Medewerkers zijn aardig en beleefd.

Welke behandeling/consult heb je ondergaan? | What treatment/consult did you undergo?

Pigmentvlekken

Welke tips of adviezen zou je ons geven? | What tips or advice would you give us?

Ze zijn niet allemaal weg het is aangestipt ,jammer want het is duur.
Andere jaren ging het met laser.

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Beste mevrouw, samen met een spiegel hebben we tijdens de behandeling alle plekjes bekeken. De plekjes die nog niet goed behandeld waren zijn in een nabehandeling kosteloos behandeld. De laser was... Beste mevrouw, samen met een spiegel hebben we tijdens de behandeling alle plekjes bekeken. De plekjes die nog niet goed behandeld waren zijn in een nabehandeling kosteloos behandeld. De laser was bij uw huid minder geschikt op dit moment ivm te licht gekleurde pigmentvlekken. Wij hebben ons best gedaan. Jammer dat het niet naar tevredenheid was.

Vriendelijk & professioneel ontvangst. Goede voorlichting voor en tijdens behandeling.

Microneedling

Geen aanmerkingen.

Daar doen we het voor!

Aardige ontvangst en hoefde niet lang te wachten. De behandeling werd duidelijk uitgelegd en zorgvuldig uitgevoerd.

laserbehandeling

moet ik nog even over nadenken.

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Goed om te horen. Bedankt voor het delen!

Een erg vriendelijk en kundig team

Ontharing

Ga zo door!

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor de 5 sterren!

Heel goed, professionele medewerkers die zorgvuldig te werk gaan.

Acne peeling

Geen tips

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Altijd leuk om dit soort reacties te lezen. Bedankt voor het delen!

Prettige medewerkers, goede uitleg, ze laten je op je gemak voelen

Acne therapie

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor dit compliment. Wij vinden het belangrijk dat iemand zich op zijn gemak voelt. Goed om te horen dat je dit zo ervaart.

Seema Vijayan

Heel professioneel! Helder uitleg en gelijk een goede advies.

Camouflage therapie

n/a

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor het delen van deze mooie ervaring Seema!

Vertrouwd en kwalitatief

Acne behandeling + peeling

Eigenlijk niet, goed ontvangst en ook de behandeling verliep naar verwachting. Ik heb al enige ervaring met jullie kliniek dus ik wist al in grote lijnen wat ik “realistisch” gezien kon verwachten.... Eigenlijk niet, goed ontvangst en ook de behandeling verliep naar verwachting. Ik heb al enige ervaring met jullie kliniek dus ik wist al in grote lijnen wat ik “realistisch” gezien kon verwachten. Desondanks kreeg ik verhelderende adviezen en nieuwe interessante informatie.

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Wat goed dat je een vertrouwd gevoel bij de kliniek hebt. Dit vinden wij erg belangrijk en hier doen wij ook ons best voor. Bedankt voor je mooie reactie!

Fleur

Erg fijne & goede service en huidtherapeuten met veel kennis

Laser / IPL

Beste Fleur,
Fijn om te horen dat je zo'n positieve ervaring in de kliniek hebt gehad. Bedankt dat je dit met ons wilt delen!

Ik ben vriendelijk, gestructureerd en efficiënt geholpen.

Laserontharing

Ik kan geen tips of adviezen bedenken.

5 sterren, dankjewel!