Assortiment
Winkel-uitstraling
Website
Prijs / kwaliteit verhouding

José Langras

Veel keuken specialisten bezocht om een keuken naar onze smaak te vinden. Via de schoonouders van onze dochter zijn we bij Sombroekkeukens terecht gekomen. Hele duidelijke informatie ontvangen waarbij onze wensen voorop stonden. De adviezen hebben wij aangenomen en laten uitvoeren de ervaring van de medewerkers en de vooruitziende blik heeft ervoor gezorgd dat onze keuken super functioneel en overzichtelijk is.

Men weet waar men over spreekt de ruime ervaring heeft van de medewerkers heeft ervoor gezorgd dat wij voor ons de juiste apparaten hebben laten installeren. Doordat er duidelijke informatie is verstrekt tijdens het zeer aangename gesprek gingen wij naar huis zonder vragen.

Geen verbeterpunten wij zijn zeer goed geholpen en geïnformeerd, blijf deze kwaliteit leveren. Tijdens de installatie zijn er enkele bouwkundige zaken aan het licht gekomen. Men denkt niet vanuit een probleem maar vanuit een oplossing. De installateur is een echte vakman, de keuken is vakkundig geïnstalleerd en hij heeft nog wat bouwkundige aanpassingen uitgevoerd. Nu de keuken staat en echt een pronkstuk is begrijp ik pas de opmerking dat een keuken moet passen als een warme jas.

Score voor Keukenspeciaalzaak Sombroek: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja