Kwaliteit matches
Betrokkenheid contactpersoon

Fotocadeau

Goed!

ISProjects

Duidelijke propositie, faire prijs en top resultaat! Bas heeft ons heel goed ondersteund. De snelheid was goed, pro-activiteit was aanwezig en we konden prima afspraken maken over wie welke rol in... Duidelijke propositie, faire prijs en top resultaat! Bas heeft ons heel goed ondersteund. De snelheid was goed, pro-activiteit was aanwezig en we konden prima afspraken maken over wie welke rol in het proces had. Afspraken werden altijd nagekomen en Bas is prettig om zaken mee te doen!

Coen Pots

Ik heb Nando ervaren als iemand waar je prettig mee kan communiceren en die goed naar mijn wensen heeft geluisterd. Dankzij hem ben ik bij een bedrijf begonnen waar ik zelf nooit aan gedacht zou... Ik heb Nando ervaren als iemand waar je prettig mee kan communiceren en die goed naar mijn wensen heeft geluisterd. Dankzij hem ben ik bij een bedrijf begonnen waar ik zelf nooit aan gedacht zou hebben en dat zorgt er voor dat je opties naar een nieuwe functie enorm wordt uitgebreid.
Bedankt voor je prettige samenwerking Nando!

Sidney de Koning

Ik ben geholpen door verschillde mensen bij JouwICT, waaronder Edwin en Nando. Beide toppers in hun vakgebied. Edwin ingehuurd als uitvoerende voor zoekopdrachten (ik werkte bij een bedrijf en... Ik ben geholpen door verschillde mensen bij JouwICT, waaronder Edwin en Nando. Beide toppers in hun vakgebied. Edwin ingehuurd als uitvoerende voor zoekopdrachten (ik werkte bij een bedrijf en zochten mensen). Nando voor mij persoonlijk bij het vinden van vacatures voor een nieuwe baan. De samenwerking kan ik iedereen aanbevelen; Nando is meedenkend, flexibel en resultaat gericht. Aanrader!

RK

Ivano heeft professioneel geholpen met het zoeken naar een nieuwe positie. Duidelijke en tijdige communicatie hebben gezorgd voor een goede opening. Een prettige samenwerking die, indien nodig, ik... Ivano heeft professioneel geholpen met het zoeken naar een nieuwe positie. Duidelijke en tijdige communicatie hebben gezorgd voor een goede opening. Een prettige samenwerking die, indien nodig, ik nogmaals zou aanwakkeren om te zien wat er tot bloei kan komen.

Lisa Halman

Ik heb een ontzettend goede ervaring met JouwICTvacature. Als niet ICT'er hebben ze me aan een baan geholpen in de ICT. Zonder de hulp van JouwICTvacature was dat waarschijnlijk niet gelukt!

Redouan

Goede duidelijke communicatie

Joost

Mark kan ik zeker aanbevelen, omdat hij mij heeft geholpen naar de volgende stap in mijn carrière. En dan bedoel ik niet dat hij mij heeft geholpen om een nieuwe baan te vinden, maar naast dat heeft... Mark kan ik zeker aanbevelen, omdat hij mij heeft geholpen naar de volgende stap in mijn carrière. En dan bedoel ik niet dat hij mij heeft geholpen om een nieuwe baan te vinden, maar naast dat heeft hij ook meegedacht over hoe ik een stapje omhoog kan komen en welke rol daar voor mij het beste bij zou passen.

Peter

Afgezien van de formule (op papier) deed jouwictvacature niets anders dan de rest: mensen lastig vallen via linkedin. En zonder ze te spreken gooien ze de CV over. Neem je die persoon dan aan volgt... Afgezien van de formule (op papier) deed jouwictvacature niets anders dan de rest: mensen lastig vallen via linkedin. En zonder ze te spreken gooien ze de CV over. Neem je die persoon dan aan volgt er nog een tweede factuur. Echter: Ze liegen over hun inzet: het zijn dure CV schuivers.

Reactie JouwICTvacature:

Beste Peter, fijn dat we elkaar inmiddels telefonisch hebben gesproken. Goed om te horen dat je nog steeds tevreden bent over de medewerker die wij destijds hebben aangedragen. Om gericht de juiste... Beste Peter, fijn dat we elkaar inmiddels telefonisch hebben gesproken. Goed om te horen dat je nog steeds tevreden bent over de medewerker die wij destijds hebben aangedragen. Om gericht de juiste kandidaten te vinden benaderen we inderdaad mensen via LinkedIn, maar ook via onze eigen database en via externe platformen. Op die manier kunnen we ook latent zoekenden bewust maken van het bestaan van jouw bedrijf én vacature(s).
Nogmaals onze excuses dat je een tweede factuur hebt ontvangen, zoals telefonisch besproken is dit intern misgegaan en dit zal niet weer voorkomen. We hopen dat we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen!​

Ik vond het in eerste instantie aardig om verlost te zijn van de opdringerigheid van no-cure-no-pay recruiters. Maar afgezien van de formule deed jouwictvacature voor mij niet veel anders dan de... Ik vond het in eerste instantie aardig om verlost te zijn van de opdringerigheid van no-cure-no-pay recruiters. Maar afgezien van de formule deed jouwictvacature voor mij niet veel anders dan de rest: vooral mensen lastig vallen via linkedin. Slechte inschatting van de slagingskansen, weinig gevoel voor een leuke wervende tekst, en m'n vacature werd alleen geplaatst op hun eigen site, linked-in en een enkele (bijna) gratis site. No drie maanden nul kandidaten gezien, en uiteindelijk alsnog iemand aangenomen via een concurrende recruiter (die had in dezelfde periode wel verschillide interessante kandidaten geonden).

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature?

Ik wilde eens iets anders proberen dan de cowboy benadering van de no-cure-no-pay recruiters, en heb toen een halfjaar-abonnement op jouwdotnetvacature genomen. De recruiter was bij aanvang zeer... Ik wilde eens iets anders proberen dan de cowboy benadering van de no-cure-no-pay recruiters, en heb toen een halfjaar-abonnement op jouwdotnetvacature genomen. De recruiter was bij aanvang zeer optimistisch over de slagingskansen; dat trok me over de streep.

Reactie JouwICTvacature:

Beste, bedankt voor je review. Goed om te horen dat onze formule je aan heeft gesproken.Vanzelfsprekend hoort bij deze formule ook een bepaalde werkwijze. Zo benaderen we inderdaad mensen via... Beste, bedankt voor je review. Goed om te horen dat onze formule je aan heeft gesproken.Vanzelfsprekend hoort bij deze formule ook een bepaalde werkwijze. Zo benaderen we inderdaad mensen via LinkedIn om het juiste talent op te speuren voor onze klanten, maar ook via onze eigen database en via externe platformen. Op die manier kunnen we ook latent zoekenden bewust maken van het bestaan van jouw bedrijf én vacature(s). Ontzettend jammer dat de kandidaten die we hebben geïntroduceerd niet tot het aannemen van een nieuwe medewerker hebben geleid. Veel succes met alles wat de toekomst jullie bedrijf nog mag brengen!