Conclusion Confidential

Het reserveren kan helaas niet. Voor een alternatief hebben ze zeker goede ideeën.

Krijnen verhuizingen

Keurig geleverd zoals afgesproken. Netjes verpakt

Huisartsen Buitenlust

Top!

MZV - Design & Illustratie

Ik was opzoek naar de ideale kerstpakketten voor mijn opdrachtgevers/klanten en zo kwam ik bij kerstpakketten IDEE aan, een overzichtelijke website waar je gemakkelijk de kerstpakketten kunt vinden... Ik was opzoek naar de ideale kerstpakketten voor mijn opdrachtgevers/klanten en zo kwam ik bij kerstpakketten IDEE aan, een overzichtelijke website waar je gemakkelijk de kerstpakketten kunt vinden die passen bij jou wensen, van kleine tot grote pakketten, er is eigenlijk voor iedereen wel iets! Duidelijke communicatie betreft betalen en bestellen, ook wijzen ze de klant erop hoe je eventueel nog meer profiteert betreft BTW en anderen zaken. Ook bieden ze een fijne chat functie aan voor eventuele vragen, al heb ik daar verder geen ervaring mee gezien alles voor mij eigenlijk duidelijk genoeg vermeld stond. Ook fijn dat je zelf een datum kan selecteren voor levering en een datum waarop je jouw pakketten gaat geven, en mocht de tijd er tussen te kort zijn krijg je daar netjes een melding over met de vraag of je door wilt gaan en accepteert dat het eventueel vertraging op levert en je beter kunt kiezen voor een eerdere leverdatum. Kortom erg fijne ervaring bij kerstpakketten IDEE en kom zeker volgend jaar terug! ;)

Packaging Donckers

Zeer goed ervaring. Eerst hadden we een probleem met de betaling maar die werd zeer snel opgelost. We werden vriendelijk begeleidt en we kijken al uit naar de aankomst van de pakketten. Eerste keer... Zeer goed ervaring. Eerst hadden we een probleem met de betaling maar die werd zeer snel opgelost. We werden vriendelijk begeleidt en we kijken al uit naar de aankomst van de pakketten. Eerste keer dat we bij dit bedrijf bestellen en tot hiertoe zou ik er een jaarlijkse gewoonte van maken. Zeker aangeraden.

nel's bloemen

Dit is mijn eerste keer dat ik hier bestel, maar de bestelling ging heel eenvoudig en op een hele prettige manier

SGEF

Het contact is zeer prettig en ze hebben ons goed geholpen. Ze denken mee en ook denken ze vooruit. Dus tot zover kan ik zeggen dat dit wat mij betreft een bedrijf is wat wij zouden aanraden.

Oonincx Scheepsonderhoud BV

Wat een topservice! Kerstpakketten IDEE heeft ten eerste mooie pakketten in hun assortiment. Met een duidelijke website is er per budget iets moois uit te kiezen om als blijk van waardering uit te... Wat een topservice! Kerstpakketten IDEE heeft ten eerste mooie pakketten in hun assortiment. Met een duidelijke website is er per budget iets moois uit te kiezen om als blijk van waardering uit te delen.
Ten tweede denkt Kerspakketten IDEE met je mee, voor wat betreft het op tijd leveren van de pakketten. Super fijn!

Dierenambulance brabant noord- oost

Ik ben super behandelt en de levering was super goed.Dit was de eerste keer dat ik het zo besteld had maar volgend jaar ga ik weer hierheen een echte aanrader en de chauffeur was erg vriendelijk

WKK Nederland BV

Bestelling en levering is prima verlopen, kreeg alleen een aanmaning op het moment dat de levering zou plaatsvinden, terwijl er keurig op tijd betaald was. Dit was een beetje een vreemde actie.