Heel prettig en kundig contact

Welke behandeling/consult heb je ondergaan? | What treatment/consult did you undergo?

Coagulatie

Welke tips of adviezen zou je ons geven? | What tips or advice would you give us?

Zo doorgaan.

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor het mooie eindcijfer!

Nine

De meiden van Huid & Laser kliniek Delft zijn erg aardig en behulpzaam. Ze stellen je op je gemak tijdens de behandeling en leggen alles goed uit.

Laserontharing

Nog geen die ik me kan bedenken

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Wat leuk om te horen! Bedankt voor je reactie en het mooie cijfer.

Emna

Goog

Face laser

Nothing

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Thank you for the 5 stars Emna!

Maja Nikic

Geweldig

Vaatlaser

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Hi Maja, bedankt voor je mooie beoordeling!

Anne

Professioneel en vriendelijk!

Laser ontharing en botox

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor je review Anne!

Goede ervaring, de behandeling werd goed uitgelegd dat gaf vertrouwen.

Hydra Facial Deluxe

Ik heb geen tipt of advies.

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Goed om te horen dat je een goede uitleg hebt ervaren en dat dit je vertrouwen gaf in de behandeling. Bedankt!

Heel goed. Er werd geluisterd en goed gekeken.

Botox

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor dit mooie cijfer en de fijne opmerking!

Open, licht, iets te ruim en hoog, moet een wat meer geboren gevoel geven

coagulatie

aanbiedingen van huidcreme etc. voor man en vrouw

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Wij vinden het altijd fijn om tips en adviezen te krijgen. Bedankt voor de review!

Silvia Straal

Medische peeling

Niets alles is goed

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor je mooie cijfer en eindoordeel Silvia!

Positief. Vriendelijk. Geruststellend.

Laserbehandeling

Alles was duidelijk

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Goed om te horen dat alles duidelijk was en je ervaring positief is geweest. Bedankt voor je beoordeling!