Kwaliteit matches
6.4/10
Snelheid dienstverlening
Betrokkenheid contactpersoon

Michelle

Eerste fijne ervaring met recruitment. Erg goed geholpen door Tim Noorduin. Binnen het hele proces van a-z op de hoogte gehouden. Dit resulteerde uiteindelijk in een uitdaging die echt bij me past.

Walter Boekee

Medio december ben ik door Daphne Roorda benaderd, of ze mijn CV mocht doorsturen. Uiteindelijke resultaat is dat ik een nieuwe werkgever heb gevonden. Het contact met Daphne is prettig, ze was... Medio december ben ik door Daphne Roorda benaderd, of ze mijn CV mocht doorsturen. Uiteindelijke resultaat is dat ik een nieuwe werkgever heb gevonden. Het contact met Daphne is prettig, ze was geïnteresseerd tijdens de sollicitatieprocedure en ook nu hebben we nog steeds contact over hoe alles loopt. Een fijne uitzondering in vacature land.

Dennis

Super hulp van Tim Noorduin bij het vinden van een nieuwe baan. Betrouwbaar, snel schakelen en eerlijke communicatie.

Urjan Claassen / C-Profile

Tim van Dorp van JouwICTvacature heeft ons prima geholpen in onze zoektocht naar ICT-professionals. Snel en betrouwbaar met goed begrip wat ons bedrijf nodig heeft

Tible B.V.

In onze zoektocht naar nieuw personeel hebben wij wederom JouwICT ingeschakeld om de werving te verzorgen. Gedurende de goede samenwerking met Joost zijn de profielen tot in detail samengesteld. Met... In onze zoektocht naar nieuw personeel hebben wij wederom JouwICT ingeschakeld om de werving te verzorgen. Gedurende de goede samenwerking met Joost zijn de profielen tot in detail samengesteld. Met de juiste inzet van kanalen is de werving gestart. Samen met Joost en zijn team bespreken we in nauw contact de aanbiedingen waardoor de opvolging van en aar de kandidaten soepel verloopt.

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature?

Onze werving hebben wij sinds 2015 bij JouwICT belegd. Door goede ervaringen en werving van nieuwe medewerkers blijft JouwICT onze primaire leverancier van goed ICT personeel.

Bas van der Wal

Ook deze keer heeft Joost mij weer aan een leuke en interessante opdracht weten te helpen. Zeer dankbaar over de verleende diensten tot nu toe, top!

Henk-Jan

Super geholpen door Joost van JouwICTvacature bij het zoeken van een nieuwe werkgever.

Paul van der Tuuk

Positief ervaren. Professioneel hulp gehad van Joost tijdens mijn zoektocht naar een nieuwe baan. Zeer content met de kennis en inlevingsvermogen van hem!

Be Informed

De dienstverlening gaat verder dan alleen CV’s ‘schuiven ‘
De campagnes zijn eigenlijk altijd compleet en in lijn met hoe we dat zelf doen

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature?

Bewezen kwaliteit en goed resultaat

Patrick

Bedankt Bernard van jouwICTVacature voor de samenwerking! Mijn voorkeuren heb je goed in vervulling laten gaan! Ik kijk uit naar een mooie tijd bij het gematchte bedrijf!