Kwaliteit matches
Kwaliteit dienstverlening
Snelheid dienstverlening
Betrokkenheid contactpersoon

Rvdp

Ze weten het allemaal mooi te brengen maar uiteindelijk krijg je niet waar voor je geld. in 4 maanden tijd gewoon geen geschikte kandidaat gesproken helaas. het is dat ik een halve ster moet geven maar voor mij zou dit niet eens ster waardig zijn.

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature?

dacht dat ze wel wat meer zouden doen maar uiteindelijk deden ze vrij weinig tot niks

Reactie JouwICTvacature:

Bedankt voor alle review(s)! Eén was op zich voldoende geweest, maar omdat jullie als bedrijf (deze zijn immers allemaal van (medewerkers van) Parfumswinkel) een hele rits met dezelfde reviews aan ons geadresseerd hebben, zullen we bij allemaal dezelfde reactie plaatsen. Natuurlijk betreuren we het enorm dat al halverwege onze samenwerking een dergelijke frustratie merkbaar is over het feit dat jullie nog geen mensen hebben kunnen aannemen om jullie team mee te versterken. Zeker gezien wij in het verleden vaker goede kandidaten bij jullie hebben geplaatst, kunnen wij ons voorstellen dat het jullie teleurstelt. En omdat wij al eerder zaken hebben gedaan, en met jullie meevoelden, hebben wij letterlijk overuren gedraaid. Extra mankracht, extra kosten en extra diensten geleverd. Dat aan het einde van de rit (of beter gezegd: halverwege de rit) er nog niemand is gevonden die een klik met jullie voelt en andersom, is natuurlijk heel jammer. En helaas ook niet een harde garantie die wij kunnen geven. Wij staan er natuurlijk altijd voor open om samen te kijken hoe we onze samenwerking succesvol kunnen voortzetten voor de resterende tijd.

Score voor JouwICTvacature: 0.5/5
Zou je jouwICTvacature.nl aanbevelen? Nee