olam cocoa bv

Betrouwbaar bedrijf volgens afspraak precies op tijd geleverd volgend jaar gaan we weer hier bestellen.

Diana Bekelaar namens Scauting Hoogeveen/Assen/Hurdegaryp/Tjalleberd

Na het bestellen van de kerstpakketten is de betaling overgemaakt, deze kwam via het betalingsverkeer bij jullie niet op de dag zelf binnen, te laat. Kerstpakketten weg, paniek. Gebeld met een... Na het bestellen van de kerstpakketten is de betaling overgemaakt, deze kwam via het betalingsverkeer bij jullie niet op de dag zelf binnen, te laat. Kerstpakketten weg, paniek. Gebeld met een medewerker, die mij ontzettend goed heeft geholpen. Hij heeft het uitgelegd en daarna was deze medewerker zo attent en hebben samen een soortgelijk pakket uitgezocht. een datum afgesproken wanneer het bezorgd zou worden en qua betaling werd het ook geregeld aangezien we het al betaald hadden was er ook een zekerheid. Netjes is alles bezorgd op de afgesproken dag en het pakket ziet er keurig uit. We zijn erg blij en alle medewerkers straks vast ook.

Sanitas Huisartsen

Alles netjes geregeld en heel goed geholpen aan de telefoon met mijn vragen. Tijdige levering!

Zwemschool Sandra

Zeer tevreden over de de service en klantvriendelijkheid bij het bestellen van meerdere orders.

Buitencentrum Hessenheem

Mooie pakketten en snelle levering

Cherley Nooyen / Mourik Industriebouw B.V

Erg kantvriendelijk personeel, helpen graag en ze denken mee in oplossingen.

Solid Partners

Erg te spreken over het gemak van bestellen, de communicatie en de diversiteit. Wat een warm bad!

Maurice de Laat

Ruime sortering, nette prijzen en een goede communicatie. Zeer tevreden.

apotheek denekamp

Goede correcte en volledige communicatie. Eerste bestelling maar tot op heden veel vertrouwen.