Excellent

Welke behandeling/consult heb je ondergaan? | What treatment/consult did you undergo?

Skin tag removal

Welke tips of adviezen zou je ons geven? | What tips or advice would you give us?

Keep doing what you’re doing

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Thank you for your review!

Uitstekend

Laserbehandeling

Ik heb geen verbeter punten

Bedankt voor je review!

José Groenendijk

Goede uitleg van alle mogelijkheden ter verbetering van de huid en spataderen. Ter plekke en nadien ook nog eens via de mail.

Wegbranden van een 'pukkel' op de neus

Beste José,
Wat fijn dat je deze positieve ervaring met ons wilt delen.
Bedankt daarvoor!

Prima, schoon, verzorgde kliniek

Camouflage advies

Kan niks bedenken,

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Heel fijn om te horen, dankjewel!

Kim

Goede behandeling.

Plasmage

Niks

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor je review Kim!

Zeer fijne ervaring

Fillers

Niet er wordt fijn meegedacht

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Goed om te horen dat je het gevoel hebt gehad dat er met je wordt meegedacht. Dit vinden wij belangrijk.

Herman

Ik ben snel en uitstekend geholpen.

Weghalen steelwratjes.

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor je fijne reactie Herman!

Ontzettend vriendelijk personeel, legt alles goed uit over de behandelingen.

Fractional laser en microneedling

Beste kliniek waar ik ooit ben geweest. Blijf het zo houden :)

Daar doen we het voor!

Goed, snel, duidelijk

Laser ontharing

Beter beeld over pijn van laserbehandeling van tevoren?

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor de review en je feedback. Hier kunnen wij wat mee!

Silvia

Peeling

Niets is erg goed

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor je review Silvia!