Assortiment
Winkel-uitstraling
Website
Prijs / kwaliteit verhouding

offeringa

Goede voorlichting in keukenindeling en apparaten.

goede voorlichting

verhogingen in de factuur moeten op voorhand worden doorgegeven. Niet zonder enige toevoeging of informatie factuur verhogen. Dit voorkomt achteraf katterig gevoel en een boel zorgen bij winkel en... verhogingen in de factuur moeten op voorhand worden doorgegeven. Niet zonder enige toevoeging of informatie factuur verhogen. Dit voorkomt achteraf katterig gevoel en een boel zorgen bij winkel en klant.
Medewerkers zijn zich niet bewust van gehoorafstand van mobiele telefoon van monteur, klant kan letterlijk meeluisteren en hoort dus commentaar van kantoor naar monteur.

Kraakman

Prettig, zakelijk en professioneel.

Snelle levering , compleet en correct en een perfecte montage.

Het assortiment van de apparatuur is te smal met eigenlijk alleen AEG. Consument wil kunnen kiezen.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Door persoonlijke omstandigheden een verlate reactie van onze kant:
Bedankt voor uw beoordeling!
Door persoonlijke omstandigheden een verlate reactie van onze kant:
Bedankt voor uw beoordeling!
Doordat we AEG Preference Partner zijn, kunnen we AEG voordelig aanbieden. In veel gevallen is dat ook een prima keuze door het brede en diepe assortiment wat AEG biedt. Dat wij de indruk gewekt hebben eigenlijk alleen AEG te kunnen aanbieden is niet correct en dit zullen wij meenemen in ons volgende werkoverleg.
Nogmaals bedankt voor de positieve beoordeling en veel plezier gewenst met uw nieuwe keuken.

J. Vis

Veel keuzemogelijkheden; ze denken mee; snelle en goede service

Solide bedrijf.

Afspraken over betaling wat duidelijker maken.

Eric Groen

Prima zaak! Goed geholpen, goed geadviseerd. We hebben een prachtige keuken gekregen.

Goede advisering, eerlijk en reëel

Fam. Ruijter te Koedijk

Zeer tegenvallende ervaring vooral in vergelijk met 20 jaar geleden(eerste keuken) Er was alleen toegewerkt naar een bepaalde offerteprijs met kwalitatief mindere merken. Daarnaast was de houding... Zeer tegenvallende ervaring vooral in vergelijk met 20 jaar geleden(eerste keuken) Er was alleen toegewerkt naar een bepaalde offerteprijs met kwalitatief mindere merken. Daarnaast was de houding nogal ongeinteresseerd toen de handtekening eenmaal was gezet. De aankoop was en is geen feest voor ons als klant.

Het installatiebedrijf houd de montagetekening strikt aan, zodat er o.a. een extra elektra aansluitpunt werd gemaakt op 10 cm afstand van het oude. Extra kosten op niets af.
Als op de...
Als op de tekening een marge wordt opgegeven waarbinnen het contact moet zitten kan dat een hoop extra werk en kosten schelen.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Beste familie Ruijter,
Beste familie Ruijter,
Het spijt ons dat u onze werkwijze niet als positief heeft ervaren. Wij werken inderdaad altijd met het budget van de klant. Dat is immers het bedrag waarvoor hij/zij een keuken zoekt! Binnen dat budget proberen we het maximale voor de klant te realiseren. In uw geval is dat een mooie keuken geworden voorzien van AEG apparatuur. Natuurlijk zijn merken zoals bijvoorbeeld Miele en Gaggenau kwalitatief hoogwaardiger. Maar daar hangt ook een hoger prijskaartje aan. In combinatie met uw overige wensen en het beschikbare budget was AEG in uw geval de beste keuze.
U beoordeelt onze nazorg en garantie als slecht.
Bij oplevering van de keuken was er één opleverpunt: de kopkant van het werkblad was per abuis niet afgewerkt geleverd. Dit hebben wij binnen een week voor u opgelost. U heeft later melding gemaakt van krassen op uw kookplaat en in uw spoelbak. Krassen en gebruikssporen na oplevering vallen niet binnen garantie.
Wat betreft de verbeterpunten:
Wij kunnen weinig doen aan de werkwijze van een extern installatiebedrijf dat door u zelf ingehuurd is. Dit zou geen invloed moeten hebben op onze review. De tip van de marges op de installatietekeningen zullen we meenemen en kijken of dit te realiseren is.
Bedankt daarvoor!

BJA de Waard

Goed, vriendelijke personeel, mooi assortiment. En lekkere koffie met lekkere koekjes/cakejes erbij. ;-)

Voor montage en na montage had ik het prettig gevonden om nog een belletje te krijgen of ik nog vragen had.
En dan na montage ook gewoon de dag van oplevering. Het is toch een grote aanschaf....

Verder is de nazorg prima hoor. Jullie hebben adequaat gehandeld na de schademelding.

S.Hoek

Uitstekend, meedenkend en oplossings gericht.

J. Bruin

Onze ervaring is zeer positief, we zijn goed en leuk geholpen. We hebben de keuken zelf geplaatst en kregen daarvoor eerst nog een goede uitleg hoe we het beste konden doen.

m. beers

Een solide bedrijf met een goede service.
Zeer aan te bevelen!!