BV Hermandad

Besteld voor onze club dit jaar 2022. De leden gaven aan zeer tevreden en content te zijn met het pakket. Gaven ook aan, prettig verbaasd te zijn van de inhoud, in diversiteit en hoeveelheid.

ACA Groothandel bv

Pallet werd netjes op privé adres afgeleverd. Netjes verpakt. Genoeg keuze uit allerlei verschillende pakketten voor een goede prijs. Collega's waren zeer tevreden met het gekregen pakket.

Bandenservice Zuid West B.V.

Mooie Goed Verzorgde Pakketten

Bodycote HIP

Zeer goede service en prijs kwaliteit zeer ok

Fidesta Noarderthus

Eerste ervaring met Kerstpakketten Idee. Helaas door eigen "foutje" een pakket tekort -> Top Last minute opgelost door Kerstpakketten IDEE. Zoals wij hier zeggen; It kin wol wer 's (fries)

Sportcentrum de Kloek

Veranderd van vaste leveranciers naar Kerstpakketten Idee. Geen spijt gehad. Duidelijke website, makkelijk te bestellen. Levering op tijd.

Interal TC BV

We zijn heel erg tevreden met het kerstpakket. Alles wat een mens nodig heeft om even samen met familie te genieten van deze bijzondere dagen zat in het pakket. Heel veel dank!

Denise / SEM Internationaal B.V.

Ik ben zeer tevreden met onze kerstpakketten, er word mee gedacht en van top tot teen goed afgehandeld. De pakketen vielen goed in de smaak.
Tot volgend jaar. Liefs Team SEM Personeelsdiensten

Administratie Kantoor Wijngaarden

Leuke pakketten en ook prima voor kleinere bedrijven aangezien je bij de meeste leveranciers veel meer moet bestellen.

Annemieke Lemaire / Kongsberg Maritime

Zeer goede service. Ik koop een combinatie van verschillende pakketten en online vouchers, en bij andere leveranciers was dat lastig. Kerstpakketten IDEE denkt mee, is goed bereikbaar en levert... Zeer goede service. Ik koop een combinatie van verschillende pakketten en online vouchers, en bij andere leveranciers was dat lastig. Kerstpakketten IDEE denkt mee, is goed bereikbaar en levert persoonlijke service. Ik heb nu 3 jaar ervaring met hen, en volgend jaar gaan we gewoon door. :-)