Assortiment
Montage
Winkel-uitstraling
Website
Prijs / kwaliteit verhouding

Keukenspeciaalzaak Sombroek heeft jaren ervaring op het samenstellen van een nieuwe keuken,wij werden daarom ook goed begeleid hierin.

Het hele traject wat er bij komt kijken bij het plaatsen van een keuken werd goed begeleid en doorgesproken met de monteur die de keuken ging plaatsen. De stukadoor en schilder die nodig waren om... Het hele traject wat er bij komt kijken bij het plaatsen van een keuken werd goed begeleid en doorgesproken met de monteur die de keuken ging plaatsen. De stukadoor en schilder die nodig waren om onze keuken om te toveren tot een mooi plaatje, volgde elkaar goed op. In zeer korte tijd was de keuken met veel zorgvuldigheid geplaatst. Alles klopte, zeer veel dank aan deze monteur.

Heb geen verbeterpunten of tips, Sombroek keukens, staan voor kwaliteit en goede samenwerking tussen klant en verkoper. Heb toevallig een verhaal gehoord van een collega, die bij een andere... Heb geen verbeterpunten of tips, Sombroek keukens, staan voor kwaliteit en goede samenwerking tussen klant en verkoper. Heb toevallig een verhaal gehoord van een collega, die bij een andere keukenspeciaalzaak een keuken kocht, bij het plaatsen ging er van alles mis, duurde maanden voordat alles uiteindelijk in orde kwam.
Daarom zocht ik naar een betrouwbaar adres met jaren ervaring. Kwam bij Sombroek uit, voelde gelijk goed en dat bleek ook.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Wat een mooi geschreven review, worden we stil van...
Wat een mooi geschreven review, worden we stil van...
U omschrijft precies waar wij iedere dag ons uiterste best voor doen: zorgen dat het voor de klant vlot en probleemloos verloopt. Wij doen wat wij beloven en als wij iets niet kunnen waarmaken, dan beloven we het niet.
Wij hebben het contact met u als zeer prettig ervaren en wensen u heel veel plezier van uw schitterende nieuwe keuken.

Erg goed.

Sombroek keukens is een goed bereikbaar bedrijf met een duidelijke uitleg en een wil om te helpen.

Duidelijker meegeven hoe verwacht wordt dat een klant zelf bepaalde delen moet bouwen zodat dit in overeenstemming is met de uiteindelijke keukenbouwer.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Hartelijk dank voor uw beoordeling en bedankt voor de verbeterpunten. Dit had u al eerder aangegeven, dus daar doen we ook zeker wat mee!

Burgman

Via Internet zijn we bij Sombroek terecht gekomen, de mensen zijn vriendelijk en hebben ons goed geholpen, Herja heeft ons meerder ontwerpen laten zien en we hadden alle ruimte om onze wensen te... Via Internet zijn we bij Sombroek terecht gekomen, de mensen zijn vriendelijk en hebben ons goed geholpen, Herja heeft ons meerder ontwerpen laten zien en we hadden alle ruimte om onze wensen te kunnen realiseren. een zeer betrouwbare zaak incl. de montage was uitstekend en vakkundig.

luisteren en geduld voor de klant. niet opdringerig.

ik zou zeggen geen, maar als we toch iets moeten noemen is minde vaktermen gebruiken in de opstelling van de keuken.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor de beoordeling en de mooie foto die u ons heeft gestuurd van het eindresultaat. Het is werkelijk een plaatje geworden!

Familie Dekker

Mooie showroom vol inspiratie en heel goede & flexibile begeleiding tijdens aankoopproces (wij veranderde nogal eens van idee). Er wordt slim meegedacht om uiteindelijk de mooiste en beste oplossing... Mooie showroom vol inspiratie en heel goede & flexibile begeleiding tijdens aankoopproces (wij veranderde nogal eens van idee). Er wordt slim meegedacht om uiteindelijk de mooiste en beste oplossing binnen budget te creëren. Keuken is netjes & vakkundig geïnstalleerd. Dit is onze 3de Sombroek keuken, dat zegt wel genoeg!!

Vriendelijk en eerlijk, 3D impressies, flexibiliteit en meedenkend op alle punten.

De samenwerking met bepaalde keuken apparatuur leverancier is duidelijk favoriet. Zijn ook prima producten maar ik zou altijd de alternatieven ook laten zien. Private label Dekker versus Quooker.... De samenwerking met bepaalde keuken apparatuur leverancier is duidelijk favoriet. Zijn ook prima producten maar ik zou altijd de alternatieven ook laten zien. Private label Dekker versus Quooker. Wij zijn uiteindelijk voor de Quooker gegaan ivm de flex mogelijkheid, dit kwam door ons eigen onderzoek.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Wij leren iedere dag, dus dank voor deze tip.
Natuurlijk wensen wij jullie héél veel plezier van de nieuwe keuken.
Zo'n groot eiland met hoge kastenpartij is een droom voor velen.
Geniet...
Wij leren iedere dag, dus dank voor deze tip.
Natuurlijk wensen wij jullie héél veel plezier van de nieuwe keuken.
Zo'n groot eiland met hoge kastenpartij is een droom voor velen.
Geniet er van!

