nvt

Goede communicatie, duidelijke en snelle reactie.

Huisartsenpraktijk Gijzen en Looije

Leuke pakket ideeën

Frederique

Mooie en duidelijke website. Keurig geholpen door de klantenservice. Onze medewerkers waren zeer tevreden over de pakketten. Levering was op de afgesproken datum, met als kers op de taart een... Mooie en duidelijke website. Keurig geholpen door de klantenservice. Onze medewerkers waren zeer tevreden over de pakketten. Levering was op de afgesproken datum, met als kers op de taart een telefoontje van de chauffeur 30 min voor aanvang. Kortom een aanrader. Tot volgend jaar!

Ad Kemmeren transport B.V

Ik ben super tevreden, volgend jaar weer

Pieter Bas Kapsalons

Helaas, wat een mooi weekend had moeten worden is geëindigd in een fiasco. Aantal weken geleden 32 Kerstpakketten besteld , datum van levering 12 December. 12 December geen levering, geen update ,... Helaas, wat een mooi weekend had moeten worden is geëindigd in een fiasco. Aantal weken geleden 32 Kerstpakketten besteld , datum van levering 12 December. 12 December geen levering, geen update , geen track and trace geen belletje niks. 13 November contact opgenomen via de chat , Er was vertraging en 15 Dec zouden de kerstpakketten verzonden worden . 15 Dec weer niks , Na telefonisch contact werd mij verteld dat ik 16 Dec een track and trace zou moeten ontvangen. 16 Dec weer niks , weer telefonisch contact opgenomen , ene Cris aan de telefhoon : Meneer ik bel u vandaag nog terug met de exacte leverdatum… u raad het al WEER NIKS !
Afgelopen weekend hadden wij de intentie 33 collega’s blij te maken met een mooie kerstpakket maar helaas door de slechte communicatie en tevens service valt dit plan in duigen !
Graag maandag 19 Dec het geld overmaken en ik zeg Kerstpakkettenidee weg er mee !!!

KC Kennemerland

Uitermate slecht! Afgesproken dat de bestelde pakketten op 12-12-2022 geleverd zouden worden. Het pakket bestaat uit 2 verschillende pakketten. Tot op heden 1 pakket uitgeleverd, de rest nog... Uitermate slecht! Afgesproken dat de bestelde pakketten op 12-12-2022 geleverd zouden worden. Het pakket bestaat uit 2 verschillende pakketten. Tot op heden 1 pakket uitgeleverd, de rest nog niet.
Contact met de helpdesk gehad. Daar spraken ze elkaar tegen en heb ik tot op heden geen enkel idee wanneer de overige pakketten geleverd gaan worden! Hopelijk nog voor kerst.

Dit was wel de eerste en de laatste keer dat ik hier iets bestelde heb.

Dutch Medical Group B.V.

Kerstpakketten-idee heeft heel veel keuze in verschillende prijsklasse. De website is overzichtelijk en overleg via telefoon en mail worden netjes snel afgehandeld. Alles is netjes verlopen.

Work>flows

Goed geregeld! Mooie paketten en snelle service.

Secla bv

Alles super vlot en juist verlopen van bestelling tot levering !

Svha

Leuk pakket, goede duidelijke levering