Wartna

Mooie kliniek, ziet er professioneel en zeer hygiënisch uit. Mijn behandelaar Sanne is erg kundig, legt alles goed uit en neemt de tijd om je op je gemak te voelen

Welke behandeling/consult heb je ondergaan? | What treatment/consult did you undergo?

Laser

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Beste Wartna, fijn om je positieve ervaringen te horen. We gaan het doorgeven aan Sanne, bedankt!

Hele fijne ervaring. Goeie deskundige therapeuten.

Tattoo verwijderen en Huid verbetering

Welke tips of adviezen zou je ons geven? | What tips or advice would you give us?

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Wat een mooi eindoordeel, bedankt!

Goede uitleg professioneel

Vaatjes gezicht

Geen gewoon goed

Bedankt voor de review!

De behandeling wordt goed en duidelijk uitgelegd.

TCA peeling en de Microneedling

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Hartelijk dank voor dit mooie cijfer!

Zeer vriendelijk onthaal.
Zeer vriendelijk onthaal.
Ik had achteraf meer uitleg willen hebben over de effecten en risico’s na de behandeling zoals dat de haakjes een spier kunnen irriteren met het gevolg dat ik nu al 5 dagen een ontstoken gevoel heb op die plek. (Nu nog eerder naar de huisarts hiervoor wil gaan)
De controle die ik vrijdag gehad heb zorgde voor verwarring omdat de arts niet meer wist dat deze controle afspraak vlak na de behandeling gemaakt was.
Nogmaals iedereen is zeer vriendelijk.
Momenteel maak ik mij nu erg zorgen over de ingevallen wang aan een kant, of dat goed gaat komen en over de pijnlijk geraakte spier.
Als ik dit vantevoren had geweten dan had ik deze behandeling niet gedaan.

Draadjeslift

Meer duidelijkheid vooraf over eventuele complicaties en risico’s!! Het bedrijf raad ik nu wel aan maar dat betreft niet deze behandeling.

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor je review. Wij vinden het fijn om feedback te ontvangen zodat we dit intern kunnen bespreken. Mocht je nog vragen hebben, schroom dan niet om ons te contacten. We staan graag voor je... Bedankt voor je review. Wij vinden het fijn om feedback te ontvangen zodat we dit intern kunnen bespreken. Mocht je nog vragen hebben, schroom dan niet om ons te contacten. We staan graag voor je klaar!

Avery

A kind environment that provides services that I can begin to see my desired result.

Laser hair removal treatment.

Continue to be open to questions about the procedure and prepared to explain the medical procedure if it’s helpful to the client. Zoë provides helpful information and creates a safe environment.

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Hi Avery, thank you for your review!

Nil

Ik ben geholpen door Juliete. Ze is erg vriendelijk en neemt echt de tijd voor al je vragen. Ben erg positief over haar.

Botox frons

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor dit mooie bericht Nil. We zullen het doorgeven aan Juliet!

Danielle

Ik vind de sfeer erg fijn en professioneel. Het voelt heel persoonlijk.

Tattoo laseren

Geen. Ga zo door!

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Hoi Danielle, wat fijn om te horen dat je de sfeer fijn vindt. Bedankt voor deze review!

Heel goed en professioneel

Fillers gezicht

Bedankt voor de review!

Hele goede ervaring, erg tevreden over de behandelingen en de service

Laseren van vaatjes en roodheden

geen tips of adviezen

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Wat goed om te horen! Bedankt voor deze review.