Freddy van der Veer

Erg goed! Juiste service, en alles optijd geleverd

Sieronline

Geen voorraad ondanks wel voorraad op de website

SPOZ

Voor het eerst geen kerstpakket maar gekozen voor een keuzeconcept, uitgereikt in een doosje met bedrijfsgepersonaliseerde wikkel. Een mooie uitkomst voor onze medewerkers, zodat zij zélf konden... Voor het eerst geen kerstpakket maar gekozen voor een keuzeconcept, uitgereikt in een doosje met bedrijfsgepersonaliseerde wikkel. Een mooie uitkomst voor onze medewerkers, zodat zij zélf konden kiezen wat de invulling van hun kerstpakket was. We hebben daar positieve reacties op ontvangen.

Kerstpakkettenidee gaf na het plaatsen en betalen van de bestelling aan al snel te kunnen leveren, eerder dan de gewenste leverdatum + ik zou een voorbeeld van de wikkel ontvangen. Helaas viel het toen stil, waardoor die eerdere datum niet meer kon worden gehaald. Ik heb een paar keer achter de status van de bestelling moeten aangaan.

En aandachtspunt voor Kerstpakkettenidee bij opdracht aan pakketdienst: Bij het plaatsen van de bestelling vroegen we om levering op een afhaallocatie van pakketdienst, dit i.v.m. regelmatige afwezigheid op kantoor. Kerstpakkettenidee gaf aan dat dat niet mogelijk was vanwege de hoogte van het orderbedrag. Op zich logisch - én ook goed! - maar bezorger hield zich niet aan deze regels. Hij had de order in het halletje van ons kantoor naar binnen geschoven zonder iemand gezien te hebben, een orderbon te laten aftekenen en/of te kijken of hij de levering op het juiste adres had bezorgd (er is nog weleens onduidelijkheid bij bezorgers m.b.t. onze locatie). We vinden dat toch kwalijk, immers.. het is een waardevolle zending.

Fijn dat het keuzeconcept in een (vrij) kleine oplage mogelijk is en dat we een wikkel op maat konden laten maken. (note voor evt. volgende keer: let op de kleur van het basisdoosje ivm matching colors!)

Jeugdfonds Sport & Cultuur Almere

Een feest om het geweldige pakket met heerlijke inhoud uit te pakken was het. Iedereen was zeer verrast.

DFW Vastgoed bv

Dit is het eerste jaar dat we de kerstpakketten hebben besteld bij Kerstpakkettenidee. De bestelling was gemakkelijk en er werd precies volgens afspraak afgeleverd. Prima service en een supergrote... Dit is het eerste jaar dat we de kerstpakketten hebben besteld bij Kerstpakkettenidee. De bestelling was gemakkelijk en er werd precies volgens afspraak afgeleverd. Prima service en een supergrote prijs kwaliteit verhouding. Dank voor de goede service!

Gebr. Opstal Transporten

Leuke pakketten, verrassende inhoud. En de service was zeker goed!

Vervloet en Co Gorinchem

Makkelijk om te bestellen en alles netjes en keurig op tijd afgeleverd

Hypotheek Visie Centrale B.V.

We hebben al onze collega's een giftcard geschonken twv € 75. De keuze was reuze, echt voor ieder wat wils. Ons logo kwam terug in de webshop en op het kaartje, had je vragen er werd direct en goed... We hebben al onze collega's een giftcard geschonken twv € 75. De keuze was reuze, echt voor ieder wat wils. Ons logo kwam terug in de webshop en op het kaartje, had je vragen er werd direct en goed gereageerd. We hebben ook nog een mooie persoonlijke boodschap toe kunnen voegen. Ik raad iedereen aan om dit jaar bij kerstpakketten idee iets te bestellen!

KC Kennemerland/ A Wijker

Niet echt best. Klantenservice geeft onjuiste en geen volledige informatie door.

van der Sangen Transport

Voor de eerste keer bij jullie kerstpakketten besteld, allemaal goede reacties ontvangen. Ga zo door.