Kwaliteit matches
Kwaliteit dienstverlening
6.4/10
Snelheid dienstverlening
Betrokkenheid contactpersoon

Nick is een prettig persoon in de communicatie en zijn follow-up is professioneel!

Zeer slecht persoonsgegevens worden gelekt

Roy

Erg goede ervaring. Ik was op zoek naar een nieuwe baan en ben uitstekend geholpen door de mannen van jouwICT

Aces Direct

Afgelopen periode bijzonder prettig samengewerkt met Tim van Dorp. Tim heeft ons binnen Aces Direct goed geholpen in de zoektocht naar een fullstack developer. Tim schakelt snel, is vriendelijk en... Afgelopen periode bijzonder prettig samengewerkt met Tim van Dorp. Tim heeft ons binnen Aces Direct goed geholpen in de zoektocht naar een fullstack developer. Tim schakelt snel, is vriendelijk en oprecht geïnteresseerd en wist mede daardoor goed wat de behoefte binnen Aces Direct was. We hebben samen een goede match kunnen maken op inhoud van de vacature maar ook op persoonlijke klik.

Yordan Rivera Rios

Prettige contacten met Tim van Dorp. JouwICTvacature heeft echt gekeken naar organisaties waar ik mee zou kunnen matchen en dat heeft geleid tot een contract bij een mooi bedrijf!

Alfred

Prettige contacten met Nick en Hannah gehad. JouwICTvacature heeft echt gekeken naar organisaties waar ik mee zou kunnen matchen en dat heeft geleid tot een contract bij een mooi bedrijf!

Jan Kemper

Joost heeft mij Fantastisch geholpen met het vinden van een andere werkgever.

Michiel

Ik ben zeer goed geholpen door het bedrijf. Goede contacten en tips. Bedankt voor de hulp!

Bram

Ik heb een erg fijne ervaring met JouwICTvacature.nl. Na het aanmaken van mijn LinkedIn-profiel was Nando de eerste die mij contacteerde. De communicatie was erg relaxed en de vacatures die hij voor... Ik heb een erg fijne ervaring met JouwICTvacature.nl. Na het aanmaken van mijn LinkedIn-profiel was Nando de eerste die mij contacteerde. De communicatie was erg relaxed en de vacatures die hij voor me had erg succesvol. Ze sloten niet allemaal bij mij aan maar dat was juist fijn om te ontdekken. Ze blijven polsen hoe het loopt en helpen mee te denken voor andere functies. Nu zit ik goed op mijn nieuwe plek, dus ik kan JouwICTvacature.nl van harte aanbevelen!

tycho

Positief