Assortiment
Winkel-uitstraling
Website
Prijs / kwaliteit verhouding

J.W.Brakenhoff

Wij vinden het vertrouwen in deze zaak als of wij er al jaren komen het voelt goed aan en het ziet er verzorgt uit .we hebben deze zaak ontdekt door de website via een advertentie uit de krant.

Dit hebben we bij de inleiding al vermeld.

Ik heb de keuken zelf geplaatst de punten waarop we moesten letten werd mij geprobeerd uit te leggen maar niet alles wat ook belangrijk was is mij verteld daar kwam ik tijdens het plaatsen achter.... Ik heb de keuken zelf geplaatst de punten waarop we moesten letten werd mij geprobeerd uit te leggen maar niet alles wat ook belangrijk was is mij verteld daar kwam ik tijdens het plaatsen achter. Misschien kan dit beter door een monteur worden gedaan.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Beste familie Brakenhoff,
Bedankt voor uw positieve reactie. We wensen u heel veel plezier van uw nieuwe keuken!

Mitchell

Sterk, ervaren klantadvies van ontwerp tot het plaatsen van onze keuken!

Klantvriendelijk
Ruimdenkend

fam. Zonderman

Leuke, aardige mensen met verstand van zaken. Hart voor de klant. Wij hebben enige tijd onze keuken gekocht. Na inmeten kwam de eignaar alles nameten en had nog goede ideeen, waardoor we de keuken... Leuke, aardige mensen met verstand van zaken. Hart voor de klant. Wij hebben enige tijd onze keuken gekocht. Na inmeten kwam de eignaar alles nameten en had nog goede ideeen, waardoor we de keuken nog beter gebruiken kunnen en ook nog mooier is. Nu is de keukn gemonteerd en alles is compleet en netjes. Bedankt!

Hart voor de klant en verstand van zaken

Kan niet bedenken!

Fam.Kos Oudkarspel

Wij hebben helemaal geen goede ervaringen met sombroek.Onze keuken is gerenoveerd op 23 maart alles ging goed
er paste twee deurtjes niet.Na veel interne misverstanden zitten we nog op de deurtjes te wachten en als klap op de
vuurpijl had de monteur niet eerder tijd om de deurtjes te plaatsen weer drie weken wachten zijn nu 4 maanden verder.
Fam Kos , Oudkarspel

Fam. den Dolder

Na vele zaken te hebben bezocht, sprong Sombroek er bovenuit. Niet alleen de showroom is mooi, maar ook de ontvangst is hartelijk. We hadden gelijk een vertrouwd gevoel. Herja stelde ons kritische... Na vele zaken te hebben bezocht, sprong Sombroek er bovenuit. Niet alleen de showroom is mooi, maar ook de ontvangst is hartelijk. We hadden gelijk een vertrouwd gevoel. Herja stelde ons kritische vragen bij ons idee van de keuken. Daar hadden we bij andere keukenzaken niemand over gehoord! Zoals Herja zei: wij willen dat de keuken bevalt en niet dat u later zegt: hadden we het maar anders gedaan. Nu de keuken er staat zijn we er echt superblij mee!

Betrokkenheid: ze denken echt met je mee. We waren al helemaal tevreden met hoe de keuken zou worden, maar na het opmeten werden er nog twee dingen aangedragen waardoor de keuken nog beter bij ons... Betrokkenheid: ze denken echt met je mee. We waren al helemaal tevreden met hoe de keuken zou worden, maar na het opmeten werden er nog twee dingen aangedragen waardoor de keuken nog beter bij ons huis past. Hij is nu echt super!

De Cloedt

Prima keuken en goede service

Prima keuken en snel gemonteerd erg tevreden

Als je een mailtje stuurt even feedback sturen zou fijn zijn.

Lydia van der Brugge

Uitstekend bedrijf, vriendelijke mensen, je wordt goed geholpen, ze nemen de tijd voor je

Ze denken goed met je mee, goede suggesties, verstand van zaken, alles is goed verlopen

Melden dat je de apparaten moet registreren voor de garantie, een afspraak in de keukenzaak altijd per e-mail bevestigen

Martijn Appelman

Wij hebben een positieve indruk van Sombroek Keukens gekregen. Afspraken werden nagekomen en de monteur was zeer en behulpzaam. Er werd met ons meegedacht en dat is wat je wilt als klant.

Goede begeleiding en uitstekende montage

c. brink

Goed en geen opdringerige gevoel.

Goed georganiseerd

Prima zo

J.W. Keizer

Wij hebben heel goede ervaring met Keukenspeciaalzaak Sombroek. Vanaf de eerste dag tot de oplevering is perfect verlopen. Ook tussendoor binnenlopen of bellen voor een vraag was geen probleem. Een... Wij hebben heel goede ervaring met Keukenspeciaalzaak Sombroek. Vanaf de eerste dag tot de oplevering is perfect verlopen. Ook tussendoor binnenlopen of bellen voor een vraag was geen probleem. Een keurige installatietekening met de maatvoering zodat we zelf de leidingen konden verleggen. De monteur was een vakman die de keuken perfect heeft gemonteerd.

Klein team: je hebt steeds met dezelfde mensen te maken die weten waarover ze praten.

Ik heb toch 2 verbeterpunten:
Ik heb toch 2 verbeterpunten:
- Dat we de offerte gingen doornemen kregen we deze niet mee naar huis. Je staat daarna buiten maar hebt geen papieren die je na kunt kijken of door kunt lezen. We kregen deze pas mee nadat we akkoord waren.
- Nadat de monteur de keuken had opgeleverd had ik nog wel een telefoontje of mailtje verwacht van kantoor. Ik heb zelf contact gezocht om mee te delen dat het goed gegaan was. Een telefoontje van kantoor is volgens mij goed om de zaken goed af te sluiten.