Assortiment
Prijs / kwaliteit verhouding

groot schoenen

Goed meedenken en begeleiding

J.J.A. de Lange

Vanaf het eerste contact, met Patrick, een heel goed gevoel gekregen mbt advisering. Echt professioneel! Ook de mensen die zij ingeschakeld hebben om het project uit te voeren zijn vakmensen. wij... Vanaf het eerste contact, met Patrick, een heel goed gevoel gekregen mbt advisering. Echt professioneel! Ook de mensen die zij ingeschakeld hebben om het project uit te voeren zijn vakmensen. wij zijn 100 % tevreden! oed gevo d gevoel mbt advies en deskundigheid! echt professioneel. Ook de mensen

vakmensen, service, vriendelijkheid

p. sanders

Wij hebben een keukenn gekocht bij sombroek omdat er naar je wensen geluisterd werd, er werd mee gedacht en ze geven je voldoende tijd om met zn tweeën te overleggen tussentijds tijdens een... Wij hebben een keukenn gekocht bij sombroek omdat er naar je wensen geluisterd werd, er werd mee gedacht en ze geven je voldoende tijd om met zn tweeën te overleggen tussentijds tijdens een afspraak. De service was echt top en de levering was ook helemaal compleet. Als wij ooit weer een nieuwe keuken kopen gaan we zeker naar sombroek keukens.

De service en levering

Ga vooral zo door

H van der Linden

Goed en prettig geholpen.

L. Scholtes

Grote vrijblijvendheid en een juist en deskundig advies. Wij gingen met een erg goed gevoel met de offerte naar huis. De keuze was was makkelijk gemaakt om zaken te doen.

Men denkt heel erg mee om een juiste keuze te maken. wij waren erg blij met de tips en hebben uiteindelijk een keuken om van te dromen.
Met het moodboard kregen wij een heel goed beeld over...
Met het moodboard kregen wij een heel goed beeld over onze toekomstige keuken.

Wouter Naber

Na wat rondkijken al snel bij Sombroek uitgekomen. Door de overzichtelijke website kon ik meteen de keuken bekijken waar ik naar opzoek was. Daarnaast inspiratie opgedaan door nog wat verder te... Na wat rondkijken al snel bij Sombroek uitgekomen. Door de overzichtelijke website kon ik meteen de keuken bekijken waar ik naar opzoek was. Daarnaast inspiratie opgedaan door nog wat verder te neuzen. De samenwerking met de medewerkers verliep zeer goed. Er werd goed naar onze wensen geluisterd. Zo zijn we samen op onze ideale keuken uitgekomen. Het meten kon beginnen en voor we het wisten zat de keuken erin. Zeer tevreden!

Meedenken, overzicht, inspiratie

Yvo L., Alkmaar

Er is goed geluisterd naar onze wensen en voor enkele problemen zijn creatieve en pragmatische oplossingen aangedragen. Kortom, gewoon heel tevreden. Zoals het hoort dus.

Deskundig en klantvriendelijk.

V. van Vliet

Mijn eerste keuken gekocht bij Sombroek keukens. Van het begin tot eind recht door zee geadviseerd met als eindresultaat een prachtige keuken. Bedankt!

Kwalitatief goede keukens voor een betaalbare prijs
Vakkundig en eerlijk personeel
Foutloze montage

Geen, ga zo door!

Moniquelagerwaard@gmail.com

Fijne persoonlijke service

Kijk op gebruik,v familiesamenstelling , en ruimte van de keuken

Meneer Lodder

Vakkundig, met oog voor detail. Heel tevreden over het hele verloop. Van eerste binnen komst, tot aan het probleemloos (alles was compleet) monteren. Wat overigens een vakman was.

Een hele mooie showroom
De rust waarmee alles verliep. Geen mes aan de keel, maar meedenken en samen wel overwogen beslissingen nemen.

Misschien voorzijde pand nog beter uitlichten aan de buitenkant, we reden bijna voorbij.