Assortiment
Montage
Winkel-uitstraling
Website
Prijs / kwaliteit verhouding

Goede en persoonlijke service. Er wordt goed naar je wensen geluisterd en er wordt goed meegedacht over de mogelijkheden. Gehele service van begin tot eind was goed.

Servicegerichtheid.

Nee

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Hartelijk dank voor uw review/beoordeling.
Geniet van uw compacte keuken (met toch veel opbergruimte).
Mocht er nog eens wat zijn, dan horen we het graag.

Prima, alle contacten zeer vriendelijk en deskundig.

Zie boven.

Kopje koffie bij bezoek aan showroom? Maar misschien had ik pech.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Daar is dan zéker iets verkeerd gegaan. Excuus!
Veel plezier van de upgrade van uw bestaande Poggenpohl keuken.
U bent van harte welkom om het kopje koffie nog eens in te halen. ;)

Fam. Ranzijn

Heel fijn, vakkundig bedrijf die de tijd neemt voor zijn klanten.

Luisteren heel goed naar de wensen van de klant, en denken mee om tot er een mooi eindresultaat ontstaan is.
Prettige communicatie, geen opdringerige verkooptactieken!

Wegens vakantie een wat verlate reactie:
Bedankt!
U heeft de keuken zelf gemonteerd. We hopen dat u het montagegesprek als prettig/helpend heeft ervaren.
Mocht u in de gelegenheid...
Wegens vakantie een wat verlate reactie:
Bedankt!
Mocht u in de gelegenheid zijn, dan zouden we het leuk vinden om foto's van uw mooie keuken te ontvangen.

Genoeg ruimte en tijd voor gesprekken en ideeën te geven en te krijgen.

dat veel dingen meerdere keren door een ander gecontroleerd worden en het in meten nauwkeurig wordt gedaan.

het is prima verlopen, ook de naservice

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor de mooie woorden!

Mooie grote showroom waar het je makkelijk wordt gemaakt je keuze te maken in combinatie met het deskundige advies.
Levering van keuken 1 dag van te voren ook prettig. Alles is netjes en in...
Levering van keuken 1 dag van te voren ook prettig. Alles is netjes en in orde gekomen. Vakbekwame monteurs.

Er was miscommunicatie met de elektromonteur zodat de oven/kookplaat 'n paar dagen later kwam. Dit werd netjes opgelost met een tijdelijke "noodkookplaat"

We zijn heel tevreden met het geleverde en ook met de totale prijs, maar we hadden eigenlijk wel 'n specificatie op papier verwacht van de prijzen van de bestelde artikelen.

Wegens onze vakantiesluiting een verlate reactie:
Wegens onze vakantiesluiting een verlate reactie:
Heel erg bedankt voor uw beoordeling. Met het nieuwe werkblad, nieuwe apparatuur en nieuwe grepen zal uw keuken een heel ander gezicht zijn!
Bedankt voor het vertrouwen.

Wicher en Muriel

Fantastisch! Professioneel en vriendelijk!

Het advies wat we kregen van Herja en de tijd die ze voor ons nam. Ook toen we ons weer bedacht hadden werd er meegedacht en aangepast.

Misschien de apparatuur testen na plaatsing? Ik weet niet of dat haalbaar is, helaas hadden we nu een oven die het bij het eerste gebruik niet deed.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Dankuwel voor de mooie woorden.
Dankuwel voor de mooie woorden.
In principe worden apparaten wel getest of ze 'het doen', maar alle functies echt testen is helaas niet mogelijk. Het komt gelukkig ook zelden voor dat een apparaat af fabriek al een mankement vertoond. Desalniettemin natuurlijk wel vervelend dat dit bij u wel het geval is geweest. Hopelijk heeft u het gerecht in uw combi-stoomoven kunnen afmaken!?
We hebben uw melding inmiddels opgepakt en dit wordt uiteraard netjes opgelost. Excuus voor het ongemak.
Nogmaals dank voor de goede beoordeling en héél véél plezier van de nieuwe keuken in jullie prachtige woning!
Team Keukenspeciaalzaak Sombroek

Ben Kaaij

Alles keurig geregeld

Goed advies vooraf

Duidelijkheid over de SAFE betaling

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat we bij u het leidingwerk en montage in zijn geheel mochten uitvoeren. Wij zullen het verbeterpunt ter harte nemen en zullen in samenspraak met SAFE... Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat we bij u het leidingwerk en montage in zijn geheel mochten uitvoeren. Wij zullen het verbeterpunt ter harte nemen en zullen in samenspraak met SAFE kijken waar wij de informatie over de SAFE betaling kunnen verduidelijken. Veel plezier van uw nieuwe keuken!

m. Jansen

Ben heel blij met mijn nieuwe keuken van Sombroek, zó mooi.
Van de advisering in de winkel van Jolanda het opmeten vooraf door Patrick en de installatie door Nico, een dikke prima. Ben heel blij met mijn nieuwe keuken van Sombroek, zó mooi.
Sombroek denkt mee en dat heeft tot resultaat dat ik nu kan genieten van een mooie, praktische keuken.
Hartelijk dank!

Sombroek neemt alle tijd om samen tot een goed resultaat te komen.

nee

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor uw mooie beoordeling. Geniet van uw compacte, maar ruime keuken!

Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe keuken van Sombroek. De gesprekken in de winkel heb ik als zeer prettig ervaren. Er werd mee gedacht en met alle geduld geluisterd naar mijn wensen. Van het... Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe keuken van Sombroek. De gesprekken in de winkel heb ik als zeer prettig ervaren. Er werd mee gedacht en met alle geduld geluisterd naar mijn wensen. Van het opmeten tot aan het plaatsen van de plinten, alles prima verlopen.

Alles ging prima. Monteur alle dagen op tijd en hard gewerkt. Keuken werd 1 dag vooraf geleverd, ook erg fijn dat dat kort van te voren is.

Geen verbeterpunten. Alleen jammer dat de uitgekozen kookplaat er nog niet is maar daar kan Sombroek waarschijnlijk niets aan doen. De kookplaat die ik in de 1e instantie had gekozen bleek uit het... Geen verbeterpunten. Alleen jammer dat de uitgekozen kookplaat er nog niet is maar daar kan Sombroek waarschijnlijk niets aan doen. De kookplaat die ik in de 1e instantie had gekozen bleek uit het AEG boek van 2018 te komen en was er niet meer.

Vera Ruiter

We hadden een wensenlijst en een budget, beiden zijn goed opgepakt

prima meedenken van Patrick, ook bij het thuisbezoek.
Montage is goed gegaan, alles past.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor uw review. Om eerlijk te zijn, schrokken we er een beetje van. Voor ons is een 7 niet voldoende... :'(
Graag zouden we nog van u vernemen wat wij beter hadden kunnen doen.