Attie de Klerk

Professioneel, beleefd,goede uitleg empathies.

Welke behandeling/consult heb je ondergaan? | What treatment/consult did you undergo?

Pigment behandeling

Welke tips of adviezen zou je ons geven? | What tips or advice would you give us?

Ga zo door

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor het compliment Attie. Wij vinden het belangrijk om ons in de ander te verplaatsen. Fijn om te horen dat dit wordt opgemerkt.

Ingrid Ippel

Super goed

Tattoo laseren

Niets

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor de 5 sterren Ingrid!

Snelle afspraak mogelijkheid. Therapeute nam ruim de tijd voor het consult, waarna direct tot behandeling werd overgegaan met het gewenste resultaat. Een aanrader dus.

Verwijderen van wratjes rond het oog.

Vooral doorgaan op de ingeslagen weg

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor je review en de aanbeveling!

Babette

Professioneel, klantvriendelijk en empathisch

Haar laser

Geen enkele

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor je mooie eindoordeel Babette!

Becky

Very professional, friendly and knowledgeable! I felt at ease and Tessa explained every step clearly. I was welcomed very warmly, and what a beautiful clinic!

Lazer treatment on the small red veins in my cheeks.

Nothing, you are wonderful!

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

What a wonderful review. How nice that you felt you got a good explanation. That's something we think is very important. Thank you Becky!

George

Super

Laseren gezicht

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor de review George!

Deborah van den Ham

Ik ben sinds maart onder behandeling, er is toen een plan gemaakt en er zijn producten voorgesteld. Ik ben met alles ongelofelijk tevreden. De behandelingen zijn een enorme verbetering geweest,... Ik ben sinds maart onder behandeling, er is toen een plan gemaakt en er zijn producten voorgesteld. Ik ben met alles ongelofelijk tevreden. De behandelingen zijn een enorme verbetering geweest, evenals de producten. Mijn vaste behandelaar Sharon heeft uitgebreid adviezen gegeven waar ik zoveel aan gehad heb.

Medische peeling, vaatlaser en microneedeling/glow

Open een webshop voor jullie producten, dat maakt het makkelijker om tussendoor iets te kopen. Ik merk dat ik dat echt mis waardoor ik nu soms ergens anders online bestel omdat iets op is.

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Hoi Deborah, wat fijn dat je zo tevreden bent en dat je huid zo verbeterd is. Bedankt voor je uitgebreide review. Met je advies zijn wij op dit moment bezig!

Erg prettige ervaring!

Fractional behandeling

Niets

Bedankt voor je review!

Tim

Superfijne begeleiding van ervaren deskundigen die haarfijn uitleggen welke stappen er genomen worden tijdens het proces. Voor mij een zeer fijne ervaring.

Rugbehandeling haar laseren

Geen tips/adviezen maar als ik iets zou moeten noemen; Wellicht geurverspreiders (geurstokjes, kaarsen) in de behandelkamer voor een nóg relaxter gevoel tijdens de behandeling.

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt Tim voor je positieve review en het leuke advies!

S. Brasser

Fijne praktijk met professionele en vriendelijke personeel

Lazerbehandeling bovenlip

Ik ben zeer tevreden met het prakrijk. Top service en fantastische team

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Wat leuk om te horen, bedankt voor je reactie en het mooie cijfer!