Zeer vriendelijk onthaal.
Ik had achteraf meer uitleg willen hebben over de effecten en risico’s na de behandeling zoals dat de haakjes een spier kunnen irriteren met het gevolg dat ik nu al 5 dagen een ontstoken gevoel heb op die plek. (Nu nog eerder naar de huisarts hiervoor wil gaan)
De controle die ik vrijdag gehad heb zorgde voor verwarring omdat de arts niet meer wist dat deze controle afspraak vlak na de behandeling gemaakt was.
Nogmaals iedereen is zeer vriendelijk.
Momenteel maak ik mij nu erg zorgen over de ingevallen wang aan een kant, of dat goed gaat komen en over de pijnlijk geraakte spier.
Als ik dit vantevoren had geweten dan had ik deze behandeling niet gedaan.

Welke behandeling/consult heb je ondergaan? | What treatment/consult did you undergo?

Draadjeslift

Welke tips of adviezen zou je ons geven? | What tips or advice would you give us?

Meer duidelijkheid vooraf over eventuele complicaties en risico’s!! Het bedrijf raad ik nu wel aan maar dat betreft niet deze behandeling.

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor je review. Wij vinden het fijn om feedback te ontvangen zodat we dit intern kunnen bespreken. Mocht je nog vragen hebben, schroom dan niet om ons te contacten. We staan graag voor je klaar!

Score voor Huid & Laser kliniek Delft: 3/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? | Would you recommend this business? Ja