Renate en Yvonne

Klantgericht, klant vriendelijk, met kennis van zaken, transparant, met alle tijd, aandacht en tips voor het maken van een keuze naar onze wensen, zoals budget, vormgeving en praktische indeling.... Klantgericht, klant vriendelijk, met kennis van zaken, transparant, met alle tijd, aandacht en tips voor het maken van een keuze naar onze wensen, zoals budget, vormgeving en praktische indeling. Goed bereikbaar voor vragen en overleg. Gedurende het gehele proces is de service erg goed.
Op deze manier is een keuken kopen een feest!

Er werd geen druk uitgeoefend op het maken van onze keuze.
Er werd goed meegedacht in het maken van die keuze.
De monteur was technisch breed onderlegd, werkte zeer zorgvuldig, met...
Er werd geen druk uitgeoefend op het maken van onze keuze.
Er werd goed meegedacht in het maken van die keuze.
De monteur was technisch breed onderlegd, werkte zeer zorgvuldig, met aandacht voor details en afwerking. Een gepassioneerd vakman!

Geen.

Beste Renate en Yvonne,
Heel erg bedankt voor de lieve woorden. Wij vonden het ook een feest om jullie als klant te hebben: jullie zijn erg aardig en attent.
Wij wensen jullie heel veel...
Beste Renate en Yvonne,
Wij wensen jullie heel veel kookplezier toe in jullie mooie, nieuwe keuken!
Hartelijke groet,

Klantgericht, vriendelijk.

Vakkundig advies, er wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor uw beoordeling!
Team Keukenspeciaalzaak Sombroek

L. Ruinaard

Algemene indruk van het bedrijf is goed, mooie showroom, goed geholpen en geadviseerd.

Alternatieve aanbieden bij bespreken offerte. De verkoopster had ruim de tijd, aandacht en dacht goed mee.
Snelle nalevering van kraan en onderdeel afzuigsysteem tijdens montage goed afgehandeld.

Wij hebben gekozen om de keuken zelf te monteren. Verbeterpunten:
Wij hebben gekozen om de keuken zelf te monteren. Verbeterpunten:
De specificatie moet overeenkomen met de technische tekening. Geen overbodige informatie geven op de tekening. Onderhoudsrichtlijnen voor het aanrechtblad.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Hartelijk dank voor uw uitgebreide beoordeling.
Hartelijk dank voor uw uitgebreide beoordeling.
Uw verbeterpunten nemen we ter harte. De onderhoudsrichtlijnen hadden bij het werkblad moeten zitten, maar zaten er blijkbaar niet bij. Ik heb ze u alsnog toegestuurd, evenals een link met meer uitleg en filmpjes.
Geniet van uw nieuwe keuken!
Team Sombroek

Ervaring is goed, er is veel op de details gelet.

nazorg is prima, en goede instalatiemonteurs ,voor het voorbereidend en installatie werk.

op dit moment niet.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Dank voor uw beoordeling!

Erik van Rijn

Matig.

Mooie keuken mooie oplossing. Maar uiteindelijk schuilen ze zich achter smoesjes en achter excuses.

Nakomen wat je beloofd. Je verwacht voor deze prijs niet deze service, vind ik erg tegenvallend.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Jammer dat u meent via deze weg uw 'gelijk' te moeten halen.
Jammer dat u meent via deze weg uw 'gelijk' te moeten halen.
Bijzonder om te lezen dat u zelf aangeeft dat wij moeten nakomen wat wij beloven. Dat is precies wat wij hebben gedaan. Wij hebben geleverd volgens hetgeen afgesproken is en het is een prachtige keuken geworden. Het is jammer dat wij hier geen foto's kunnen plaatsen om dit te laten zien.
U heeft aangegeven dat u het ingefreesde greepje bij de vaatwasser deur niet mooi vindt. Dit is een technische aanpassing van de fabrikant en vaatwasser deuren worden door deze fabrikant alleen op deze manier uitgeleverd. Wij bieden u evenwel een oplossing (deur omdraaien zodat greepje onderaan zit en niet zichtbaar is), maar dat vindt u geen oplossing. Als wij u vragen wat volgens u een oplossing is, dan weet u het niet.
Het belangrijkste punt voor u is dat u er na montage achter komt dat u de oven toch liever hoger geplaatst zou willen hebben dan op werkblad hoogte. Dat kan, maar betekent wel dat er een geheel nieuwe hoge kast geleverd en gemonteerd moet worden. Omdat dat niet is wat wij vooraf afgesproken hebben met elkaar, gaan wij dat niet kosteloos verzorgen.
Nu houdt u geld achter omdat u uw zin niet krijgt en gaat u óók nog een negatieve beoordeling schrijven. De pot verwijt de ketel in dit geval: u bent namelijk degene die niet nakomt wat u heeft beloofd, namelijk betalen zodra de keuken geleverd en gemonteerd is.
U probeert nu een bepaalde druk bij ons neer te leggen, maar wij laten ons niet chanteren.
Bijzonder teleurstellend dat u zich zo opstelt.

Familie IJntema

Vriendelijk, zeer vakkundige service en behulpzaam

Meedenken, sterke adviezen, vriendelijk, open, laagdrempelig

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Hartelijk dank voor de goede beoordeling (zowel hier als op Google Review).
Bedankt voor de foto's die u ons nog heeft gemaild.
En nu volop genieten van uw woonkeuken!