Kwaliteit matches
5.8/10
Betrokkenheid contactpersoon
5.8/10

Remy Cavo

Nadat ik mijn beschikbaarheid op LinkedIn had veranderd van onbeschikbaar naar beschikbaar heeft Bas van Scherpenzeel contact met mij opgenomen. Na een goed gesprek kwam hij met een interessante... Nadat ik mijn beschikbaarheid op LinkedIn had veranderd van onbeschikbaar naar beschikbaar heeft Bas van Scherpenzeel contact met mij opgenomen. Na een goed gesprek kwam hij met een interessante vacature en twee weken later had ik een nieuwe baan. JouwICTvacature kan ik beschrijven als heel betrokken en ze luisteren echt naar je wensen!

Arnold

Enorme afraden. Ik werd gebeld door ene Frank en in plaats van te vertellen hoe de procedure verder ging adhv mijn sollicitatie, begon hij mij allerlei andere werkgevers te pushen. Ik sta open voor... Enorme afraden. Ik werd gebeld door ene Frank en in plaats van te vertellen hoe de procedure verder ging adhv mijn sollicitatie, begon hij mij allerlei andere werkgevers te pushen. Ik sta open voor andere functies, maar dit was wel te erg. Ik heb gevraagd om wat gegevens op de mail te zetten zodat ik er rustig naar kan kijken. Nooit iets ontvangen.
Vervolgens blijkt hij ook niet te luisteren en kwam opeens met een functie in Veenendaal terwijl ik expliciet heb aangegeven dat ik rond Amsterdam zoek. Weer gevraagd of hij zijn gegevens en info op de mail wilde zetten... niets ontvangen.
Mijn gevoel over recruiters wordt steeds meer bevestigd.... telesales 2.0, meestal hebben ze zelf totaal geen kennis van een vakgebied en proberen alleen een doos (=jij) van A naar B te schuiven.

Ontevreden Gebelde 'Prospect'

Wat een spammers, vele keren bellen, zeggen dat je een belafspraak bent vergeten, mailen, weer bellen, etc etc. Ik heb ze nu op de blacklist en vertel dit ook graag aan andere collega-ondernemers... Wat een spammers, vele keren bellen, zeggen dat je een belafspraak bent vergeten, mailen, weer bellen, etc etc. Ik heb ze nu op de blacklist en vertel dit ook graag aan andere collega-ondernemers dat ze JouwICTvacacture moeten mijden als de pest.

BAH!

ernst

Vreselijk bedrijf. Ze verkrijgen je gegevens op onbekende wijze, en blijven je vervolgens ongevraagd lastig vallen. Meerdere malen contact gehad om me uit hun gegevens te verwijderen en hier wordt... Vreselijk bedrijf. Ze verkrijgen je gegevens op onbekende wijze, en blijven je vervolgens ongevraagd lastig vallen. Meerdere malen contact gehad om me uit hun gegevens te verwijderen en hier wordt geen gehoor aangegeven. Zijn totaal niet AVG/GDPR compliant, en treden der halve dus de wet.
Meerdere klachten lopen al via de ACM.

Ontevreden klant

Ze blijven mail spammen nadat er meerdere keren verzocht is hiermee te stoppen.

Giorgi

Nadat ik mijn cv op werk.nl had gezet heeft Bastiaan Boswijk contact met mij opgenomen. Na een goed gesprek wist hij wat ik zocht en binnen anderhalve week heb ik een baan gevonden. Ik kijk vooruit... Nadat ik mijn cv op werk.nl had gezet heeft Bastiaan Boswijk contact met mij opgenomen. Na een goed gesprek wist hij wat ik zocht en binnen anderhalve week heb ik een baan gevonden. Ik kijk vooruit naar mijn eerste werkdag.

Yue Zhu

I'm a new Hollander moved from China, have six years of Java developing experience. Menno from JouwICTvacature.nl helped me a lot during my job finding process. He's very efficient. We communicated... I'm a new Hollander moved from China, have six years of Java developing experience. Menno from JouwICTvacature.nl helped me a lot during my job finding process. He's very efficient. We communicated very well. He found me a lot of companies that match my experience and successfully got me a suitable job.

Mario Pinkster

Als zestigjarige Java developer werd ik bij een herstructurering ineens overtallig verklaard. Vol goede moed begon ik een andere baan te zoeken, maar dat viel nog niet mee.

Toen nam...

Toen nam Menno Fokkema van JouwJavaVacature.nl contact met me op naar aanleiding van mijn CV en ik moet zeggen, in het begin had ik wat koudwatervrees maar zijn onverwoestbare optimisme en Noordelijke nuchterheid deden mijn aanvankelijke gereserveerdheid alras smelten.

Het hele traject duurde wat langer dan we hadden gedacht, maar Menno stond me met raad en daad steeds terzijde en daar heb ik op de moeilijke momenten erg veel aan gehad. Uiteindelijk waren er zelfs *twee* werkgevers die me allebei in dienst wilden nemen! Gelukkig trad Menno als intermediair op in de communicatie zodat iedereen precies wist wat de stand van zaken was en er geen onrealistische verwachtingen zijn gewekt.

Al met al kijk ik tevreden terug op een zeer geslaagde bemiddeling en heb ik niets dan lof voor Menno Fokkema.

Silvia Kreling

Wij hebben een hele goede ervaring met JouwICTvacature. Na een prettig kennismakingsgesprek hebben Ahmet Paker en Charlie Ton gelijk de juiste informatie verzameld en hebben we onze IT-vacature in... Wij hebben een hele goede ervaring met JouwICTvacature. Na een prettig kennismakingsgesprek hebben Ahmet Paker en Charlie Ton gelijk de juiste informatie verzameld en hebben we onze IT-vacature in korte tijd (< 3 maanden) kunnen vervullen. In deze arbeidsmarkt hadden wij onze twijfels maar die hebben ze dubbel en dwars weggenomen. Wij bevelen JouwICTvacature van harte aan!

Erik Gouw

De samenwerking met JouwICTvacature heb ik als professioneel ervaren.
De samenwerking met JouwICTvacature heb ik als professioneel ervaren.
Dit geldt m.n. voor de wijze om het profiel van de vacature vooraf scherp te krijgen. Daarnaast is het proces van voorselecteren van de potentieel geschikte kandidaten goed doorlopen.