Assortiment
Montage
Winkel-uitstraling
Website
Prijs / kwaliteit verhouding

Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe keuken van Sombroek. De gesprekken in de winkel heb ik als zeer prettig ervaren. Er werd mee gedacht en met alle geduld geluisterd naar mijn wensen. Van het... Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe keuken van Sombroek. De gesprekken in de winkel heb ik als zeer prettig ervaren. Er werd mee gedacht en met alle geduld geluisterd naar mijn wensen. Van het opmeten tot aan het plaatsen van de plinten, alles prima verlopen.

Alles ging prima. Monteur alle dagen op tijd en hard gewerkt. Keuken werd 1 dag vooraf geleverd, ook erg fijn dat dat kort van te voren is.

Geen verbeterpunten. Alleen jammer dat de uitgekozen kookplaat er nog niet is maar daar kan Sombroek waarschijnlijk niets aan doen. De kookplaat die ik in de 1e instantie had gekozen bleek uit het... Geen verbeterpunten. Alleen jammer dat de uitgekozen kookplaat er nog niet is maar daar kan Sombroek waarschijnlijk niets aan doen. De kookplaat die ik in de 1e instantie had gekozen bleek uit het AEG boek van 2018 te komen en was er niet meer.

Vera Ruiter

We hadden een wensenlijst en een budget, beiden zijn goed opgepakt

prima meedenken van Patrick, ook bij het thuisbezoek.
Montage is goed gegaan, alles past.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor uw review. Om eerlijk te zijn, schrokken we er een beetje van. Voor ons is een 7 niet voldoende... :'(
Graag zouden we nog van u vernemen wat wij beter hadden kunnen doen.

Fan. Rietveld

Prima. Heel netjes en vakkundig geholpen.

Mee denken met de apparatuur , gemakkelijk te bedienen, hoogte van de keuken en of je zonder trapje achter in de kastjes kunt komen.

Nee, eigenlijk niet. Alles was op en top voor elkaar

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor uw beoordeling. Geniet van uw compacte, maar toch ruime keuken.

Fam. Wullings, Beverwijk

Na een lang zoeken bij alle “keukenspecialisten” tot in Duitsland aan toe, bij Sombroek keukens geslaagd. Bij het eerste bezoek aan de showroom meteen het juiste gevoel en de klik die we zochten.... Na een lang zoeken bij alle “keukenspecialisten” tot in Duitsland aan toe, bij Sombroek keukens geslaagd. Bij het eerste bezoek aan de showroom meteen het juiste gevoel en de klik die we zochten. Super geholpen.
Vakkundige advisering. Klantvriendelijk. Meedenkend. Probleemoplossend.
We hebben een prachtige, doelmatige keuken, helemaal op onze wensen afgestemd en die ook nog eens door een vakman is gemonteerd. Dit dankzij Sombroek.
Kortom Sombroek is een aanrader.

Deskundig. Meedenkend. Probleemoplossend. Klantgericht.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Hartelijk dank voor uw lieve woorden. Heel veel geluk en plezier van uw nieuwe keuken!

Mooie zaak, met vriendelijk en behulpzaam personeel.

Was ook mogelijk om de frontjes van de keuken en het werkblad mee te nemen, als je
met vragen zat komt er snel duidelijkheid

nee.

Heel fijn familiebedrijf, waar de klant voorop staat.

Héél klantvriendelijk. Persoonlijke aandacht voor onze wensen.

Nee

Daan Baljé

Prettige omgang en het juiste advies met voor- en eventuele nadelen aan de hand van onze wensen. Adequate informatie betreffende voortgang richting plaatsing. Na aflevering zorgvuldig en correcte... Prettige omgang en het juiste advies met voor- en eventuele nadelen aan de hand van onze wensen. Adequate informatie betreffende voortgang richting plaatsing. Na aflevering zorgvuldig en correcte afhandeling van de weinige restpuntjes.
Niet voor niet onze 2e keuken ook bij Sombroek besteld na ervaring van 1e aankoop keuken 21 jaar terug.

