Kwaliteit matches
Betrokkenheid contactpersoon
5.6/10

Professioneel en betrokken

YouGotMail Media

Wat een fantastische club zijn jullie. Altijd extreem aanstekelijk positief en met name Mark Jurgens! Wat een positiviteitsgoeroe is dat. Hij heeft kennis, knowhow en helpt je echt verder!

Mathijs Kuijl

Ik ben door Mark Jurgens goed geholpen met het zoeken naar een nieuwe uitdaging. Hij weet de balans te vinden tussen luisteren, vragen stellen en heeft deze informatie goed toegepast. Hierdoor heb... Ik ben door Mark Jurgens goed geholpen met het zoeken naar een nieuwe uitdaging. Hij weet de balans te vinden tussen luisteren, vragen stellen en heeft deze informatie goed toegepast. Hierdoor heb ik gevonden wat ik zocht.

Shanna/ Massarius

Fijne samenwerking met Tim Noorduin! Veel van hem geleerd. Een hele fijne, efficiënte en effectieve gesprekspartner voor recruitment.

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature?

De effectieve manier van het werven van nieuwe medewerkers

Tes

Mark Jurgens heeft me goed geholpen bij het vinden van een leuke en geschikte nieuwe werkgever.

Soekhram Gokoel / MagnaVersum

Onze contactpersoon/accountmanager is Marco Boskers. Wij hebben heel goede, constructieve en goede zakelijke ervaring met JouwICTvacature. Marco Boskers is heel pro-actief en we hebben regelmatig... Onze contactpersoon/accountmanager is Marco Boskers. Wij hebben heel goede, constructieve en goede zakelijke ervaring met JouwICTvacature. Marco Boskers is heel pro-actief en we hebben regelmatig contact om kandidaten te bespreken. Afspraken met kandidaten worden conform afspraak ook geregeld.

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature?

We hebben JouwICTvacature gekozen vanwege hun businessmodel en onze positieve ervaring uit het verleden. Ze denken ook met ons mee en komen met goede aanbevelingen afgestemd op onze behoefte.

Herman Kamminga

Dankzij Marco Boskers heb ik snel een nieuwe baan gevonden die bij mij past! Een aanrader voor alle BI Specialisten.

Victor Looren de Jong

Pascal Klopstra heeft mee geholpen aan mijn eerste baan als Junior ontwikkelaar.

Onze gesprekken zijn altijd goed en constructief geweest en hebben mij geholpen in dit proces.
Hij is...

Hij is altijd bezig geweest om te kijken of de match klopte voor beide kanten.

Dankzij JouwICTvacature start ik maandag bij een leuke en enthousiaste werkgever!

Om eens te sparren over een volgende stap kan ik een gesprek met iemand van JouwICTvacature dus ook van harte aanbevelen!

Rik van Schaik / The Information Lab Netherlands

Het afgelopen half jaar intensief en erg prettig samen gewerkt met Marco Boskers van JouwICT. We hebben ons team flink uitgebreid met goeie mensen, terwijl de markt behoorlijk overspannen is. Dus... Het afgelopen half jaar intensief en erg prettig samen gewerkt met Marco Boskers van JouwICT. We hebben ons team flink uitgebreid met goeie mensen, terwijl de markt behoorlijk overspannen is. Dus beter resultaat dan verwacht.

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature?

We hebben gekozen voor JouwICTvacature omdat we geloven in een goede samenwerking waarbij we de markt benaderen, bijstellen, transparante communicatie hebben, en gaan voor het resultaat. We zien... We hebben gekozen voor JouwICTvacature omdat we geloven in een goede samenwerking waarbij we de markt benaderen, bijstellen, transparante communicatie hebben, en gaan voor het resultaat. We zien niet de klant-leverancier verhouding maar juist partnership.

Willem Meijer / Usoft

Betrokken.
Mark is aanstekelijk enthousiast en houdt geregeld contact met de betrokkenen voor een goede uitkomst.