Ervaren, professioneel, vriendelijk

Welke behandeling/consult heb je ondergaan? | What treatment/consult did you undergo?

Microneedling

Welke tips of adviezen zou je ons geven? | What tips or advice would you give us?

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor het delen van jouw ervaring en het mooie cijfer!

Laseren

Ga zo door

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor je mooie review!

Siem

Prettige sfeer, deskundige behandeling, praktische adviezen

acnebehandeling

Geen adviezen, alleen complimenten en lof!

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Wat fijn dat je een prettige sfeer ervaart Siem. Dat vinden wij erg belangrijk, bedankt!

L.

Zeer prettig

Laser en microneedling

Iets meer uitleg over de skincare routine. Wat gebruik ik wanneer en in welke volgorde.

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor dit mooie cijfer! Ook je advies vinden we fijn. We zullen dit punt meenemen voor in de toekomst.

It was a great experience! The team at the clinic are really friendly and professional.

Laser hair removal

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Thank you for the great review!

Leonarda Sieh

Vriendelijk ontvangen en een gemoedelijke sfeer. Nemen de tijd voor je.

Botox fronsrimpel

Nvt

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor de mooie beoordeling Leonarda!

Vriendelijke en eerlijk

Botox 2 zones

Dat de baliemedewerkers niet zo giebelen om hun telefoon.

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor je mooie cijfer en het delen van je ervaring! We zijn onder werktijd ook bezig met het maken van content voor onze social media kanalen. Dit werkt soms op onze lachspieren!

Heel erg fijn

Filters, peeling en botox

Niets, tot nu heel tevreden

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Fijn om te horen dat je het als fijn hebt ervaren!

Mieke

Een fijne ervaring waar er echt tijd voor me werd genomen

Botox en fillers

Ik had een vraag over de make-up bij xe balie daar kon niet echt antwoord worden gegeven moest ik weer een afspraak voor maken er waren ook geen monsters aanwezig zodat je het kan uitproberen ook... Ik had een vraag over de make-up bij xe balie daar kon niet echt antwoord worden gegeven moest ik weer een afspraak voor maken er waren ook geen monsters aanwezig zodat je het kan uitproberen ook nergens terug te vinden op de website. T liefst had ik direct advies gekregen en de prijsnu haakte ik af.

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor de review Mieke! Altijd fijn als we tips of adviezen krijgen. We gaan dit punt meenemen voor in de toekomst.

Attie de Klerk

Professioneel, beleefd,goede uitleg empathies.

Pigment behandeling

Ga zo door

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor het compliment Attie. Wij vinden het belangrijk om ons in de ander te verplaatsen. Fijn om te horen dat dit wordt opgemerkt.