Kwaliteit matches
5.8/10
Betrokkenheid contactpersoon
5.8/10

D Cv

Super tevreden. Wordt goed naar je geluisterd en passende vacatures voorgesteld. Mocht het ooit weer nodig zijn, kom ik zeker terug!

Stijn de Leeuw

Via Hendrik gesolliciteerd op een aantal vacatures die hij had aanbevolen na een gesprek over mijn wensen en skills. Super snel uitgenodigd voor een gesprek en na de gesprekken nog fijn een... Via Hendrik gesolliciteerd op een aantal vacatures die hij had aanbevolen na een gesprek over mijn wensen en skills. Super snel uitgenodigd voor een gesprek en na de gesprekken nog fijn een telefonische review gedaan om scherp te stellen hoe het gegaan was. Super fijn om iemand te hebben die met je meeloopt in het process en ook echt meedenkt over wat voor jou het beste is.

K. Schreur

Gesolliciteerd op een vacature en had hier een gemiste oproep van, meerdere keren teruggebeld maar kreeg steeds niet de juiste telefoon aan de lijn. Deze zou mij terugbellen maar steeds niks van... Gesolliciteerd op een vacature en had hier een gemiste oproep van, meerdere keren teruggebeld maar kreeg steeds niet de juiste telefoon aan de lijn. Deze zou mij terugbellen maar steeds niks van gehoord, ook op mail geen reactie..

OMK

Het account aanmaak systeem werkte niet eens, kon niet afgerondt worden. staat netjes als een ICT vacature site zn eigen systeem niet op orde heeft. Op dezelfde pagina pronken ze met twee... Het account aanmaak systeem werkte niet eens, kon niet afgerondt worden. staat netjes als een ICT vacature site zn eigen systeem niet op orde heeft. Op dezelfde pagina pronken ze met twee tevredenheidscores; een 8.6 en een 8.2. apart..
Als je op de 8.6 klinkt, krijg je te zien dat de score eigenlijk een 8.2 is... niet up-to-date gehouden? of bewust? Allebei is niet netjes. En als je dan de reacties leest... De meeste zijn erg laag. Klopt die 8+ wel?

HR

Zeer onprofessioneel bedrijf. Zodra je aan geeft dat je geen interesse hebt reageren ze zeer onbeschoft en beledigend. Is dit acquisitie anno 2019? Absoluut geen aanrader!!

Ton

De motor van de circulaire economie: werven graag personeel VOOR en VAN jou en voor deze performance moet je flink betalen en dankbaar zijn!

Robin Dorstijn

Ik melde me aan via indeed, waarna Bernard me hielp met het opstellen van een CV die echt veel beter was. Daarmee een baan gevonden, los van jouwictvacature.nl. Na een paar weken werd ik terug... Ik melde me aan via indeed, waarna Bernard me hielp met het opstellen van een CV die echt veel beter was. Daarmee een baan gevonden, los van jouwictvacature.nl. Na een paar weken werd ik terug gebeld. Bernard is erg enthousiast en vriendelijk,

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature?

Omdat de vacature via hen ging.

David

Super fijn bedrijf! Betrouwbaar, betrokken, grondig en altijd bereid om deskundig advies te geven. Dankzij JouwICTvacature heb ik nu een heel leuke baan bij een bedrijf, wiens werkwijze en... Super fijn bedrijf! Betrouwbaar, betrokken, grondig en altijd bereid om deskundig advies te geven. Dankzij JouwICTvacature heb ik nu een heel leuke baan bij een bedrijf, wiens werkwijze en doelstellingen perfect op mij aansluiten! En dat in slechts twee weken.

Na vier maanden zelf zonder resultaat gesolliciteerd te hebben, kreeg ik op LinkedIn van Peter de Vries een voorstel om JouwICTvacature voor mij te laten zoeken.
Twee dagen na ons telefonisch kennismakingsgesprek was er al op 20 vacatures gereageerd! Hierna werden mij regelmatig nieuwe potentiële vacatures voorgesteld door Peter of één van zijn eveneens vakkundige collega's; telkens met voldoende informatie over het bedrijf en uitleg op welke punten mijn wensen en vaardigheden bij de functie pasten.

Van twee bedrijven ontving ik een contractaanbieding; één van een bedrijf waar ik heel graag wilde werken! Een uitstekende ervaring!

Martin Wennekers

Ze blijven je telefonisch lastig vallen. Na eerst netjes te vragen hiermee op te houden krijg ik opeens veel onbekende internet telefoontjes.. Ook bellen ze altijd 2x direct achter elkaar indien je... Ze blijven je telefonisch lastig vallen. Na eerst netjes te vragen hiermee op te houden krijg ik opeens veel onbekende internet telefoontjes.. Ook bellen ze altijd 2x direct achter elkaar indien je de eerst oproep weg klikt. Soort spoofer.
Afgeraden om met deze mensen samen te werken!

Dirk Tillema

Merkwaardig uiteenlopende reacties hier. Ik ben gebeld voor een vacature en zou een hele goede kandidaat zijn. Leuk gesprek, maar daarna niks meer gehoord. Heb er over gebeld en zou teruggebeld... Merkwaardig uiteenlopende reacties hier. Ik ben gebeld voor een vacature en zou een hele goede kandidaat zijn. Leuk gesprek, maar daarna niks meer gehoord. Heb er over gebeld en zou teruggebeld worden.... Laat nu maar