Kwaliteit matches
Snelheid dienstverlening
5.8/10
Betrokkenheid contactpersoon
5.8/10

Ik vond het in eerste instantie aardig om verlost te zijn van de opdringerigheid van no-cure-no-pay recruiters. Maar afgezien van de formule deed jouwictvacature voor mij niet veel anders dan de... Ik vond het in eerste instantie aardig om verlost te zijn van de opdringerigheid van no-cure-no-pay recruiters. Maar afgezien van de formule deed jouwictvacature voor mij niet veel anders dan de rest: vooral mensen lastig vallen via linkedin. Slechte inschatting van de slagingskansen, weinig gevoel voor een leuke wervende tekst, en m'n vacature werd alleen geplaatst op hun eigen site, linked-in en een enkele (bijna) gratis site. No drie maanden nul kandidaten gezien, en uiteindelijk alsnog iemand aangenomen via een concurrende recruiter (die had in dezelfde periode wel verschillide interessante kandidaten geonden).

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature?

Ik wilde eens iets anders proberen dan de cowboy benadering van de no-cure-no-pay recruiters, en heb toen een halfjaar-abonnement op jouwdotnetvacature genomen. De recruiter was bij aanvang zeer... Ik wilde eens iets anders proberen dan de cowboy benadering van de no-cure-no-pay recruiters, en heb toen een halfjaar-abonnement op jouwdotnetvacature genomen. De recruiter was bij aanvang zeer optimistisch over de slagingskansen; dat trok me over de streep.

Reactie JouwICTvacature:

Beste, bedankt voor je review. Goed om te horen dat onze formule je aan heeft gesproken.Vanzelfsprekend hoort bij deze formule ook een bepaalde werkwijze. Zo benaderen we inderdaad mensen via... Beste, bedankt voor je review. Goed om te horen dat onze formule je aan heeft gesproken.Vanzelfsprekend hoort bij deze formule ook een bepaalde werkwijze. Zo benaderen we inderdaad mensen via LinkedIn om het juiste talent op te speuren voor onze klanten, maar ook via onze eigen database en via externe platformen. Op die manier kunnen we ook latent zoekenden bewust maken van het bestaan van jouw bedrijf én vacature(s). Ontzettend jammer dat de kandidaten die we hebben geïntroduceerd niet tot het aannemen van een nieuwe medewerker hebben geleid. Veel succes met alles wat de toekomst jullie bedrijf nog mag brengen!

Afgelopen jaren heb ik prettig samengewerkt met JouwICTvacature en Bernard. Alle campagnes zijn goed verlopen, met altijd minimaal 1 hire per campagne.
Contact met de recruiter /...
Contact met de recruiter / accountmanager als erg goed ervaren en dezelfde ervaringen hoor ik van de kandidaten.

Lennoc Development BV

JouwICTvacature doet wat ze beloven. No nonsense dienstverlening die zonder allerlei overbodige franje geschikte kandidaten aanleveren. Onze accountmanager Bernard de Haan werkt snel en doelgericht... JouwICTvacature doet wat ze beloven. No nonsense dienstverlening die zonder allerlei overbodige franje geschikte kandidaten aanleveren. Onze accountmanager Bernard de Haan werkt snel en doelgericht en staat open voor feedback betreffende de dienstverlening. Wanneer wij in de toekomst willen gaan uitbreiden staat JouwICTvacature boven aan de lijst.

Julian

Mijn ervaring is zeer positief. Er wordt echt goed geluisterd naar je wensen. En ondanks dat ik van buiten de branche kwam, wordt er meegedacht over mogelijkheden. Contact was in het algemeen al... Mijn ervaring is zeer positief. Er wordt echt goed geluisterd naar je wensen. En ondanks dat ik van buiten de branche kwam, wordt er meegedacht over mogelijkheden. Contact was in het algemeen al zeer prettig.

Dus al met al zeker aan te bevelen!

Reactie JouwICTvacature:

Wat fijn om te horen! Hartelijk dank voor je bericht en veel succes met alle volgende stappen!

