Tracy Willem

2e jaar op rij onze kerstpakketten besteld voor eigen personeel en klanten en we zijn zeer tevreden. Indien een pakket niet volledig naar wens, helpen ze echt meedenken wat er een oplossing kan... 2e jaar op rij onze kerstpakketten besteld voor eigen personeel en klanten en we zijn zeer tevreden. Indien een pakket niet volledig naar wens, helpen ze echt meedenken wat er een oplossing kan bieden. Ruime keuze en correcte levering. Vriendelijke medewerkers van de eerste mail/telefoon tot bij de levering.

Huisartsen Samenwerking Buytenwegh

Superleuk!

Kroll B.V.

Wie vindt het nu niet leuk om net voor kerst een mailtje te ontvangen met daarin een mooi cadeau naar keuze. Geen kerstpakketten vol items waar de meesten niet op zitten te wachten, maar lekker zelf... Wie vindt het nu niet leuk om net voor kerst een mailtje te ontvangen met daarin een mooi cadeau naar keuze. Geen kerstpakketten vol items waar de meesten niet op zitten te wachten, maar lekker zelf kiezen. Prima geregeld, wederom!

Jan de bruijn bestratingem

Prachtig iedereen was er zeer blij mee en daar gaat het om.

IJssalon 'n Ice, Lourus Roelse

Mooie pakketten, jammer dat niet alle produkten die in de omschrijving stonden, volledig waren

Haystack People

Mooi pakket, iedereen was er over te spreken!

Brotter Fitness B.V.

Net pakket met een mooie kaart erbij. Volgend jaar weer!

De Rotterdamse Leeuw

Voor de eerste keer besteld bij jullie.
zeer tevreden en we gaan zeker volgend jaar weer bij jullie bestellen

Marcel Visscher beveiliging en elektrotechniek

Keurig volgens afspraak.

In kundige handen

De pakketten werden op de aangegeven dag geleverd. Ook telefonisch werd ik goed geholpen. (Ik was een beetje laat met bestellen)
Het grotw voordeel is dat je hier ook kleinere hoeveelheden kan...
Het grotw voordeel is dat je hier ook kleinere hoeveelheden kan bestellen wat bij veel anderen niet kan.
Het pakket zelf was ook keurig en mooi verpakt. En de inhoud viel zeker in de smaak.
Volgende keer zeker weer