Duidelijkheid, prettige uitleg over het behandelplan, aardige medewerkers, fijne ervaring met de behandelingen

Welke behandeling/consult heb je ondergaan? | What treatment/consult did you undergo?

Fractional laser, microneedling met mela pigment lightning peel

Welke tips of adviezen zou je ons geven? | What tips or advice would you give us?

Ga zo door. Vooral de uitleg tijdens de behandeling is ook erg fijn. En fijn dat je ook gewoon van het behandelplan kan afwijken

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor de review! Fijn om te horen wat voor jou als prettig ervaren wordt.

Ik kon heel snel terecht. Vriendelijk en professioneel. Mooie schone omgeving.

Laseren van rode plekjes

Misschien een behandelkamer op de b.g. voor mensen met een beperking aangezien er geen lift in het gebouw zit en de behandelkamers op de 1e verdieping zitten.

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor de review en de tip! Wij proberen mensen die niet de trap op kunnen altijd beneden te behandelen. Mocht dit ook voor jou van toepassing zijn? Laat het ons gerust weten zodat we... Bedankt voor de review en de tip! Wij proberen mensen die niet de trap op kunnen altijd beneden te behandelen. Mocht dit ook voor jou van toepassing zijn? Laat het ons gerust weten zodat we rekeningen kunnen houden met het inplannen van de afspraak op de begane grond.

Ik heb een eerste bezoek en behandeling gedaan en tot nu toe tevreden

Laserbehandeling

Kan ik nu nog geen beoordeling over geven

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor deze review!

Zeer prettige en deskundig geholpen door plastisch chirurg Juliet.
Luistert goed naar mijn wensen en neemt de tijd voor je.
Al erg tevreden over het resultaat tot nu toe.

2 behandelingen met Profhilo en 1 behandeling botox voor frons.

Ga zo door!

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Fijn om te horen dat je goed bent geholpen door Juliet. Bedankt voor je review!

Botox

Bedankt voor de review!

Verbluffend resultaat, nu al, na de tweede behandeling . Dit is het voor mij, in combinatie met de plasma pen behandeling en de Cosmo Peel forte.
Erg verbeterde huidstructuur.
Fijne...
Erg verbeterde huidstructuur.
Fijne kliniek ook!

Profhilo behandeling 2

Alles ervaar ik als heel prettig en deskundig.
Misschien een zacht muziekje in de wachtruimte ?

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Wat geweldig om te horen dat je de perfecte combinatie voor jouw huid hebt gevonden. Bedankt voor je reactie!

Zeer goed

Coagulatie

Alles was prima geregeld

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor dit mooie cijfer!

Erg professioneel, efficient en bovenal vriendelijk!

Laserbehandeling

Geen, alles is erg naar behoren. Mijn complimenten ook voor de dames bij de receptie.

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor de review. Altijd leuk om dit soort reacties te lezen!

J.N. van Santen

Prettig open en deskundig

Fractional laserbehandeling van mijn hals

Iets meer informatie van te voren over mogelijk effecten /bijwerkingen van de behandeling. Is prettig om te weten als voorbereiding en voorkomt dat cliënten informatie gaan opzoeken, die misschien... Iets meer informatie van te voren over mogelijk effecten /bijwerkingen van de behandeling. Is prettig om te weten als voorbereiding en voorkomt dat cliënten informatie gaan opzoeken, die misschien niet klopt

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor de review! We zullen de tip meenemen in onze behandelingen.

An

Fijn welkom en duidelijke uitleg vd behandeling en ook tussendoor alsmede advies voor thuis

Laser decolleté

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor de review An!