Volbo BV

Geweldig! Altijd denk je in september vast bestellen maar ja .... weer aan de late kant maar... ze hebben het altijd op tijd geleverd ondanks mijn late bestelling :-( Topbedrijf!!

Vakantiepark de Eikenhof BV

Nu voor de 2e keer besteld, communicatie geweldig!
Nu voor de 2e keer besteld, communicatie geweldig!
Alles verloopt correct en men reageert op tijd. Afgelopen jaar een erg leuk samengesteld pakket besteld. Dit jaar weer eens heel iets anders met de bon voor Pathe thuis. Ik ben benieuwd wat onze medewerkers er dit jaar van zullen vinden!
Het fijne is toch wel dat er al eind september een eerste mail binnenkomt met reminder, zo kan je op tijd al tussen die leuke pakketen kiezen.

Pomocna Reka

Ik maak gebruik van de diensten van U al 3e jaar op rij, en zeer tevreden, tot volgend jaar weer!

ECMS Express (NL) B.V.

Veel aanbod, makkelijk te bestellen - goede levering volgens afspraak

Michel Schrijvers / Examenservices

Super behulpzaam en meedenken

Cretio

Originele pakketten, goede communicatie en levering volgens afspraak

van Leeuwen Onderhoud

Je krijgt een goed overzicht van wat er in de pakketten zit en de levering is ook perfect. Is een echte aanrader als je eens iets anders wilt.

Legend yachts

Snel en eenvoudig leuke kerstpakketten bestellen.

Hetraco B.V.

Tot nu toe loopt alles vlekkeloos. Levering weet ik nog niet, maar de website, de teksten en aanvullingen zijn goed

Kinderopvang Allkidsz

Vanaf dag 1 een goede service gehad. De kaarten zijn vandaag binnen gekomen, precies op de dag dat we ze wilde hebben.
Wat fijn is dat de cadeaubonnen lang geldig zijn.