Kwaliteit matches
Kwaliteit dienstverlening
6.4/10
Snelheid dienstverlening
Betrokkenheid contactpersoon

Heel goed! Een mail opgestuurd gekregen met een kandidaat. Vervolgens een samenwerking aangegaan met JouwICTvacature. Een week later kwam de kandidaat hierop kantoor langs en twee weken later hebben... Heel goed! Een mail opgestuurd gekregen met een kandidaat. Vervolgens een samenwerking aangegaan met JouwICTvacature. Een week later kwam de kandidaat hierop kantoor langs en twee weken later hebben wij hem hier kunnen verwelkomen

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature?

Urgentie aan onze kant naar PHP developers

Stephan

Ontvang zonder enige aanmelding 2 CV's van developers. Persoonlijk echt een enorme hekel aan zo'n manier van zaken doen. Als we op zoek zijn, dan zouden we wellicht op deze website terrecht komen,... Ontvang zonder enige aanmelding 2 CV's van developers. Persoonlijk echt een enorme hekel aan zo'n manier van zaken doen. Als we op zoek zijn, dan zouden we wellicht op deze website terrecht komen, maar gewoon zonder enig contact vooraf, twee cv's opsturen ervaar ik als spam.

Lian

Slecht

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature?

Niet gekozen, zij blijven mij stalken

REVO

Heldere en rustige site, fijn dat intermediairs geweerd worden, maar voor mij niet geschikt. Er is geen mogelijkheid om te selecteren op freelance/zzp vacatures (dienstverband is voor mij met eigen... Heldere en rustige site, fijn dat intermediairs geweerd worden, maar voor mij niet geschikt. Er is geen mogelijkheid om te selecteren op freelance/zzp vacatures (dienstverband is voor mij met eigen regelingen niet interessant) en voor zover ik kan zien kan ik ook geen alert aanzetten.

van Gemerden - ICT

Aangegeven dat ik geen klik had met de persoon in het gesprek. Er werd aangegeven dat het de juiste persoon was op de juiste plek en ik het moest proberen. Dus contract aangeboden met proeftijd. Aha... Aangegeven dat ik geen klik had met de persoon in het gesprek. Er werd aangegeven dat het de juiste persoon was op de juiste plek en ik het moest proberen. Dus contract aangeboden met proeftijd. Aha contract aangeboden = gelijk fee betalen. Dit aangekaart, maar management hield voet bij stuk. Ok dit was dus laatste contact met dit bedrijf!

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature?

Prettig contact met Reimon. Niet vooraf de fee betalen, maar na succesvol aanleveren van een kandidaat. Dat laatste is dus de discussie geweest. Een andere kandidaat aanleveren ipv deze was... Prettig contact met Reimon. Niet vooraf de fee betalen, maar na succesvol aanleveren van een kandidaat. Dat laatste is dus de discussie geweest. Een andere kandidaat aanleveren ipv deze was bespreekbaar, als ik dan nogmaals de kosten zou betalen. Dussss...

I. van de S.

Ronduit slecht!
Geen waar voor je geld.
In 4 maanden tijd geen geschikte kandidaat gesproken.

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature?

Ik had ze op Google gevonden

Reactie JouwICTvacature:

Bedankt voor alle review(s)! Eén was op zich voldoende geweest, maar omdat jullie als bedrijf (deze zijn immers allemaal van (medewerkers van) Parfumswinkel) een hele rits met dezelfde reviews aan... Bedankt voor alle review(s)! Eén was op zich voldoende geweest, maar omdat jullie als bedrijf (deze zijn immers allemaal van (medewerkers van) Parfumswinkel) een hele rits met dezelfde reviews aan ons geadresseerd hebben, zullen we bij allemaal dezelfde reactie plaatsen. Natuurlijk betreuren we het enorm dat al halverwege onze samenwerking een dergelijke frustratie merkbaar is over het feit dat jullie nog geen mensen hebben kunnen aannemen om jullie team mee te versterken. Zeker gezien wij in het verleden vaker goede kandidaten bij jullie hebben geplaatst, kunnen wij ons voorstellen dat het jullie teleurstelt. En omdat wij al eerder zaken hebben gedaan, en met jullie meevoelden, hebben wij letterlijk overuren gedraaid. Extra mankracht, extra kosten en extra diensten geleverd. Dat aan het einde van de rit (of beter gezegd: halverwege de rit) er nog niemand is gevonden die een klik met jullie voelt en andersom, is natuurlijk heel jammer. En helaas ook niet een harde garantie die wij kunnen geven. Wij staan er natuurlijk altijd voor open om samen te kijken hoe we onze samenwerking succesvol kunnen voortzetten voor de resterende tijd.

Rvdp

Ze weten het allemaal mooi te brengen maar uiteindelijk krijg je niet waar voor je geld. in 4 maanden tijd gewoon geen geschikte kandidaat gesproken helaas. het is dat ik een halve ster moet geven... Ze weten het allemaal mooi te brengen maar uiteindelijk krijg je niet waar voor je geld. in 4 maanden tijd gewoon geen geschikte kandidaat gesproken helaas. het is dat ik een halve ster moet geven maar voor mij zou dit niet eens ster waardig zijn.

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature?

dacht dat ze wel wat meer zouden doen maar uiteindelijk deden ze vrij weinig tot niks

PvG

Slecht

Mooie praatjes

Dutch Beauty Group

Hele slechte ervaring. Komen afspraken niet na. Slechte kwaliteit.

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature?

Vraag ik me ook af achteraf gezien.

Dutch Beauty Group

Komen afspraken niet na.