Luc de Bruijn Groenverzorgin

Qua levering weet ik het nog niet. Maar wat nu al heel fijn is dat je pakketten los kan bestellen ipv alleen grote hoeveelheden. Wij zijn een klein bedrijf met een paar man personeel. De keuze in... Qua levering weet ik het nog niet. Maar wat nu al heel fijn is dat je pakketten los kan bestellen ipv alleen grote hoeveelheden. Wij zijn een klein bedrijf met een paar man personeel. De keuze in pakketten is zeer ruim. Tot nu toe ben ik er zeer te vrede over.

IMKRU

Zoals elk jaar prima service

Annegré Nieuwenhuis - OSG De Meergronden

Alle pakketten die wij wilden waren op voorraad. Levering op de gewenste dag en gemakkelijk met betaling achteraf. Heel fijn geregeld allemaal.

Hypotheek Visie B.V.

Vorig jaar voor de eerste keer bij kerstpakkettenidee besteld, geweldig goed en snel geholpen door Chris Verstappen. Hij blijft sowieso supercorrect me mevrouw noemen ha ha. Aanrader dit bedrijf... Vorig jaar voor de eerste keer bij kerstpakkettenidee besteld, geweldig goed en snel geholpen door Chris Verstappen. Hij blijft sowieso supercorrect me mevrouw noemen ha ha. Aanrader dit bedrijf voor de leukste kerstcadeaus en beste service

Danhuis

Zeer aan bevolen om hier de kerst pakketen te halen.
alles naar wens verlopen.

Vervloet en Co Gorinchem B.V.

Makkelijk om te bestellen voor de rest weet ik het nog niet

De Laat Teammanagement

Verliep allemaal snel en soepel. De keuze van het kerstpakket was ruimschoots.

Ross Tucker Bv

Fijne communicatie en tot aan het leveren perfect geregeld.

Natuurbegraven Nederland

Wat is onze kennismaking met kerstpakkettenidee een verademing. Veel keuze, korte communicatielijnen, veel mogelijkheden en snelle reactie... fijn dat we hier nu terecht zijn gekomen. Een... Wat is onze kennismaking met kerstpakkettenidee een verademing. Veel keuze, korte communicatielijnen, veel mogelijkheden en snelle reactie... fijn dat we hier nu terecht zijn gekomen. Een betrouwbare partner voor de komende jaren.

TBM Verhuur

Levering op de aangegeven dag, prima pakketten!