Assortiment
Montage
Winkel-uitstraling
Prijs / kwaliteit verhouding

Sombroek

Veel tijd genomen voor afspraken

Zeer star in hun kunnen/willen.
Niet aan afspraken houden.
Verkeerd ingemeten.
Niet klantvriendelijk na tekenen contract.
Slechts communicatie.
Mondelinge afspraken niet nagekomen.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Beste familie,
Wij betreuren uw zeer slechte beoordeling. Na montage van de keuken hebben wij een ondertekende opleverbon ontvangen. Daarop staat dat alles naar tevredenheid is, behalve dat er twee plankjes opnieuw geleverd moeten worden. Dit omdat deze iets afwijken van kleur (beits) t.o.v. de naastliggende schouw. Helaas zijn de nieuwe plankjes tijdens transport beschadigd, wat wij natuurlijk ook heel vervelend vinden. Ze zijn inmiddels opnieuw in bestelling en worden z.s.m. nageleverd.
Ten tijde van uw aankoop was er een consumentenactie vanuit Siemens. U heeft nagelaten uw aankoop bij Siemens aan te melden en verwacht nu dat wij u compenseren. Wij hebben nog geprobeerd te bemiddelen bij Siemens, maar zij geven aan dat de actie inmiddels verlopen is en daarin niets kunnen betekenen. U kunt dus geen aanspraak meer maken op de foodprocessor. Dat vinden wij vervelend voor u, maar het betreft een actie vanuit Siemens. Wij hebben daar geen aandeel in.
U heeft een prachtige keuken waar alleen nog twee plankjes ontbreken. Deze worden nog nageleverd, zoals beloofd. Door uw eigen nalatigheid heeft u een Siemens consumentenactie misgelopen. Omdat wij u hiervoor niet compenseren schrijft u dan anoniem(!?) een zeer slechte review over ons. Spijtig dat u zich zo opstelt.

Score voor Keukenspeciaalzaak Sombroek: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee