Kwaliteit matches
5.6/10
Betrokkenheid contactpersoon
5.6/10

Stefan

Goed geholpen door Nando. Hij luisterd goed naar je wensen en handelt hier naar. Hierdoor een nieuwe en leuke functie gevonden.

Ronald van derFluit

Ik heb al enige tijd contact met jouw ict vacature gehad . diverse vacatures aangeboden gehad en gesprekken gevoerd bij klanten.
Mijn contact persoon is Marnick Joutstra . Marnick is ook...
Mijn contact persoon is Marnick Joutstra . Marnick is ook persoon graag helpt. De belltjes waren altijd leuk met hem veel humor maar ook serieus met mij. Als ik weer eens nieuwe baan nodig zou hebben neem ik graag met hem weer contact op.

Ronald

F. Tullemans

Nick heeft mij, met zijn collega Hannah, voorgesteld bij een bedrijf waar ik niet veel later een handtekening mocht zetten onder een contract.
Hij heeft mij goed begeleid en hij heeft me...
Hij heeft mij goed begeleid en hij heeft me meerdere malen gebeld tijdens dit traject om te informeren hoe het ervoor stond en of hij me ergens mee kon helpen. Een paar nuttige tips heb ik toegepaste en dat zou zomaar meegewerkt kunnen hebben aan het welslagen van mijn zoektocht naar werk.
Enthousiast, bevlogen en oprecht geïnteresseerd in zijn “klant”, dat is Nick!
Bedankt Nick, voor je hulp en voor het samenbrengen van mij met mijn nieuwe baas/baan!

NetQloud BV

Goede begeleiding en persoonlijk contact

LinkPizza.com

Jouw ICT vacatures werft de juiste mensen voor mijn bedrijf (LinkPizza.com). Ze gaan mét mij en vóór mij op zoek naar de juiste kandidaten voor verschillende functies. Het gaat om de klik tussen... Jouw ICT vacatures werft de juiste mensen voor mijn bedrijf (LinkPizza.com). Ze gaan mét mij en vóór mij op zoek naar de juiste kandidaten voor verschillende functies. Het gaat om de klik tussen kandidaat en het bedrijf, maar ook om de juiste kandidaat voor de functie op het juiste moment. Door de manier waarop ICT vacatures de kandidaat spreekt en geen specifiek voordeel heeft bij plaatsing, voelt het als een gezamenlijke onderneming. Door wekelijks door een lijst van potentiële kandidaten te lopen en de lijnen kort te houden, is werken met ICT vacatures super efficiënt. Na plaatsing houden ze de vinger aan de pols of alles wel goed gaat.

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature?

Ik had goede verhalen over ze gehoord dat ze de juiste mensen konden vinden en dat hebben ze ook gedaan. Daarnaast zijn ze goed bereikbaar en denken ze mee op momenten dat het mij goed uitkomt.

Al jarenlang goede ervaring met Nick Berends in de begeleiding van contacten met bedrijven voor leuke ICT/bedrijfsprocessen vacatures!

Gerry Winninghoff

Goed en professioneel geholpen door Marre bij het zoeken naar een nieuwe baan

Basri

Goed geholpen door Bastiaan de Ruiter bij het zoeken naar een baan. Direct, eerlijk en betrokken.

Louis

Door Mathijs Walbeek heb ik mijn eerste hele goede ervaring mogen beleven met recruiters. Hij luistert goed naar je wensen, doet echt zijn best om een match te vinden en regelt uiteindelijk alles... Door Mathijs Walbeek heb ik mijn eerste hele goede ervaring mogen beleven met recruiters. Hij luistert goed naar je wensen, doet echt zijn best om een match te vinden en regelt uiteindelijk alles van A tot Z voor jou. gewoon TOP!

Gust

Mijn recruiter, Bastiaan, liet er niet bepaald gras over groeien. Hij heeft zich ingezet om niet zomaar een positie voor me te vinden, maar eentje die aan ál mijn voorkeuren voldeed. Bastiaan bleek... Mijn recruiter, Bastiaan, liet er niet bepaald gras over groeien. Hij heeft zich ingezet om niet zomaar een positie voor me te vinden, maar eentje die aan ál mijn voorkeuren voldeed. Bastiaan bleek oprecht gedreven om iets passends te vinden, en dat maakt besprekingen met hem heel fijn. Als kers op de taart is Bastiaan ontzettend snel. Vanaf het eerste belletje tot m'n eerste werkdag, heeft geen maanden, maar enkele weken geduurd.