Juiste advies en uitleg betreffende materiaal en apparatuur

Niet te benoemen gezien alles al op voorhand werd opgelost .Misschien nog te samen met de verkoopadviseur of verkoopadviseuse bij totale oplevering gezamenlijk het eindresultaat bekijken.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Dank voor deze fijne beoordeling.
Geniet van de nieuwe keuken en mocht er onverhoopt ooit eens wat zijn, dan weet u ons te vinden.

Familie Meilink

Wij zijn helemaal happy met de nieuwe keuken die wij bij Keukenspeciaalzaak Sombroek hebben gekocht. Bij het oriënteren, uitzoeken en bestellen werden wij zeer prettig en vakkundig geholpen door... Wij zijn helemaal happy met de nieuwe keuken die wij bij Keukenspeciaalzaak Sombroek hebben gekocht. Bij het oriënteren, uitzoeken en bestellen werden wij zeer prettig en vakkundig geholpen door Dennis, hij nam volop de tijd en dacht ontzettend goed met ons mee. Sombroek biedt uitstekende service van begin tot eind, wat ons betreft een enorme aanrader!

Vriendelijke medewerkers.
Niet opdringerig.
Zorgvuldig en oog voor detail.
Men weet waar men over spreekt.
Uitstekende service.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Fijn te lezen dat u zo tevreden bent. Heel veel plezier er van!

Marlene

Een goed eerste gesprek gehad. We zouden de uitgewerkte offerte pas zien als we op 2e gesprek zouden komen, prima! Echter na het 2e gesprek krijgen we de offerte niet mee. En na twee weken was de... Een goed eerste gesprek gehad. We zouden de uitgewerkte offerte pas zien als we op 2e gesprek zouden komen, prima! Echter na het 2e gesprek krijgen we de offerte niet mee. En na twee weken was de offerte ook nog niet uitgewerkt. Pas als de offerte definitief is en we getekend hebben mogen we de offerte mee naar huis.
Uiteraard vragen we nog elders een andere offerte op, maar vergelijken is dus niet mogelijk. Vraag je je toch af wat ze te verbergen hebben...
Helaas stopt hier bij ons het offertetraject (ondanks dat we een fijn eerste gesprek hebben gehad).
Zonde van onze tijd...

Vriendelijke dame die met ons een eerste gesprek had.

Geen geheim maken van je offerte. Als je vertrouwen hebt in je eigen prijs/kwaliteit verhouding hoef je niet zo geheimzinnig te doen.

Beste familie Haaijmans,
Beste familie Haaijmans,
U heeft telefonisch een afspraak gemaakt en bent hier één keer in de showroom geweest. In dit eerste gesprek is onze werkwijze aan u uitgelegd. We maken inderdaad geen offertes, maar gaan samen met de klant bouwen aan een zo mooi mogelijke keuken binnen het gestelde budget. Dat doen we samen mét de klant. Daarbij willen we graag in gesprek met elkaar blijven. En dat lukt niet als we offertes meegeven. Dan belanden we op een stapel waar op basis van ons niet bekende overwegingen een keuze wordt gemaakt. We zijn niet duurder of goedkoper dan anderen en hebben niets te verbergen. Als u op een 2e gesprek zou zijn geweest, had u dat ervaren. We nemen juist graag de tijd voor klanten om een zo mooi mogelijk resultaat te bereiken in plaats van zoveel mogelijk offertes maken.
U zou ons bellen voor een afspraak (voor het 2e gesprek) i.v.m. regelen oppas. Totdat een afspraak staat, werken wij nog niets uit. Zodoende kunnen we flexibeler inspelen op eventuele tussentijdse wijzigingen door de consument.
Dat u zich niet kunt vinden in onze werkwijze, is uw goed recht.
We vinden het alleen jammer dat u ons dan negatief beoordeeld, terwijl we niet eens in de gelegenheid zijn geweest om een uitgewerkt keukenplan te presenteren in een 2e gesprek.
We wensen u veel succes in uw zoektocht naar een nieuwe keuken.
Team Sombroek

Tini Veldman

Wat een fijne sfeer,perfect geholpen door Sharon,niet opdringerig en ook prima geïnstalleerd dank zij Nico! En natuurlijk een prachtige keuken!

Een heel goed gevoel,zodra je binnen ben en mede door de goeie adviezen en hulp door de verkoopster

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor uw oprechte beoordeling. Namens ons hele team heel veel plezier toegewenst van uw keuken.