Assortiment
Winkel-uitstraling
Website
Prijs / kwaliteit verhouding

Harry Spek

De ontwikkeling van deze keuken is een mooi proces geweest. Wij kwamen bij Sombroek met een redelijk helder idee voor opstelling en aanzicht. In een goed gesprek met een geduldige medewerker is dat idee uitgewerkt. Onze wensen werden goed opgepakt, aangevuld met belangrijke mogelijkheden, en na ruim 2 uur was letterlijk en figuurlijk een mooi plaatje ontstaan.
In een tweede gesprek is het ontwerp nog enigszins aangepast, na enkele opmerkingen van ons.
Bij de definitieve meting bleken wij niet tevreden te zijn over het door ons gekozen materiaal en hebben ander materiaal gekozen, zowel voor de kastjes als voor het aanrechtblad. Daarna is het definitieve ontwerp samengesteld.
Begin augustus is de keuken op vakkundige wijze geplaatst en afgemonteerd.
De uiteindelijke keuken heeft onze verwachtingen overtroffen. Prima materiaal, goede apparatuur in functionele opstelling, en onze wensen zijn uitstekend gerealiseerd.

Het is een prachtig geheel geworden. Het spel van horizontale en verticale lijnen, en de mooie verhoudingen in een speciaal gemaakte hogere kast, zijn zaken die wij die wij wel globaal hebben bedacht maar die echt door Sombroek zijn gerealiseerd.
In de speciale kast staan twee witte ovens zoals wij zelf wensten, en er is (ook naar onze eigen wens) een uittrekbare plank voor onze koffiemachine. In combinatie met het gekozen hout is dat een prachtige aanblik. Het is ook mooi dat de horizontale lijnen over de hele lengte worden gehandhaafd. Dat gebeurt waar lades zitten, maar ook op bv de vaatwasser waar het deurtje uit twee delen bestaat en waar dus ook halverwege een lijn loopt.

Wij kunnen iedere klant aanbevelen om ook zelf met ideeën te komen. Het is voor ons erg essentieel geweest om bij enkele andere zaken hebben rondgekeken. Daar hebben we goede ideeën opgedaan. Witte oven, uittrekbare plank voor koffie-apparaat, geen kastje maar lades, horizontale lijnen. Alles is vervolgens wel uitstekend vormgegeven door Sombroek.
De materiaalkeuze is wel erg moeilijk geweest. Over de keuze die we bij het eerste gesprek maakten, waren we niet meer tevreden toen bij de definitieve meting het materiaal voor kastjes en aanrechtblad werd neergelegd. In de zaak hebben we daarna een andere keus gemaakt en monsters meegekregen. Het blijft moeilijk om aan de hand van vrij kleine stukjes materiaal zo'n belangrijke keus te maken. Maar iedereen moet zeker het materiaal kunnen beoordelen in de eigen omgeving.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Beste familie Spek,
Hartelijk dank voor uw uitgebreide review.
De foto's die u ons heeft gestuurd zijn ook prachtig.
Veel plezier van uw nieuwe keuken!

Score voor Keukenspeciaalzaak Sombroek: 4/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja