Andrea

Voldoet aan verwachting. De communicatie is fijn, er is veel mogelijk en keurig op tijd geleverd (tussentijds ook goed op de hoogte gehouden over de levering).

Boel BHV op maat

Makkelijk van uit thuis geregeld, nette aflevering en op tijdt zoals word aangegevn dus kortom gewoon goed.

ScaleMasters

Fantastisch

Aeres VMBO & MBO

Erg goeie ervaring. Nette pakketten, vlotte levering en zeer fijn in het contact. Er wordt meegedacht en aanpassingen zijn geen probleem.

Dierenpension 't Haagje

Goede service!

HB Logistiek

Makkelijk en snel geregeld!

Scauting

Fijne samenwerking. Bij ons is de betaling op de laatste dag van het termijn gedaan waardoor het geld te laat binnen kwam. Helaas zijn onze pakketten toen vergeven aan een ander bedrijf. Gelukkig... Fijne samenwerking. Bij ons is de betaling op de laatste dag van het termijn gedaan waardoor het geld te laat binnen kwam. Helaas zijn onze pakketten toen vergeven aan een ander bedrijf. Gelukkig hebben ze het goed opgepakt en een andere optie gegeven. De pakketten zijn op tijd binnen.

S.I. de Vries

Makkelijk en snel geregeld

Pirtek Benelux B.v.

We werken voor het eerst met dit bedrijf en de bestelling plaatsen kon niet maar via de mail heb ik alles kunnen bestellen. Ik krijg vandaag alle pakketten binnen en ben dus zeer benieuwd!

Van Opstal Klimaat-Energie

We hebben dit jaar de pakketten iets later besteld maar zijn er zeker van dat ze tijdig geleverd zullen worden.
We kijken er al naar uit, de vorige jaren waren de pakketten heel leuk!