Ankit Soni

I had a a very seamless and fantastic experience with JouwICTvacature.nl.
My recruitment process was very transparent and communication was just great.

Reactie JouwICTvacature:

Thank you very much for your message, your kind words and for trusting our services. Really nice to hear. Good luck in your career and if we can ever do something for you again, you know where to... Thank you very much for your message, your kind words and for trusting our services. Really nice to hear. Good luck in your career and if we can ever do something for you again, you know where to find us.

patrick

Goede ervaring met JouwICTvacature, prettige gesprekspartner, denkt goed mee over mogelijke opties. Zeer goed en professioneel geholpen door mart de vries. Ik heb het contact en de samenwerking als... Goede ervaring met JouwICTvacature, prettige gesprekspartner, denkt goed mee over mogelijke opties. Zeer goed en professioneel geholpen door mart de vries. Ik heb het contact en de samenwerking als zeer prettig ervaren.

Reactie JouwICTvacature:

Heel hartelijk dank voor je bericht. Alle geluk voor de toekomst gewenst!

Gijs Laurentzen

Tijdens mijn zoektocht naar een nieuwe baan ben ik in aanraking gekomen met JouwICTvacature.nl. Hierbij heb ik veelvuldig contact gehad met Mart. Ik heb alle communicatie ervaren als zeer helder en... Tijdens mijn zoektocht naar een nieuwe baan ben ik in aanraking gekomen met JouwICTvacature.nl. Hierbij heb ik veelvuldig contact gehad met Mart. Ik heb alle communicatie ervaren als zeer helder en professioneel. Daarnaast gaf hij ook steeds eerlijk advies over de volgende stappen in mijn carrière. Als je zit te denken aan een baan in de ICT, dan zou ik zeker hier eens aankloppen. Waarschijnlijk kunnen ze je helpen.

Reactie JouwICTvacature:

Heel fijn om te horen dat je veel aan Mart hebt gehad. Hartelijk dank voor je bericht en je vertrouwen in ons. Mochten we ooit in de toekomst weer iets voor je kunnen beteken, dan weet je ons te... Heel fijn om te horen dat je veel aan Mart hebt gehad. Hartelijk dank voor je bericht en je vertrouwen in ons. Mochten we ooit in de toekomst weer iets voor je kunnen beteken, dan weet je ons te vinden!

Remco

Veel tijd besteed en moest daarna steeds vragen of er iets te melden was. Totaal niet proactief contact gehad. Alleen maar reactief.

Ramon

Goede ervaring met JouwICTvacature, prettige gesprekspartner, denkt goed mee over mogelijke opties. Daarnaast is mijn ervaring dat ze de markt goed kennen. Een minpuntje was dat mijn CV ongevraagd... Goede ervaring met JouwICTvacature, prettige gesprekspartner, denkt goed mee over mogelijke opties. Daarnaast is mijn ervaring dat ze de markt goed kennen. Een minpuntje was dat mijn CV ongevraagd in het begin meteen bij een aantal partijen terecht kwam, dat zou beter afgestemd moeten worden.

Reactie JouwICTvacature:

Heel hartelijk dank voor je bericht en feedback! Daar gaan we zeker wat mee doen. Fijn te horen dat je ervaring overall zo positief is geweest en veel succes voor de toekomst.

Rajeev Hemai

Zeer goed en professioneel geholpen door Jay-J!
Ik heb het contact en de samenwerking als zeer prettig ervaren.
Op basis van je ervaring, vaardigheden, wensen en behoeften worden er een...
Zeer goed en professioneel geholpen door Jay-J!
Ik heb het contact en de samenwerking als zeer prettig ervaren.
Op basis van je ervaring, vaardigheden, wensen en behoeften worden er een aantal vacatures met je doorgenomen alvorens je wordt voorgesteld aan de bedrijven.
De opvolging en aftercare na gesprekken met bedrijven is erg goed.
Zeer tevreden over de manier waarop ik geholpen ben!
En heb er een mooie baan aan overgehouden