keuze die we bij het eerste gesprek maakten, waren we niet meer tevreden toen bij de definitieve meting het materiaal voor kastjes en aanrechtblad werd neergelegd. In de zaak hebben we daarna een andere keus gemaakt en monsters meegekregen. Het blijft moeilijk om aan de hand van vrij kleine stukjes materiaal zo'n belangrijke keus te maken. Maar iedereen moet zeker het materiaal kunnen beoordelen in de eigen omgeving.

Beste familie Spek,
Hartelijk dank voor uw uitgebreide review.
De foto's die u ons heeft gestuurd zijn ook prachtig.
Veel plezier van uw nieuwe keuken!