Gilde Amsterdam

Al vroeg in het jaar aanbod voor kerstpakketten en veel keus. Bestelling makkelijk kunnen maken, daarna nog wat extra van hetzelfde besteld en dat werd prima opgepakt. Onze vrijwilligers vonden de... Al vroeg in het jaar aanbod voor kerstpakketten en veel keus. Bestelling makkelijk kunnen maken, daarna nog wat extra van hetzelfde besteld en dat werd prima opgepakt. Onze vrijwilligers vonden de inhoud van ons pakket leuk en mooi.
Voor herhaling vatbaar! Inhoud en service heel goed

NHB

Prima pakket, maar service niet zo duidelijk.

LUMA

Sfeervolle webshop met veel keuze. We hebben een afspraak gemaakt in de showroom en hebben daar zelf een mooi kerstpakket kunnen samenstellen. Zeer professioneel en dat is prettig! Ik beveel dit... Sfeervolle webshop met veel keuze. We hebben een afspraak gemaakt in de showroom en hebben daar zelf een mooi kerstpakket kunnen samenstellen. Zeer professioneel en dat is prettig! Ik beveel dit bedrijf dan ook aan als je op zoek bent naar kerstpakketten.

Angelique v.d. Boogaard

Duidelijke website, makkelijk in communicatie en makkelijk te bestellen.
Goede service!

Waaijenberg Mobiliteit B.V.

Helaas hebben wij erg slechte ervaring met kerstpakkettenidee.
Helaas hebben wij erg slechte ervaring met kerstpakkettenidee.
We hadden telefonisch kerstpakketten besteld (met betaling achteraf). Ze zouden woensdag/donderdag 14/15 december 2022 geleverd worden alvorens ons kerstfeest op vrijdag 16 december.
We werden nog gebeld of ze ook maandag 12 december geleverd mochten worden. Hiermee zijn wij akkoord gegaan, dit was voor ons prima. Helaas zijn ze die maandag niet geleverd. Dinsdagochtend na ruim 40 minuten in de wacht, gechat en gemaild nog geen contact. Dinsdagmiddag opnieuw via chat contact gezocht. Toen wel teruggebeld. Echter de order was geannuleerd!! Zonder enig contact met ons te hebben hebben ze de order geannuleerd, omdat deze niet betaald was.... Terwijl betaling achteraf was afgesproken. Ik vroeg waarom ze niet gebeld of gemaild hadden. Daar konden ze niet aan beginnen met zoveel klanten. "u moest eens weten hoeveel klanten er niet betalen...". Het bleek dat ze de orderbevestiging ook naar een verkeerd e-mailadres hadden gestuurd. Inneke... (in plaats van ineke...), terwijl ik mijn e-mailadres gespeld had.
Ons gekozen pakket was ook niet meer voorradig. Ik zou die middag teruggebeld worden door Lukas met een alternatief. Nee dus, niet teruggebeld.... Om 17.00 uur stond de voicemail ook op hun antwoordapparaat. Ik de volgende ochtend weer gebeld, ze konden niet garanderen dat een ander pakket op tijd, voor ons kerstfeest op vrijdag 19 december geleverd kon worden.
Heel veel tijd en energie moeten steken om nog iets anders op tijd te regelen.
Voor ons nooit meer via kerstpakkettenidee.
Zeer slechte ervaring

Carolien Smaets

Betrouwbaar en erg behulpzaam

Kort Logistics B.V.

Helaas werden de pakketten 5 dagen laten dan gepland bezorgd en wij moesten hier zelf dagelijks achteraan bellen. Terugbelverzoeken etc. werd niets mee gedaan.

etro vastgoedzorg

De keuze is reuze,dat gaan we volgend jaar zeker nog 1maal doen.

Van Opstal Klimaattechniek bv

Wat een super leuk Kerstpakket voor onze werknemers!
Wij hebben van de mooi verpakte dozen een leuke kerstboom gebouw in ons kantoor, dus ook een leuke versiering!
goede service en...
Wat een super leuk Kerstpakket voor onze werknemers!
goede service en vriendelijk contacten, dit is zeer aangenaam tijdens deze drukke feestelijke dagen!
Wij gaan samen met ons team genieten van al dat lekkers in onze kerstpaketten!