Kwaliteit matches
5.6/10
Betrokkenheid contactpersoon
5.6/10

It4Success.nl

Na een kort gesprek heeft Marre een leuke functie gevonden die goed bij me past

IT4Success

Dankjewel Marre Brunt! Echt een leuke baan met leuke collega's heb je voor me geregeld.

MACCS International

Ik heb een zeer prettig contact met Joost Moleman. Hij luistert goed naar onze wensen en komt met prima suggesties

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature?

Het is een lokale speler die kennis heeft van de lokale markt

Nigel Hoenselaar

Goede ervaring met JouwICTvacature, Marre Brunt heeft me uitstekend geholpen met het vinden van een nieuwe uitdaging.

Hamid Chaichi

Goede contact met Nick Berends, heel snel heeft Hanna de eerste gesprek bij een leuk bedrijf voor mij gepland.

Harold Trapenberg

Super geholpen door Andre van JouwICTvacature bij het zoeken van een nieuwe werkgever.

Stephan

Goed geholpen door André tijdens het zoeken naar mogelijke nieuwe uitdagingen, gesprekken verliepen altijd goed.

Alan T

Nick Berends weet goed de matches te vinden met de juiste bedrijven en vacatures, helpt je snel aan sollicitatiegesprekken en een mooi aanbod en is ook goed bereikbaar voor extra support en... Nick Berends weet goed de matches te vinden met de juiste bedrijven en vacatures, helpt je snel aan sollicitatiegesprekken en een mooi aanbod en is ook goed bereikbaar voor extra support en eventuele onderhandelingen.

Tim Brand

Zeer goed geholpen aan een nieuwe baan. Communicatie verliep soepel en snel.

Michelle

Eerste fijne ervaring met recruitment. Erg goed geholpen door Tim Noorduin. Binnen het hele proces van a-z op de hoogte gehouden. Dit resulteerde uiteindelijk in een uitdaging die echt bij me past.